18 Απλά Inbound Marketing Tips Που Θα Απογειώσουν την Επιχείρησή Σας!

Marketing/Digital Marketing,⠀
18 Απλά Inbound Marketing Tips Που Θα Απογειώσουν την Επιχείρησή Σας!

Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει μια σύγχρονη επιχείρηση που θέλει να αναπτυχθεί είναι ότι το αγοραστικό της κοινό έχει κυριολεκτικά μπουχτίσει, καθώς κατακλύζεται νυχθημερόν από πληροφορίες. Αναγκαστικά, αυτό το κάνει να είναι πολύ πιο εκλεκτικό και καχύποπτο, με αποτέλεσμα να μη δέχεται και πολύ φιλικά την όποια διαφημιστική προσέγγιση.

Η απάντηση σε αυτή την τάση είναι μία, και λέγεται inbound marketing. Εδώ θα ανακαλύψετε 18 απλούς τρόπους με τους οποίους το inbound marketing μπορεί να χαρίσει στην επιχείρησή σας τη δυναμική που τόσο χρειάζεται.

Διαβάστε επίσης τον οδηγό μας για το πως να κάνετε το content σας viral στη Κύπρο.

1) Προσδιορίστε Ξεκάθαρα την Επιχείρησή σας

Ποιους Δείκτες Αποδοτικότητας θέλετε να παρακολουθείτε;

Ποιοι είναι οι εισοδηματικοί σας στόχοι;

Όταν λέτε πως θέλετε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας, τι ακριβώς εννοείτε; Αύξηση των leads, της κερδοφορίας, του αριθμού των πελατών κτλ.);

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά της διαδικασίας πωλήσεών σας; Εύρος; Περιεχόμενο που χρησιμοποιείτε για να επιμορφώσετε τα prospects, ο αριθμός των ανθρώπων με τον οποίον επικοινωνούν τα prospects κτλ.

2) Μελετήστε το Χώρο σας

Τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας για να εμπλουτίσουν το περιεχόμενό τους στον ιστότοπό τους;

Ποια είναι τα τελευταία νέα και εξελίξεις στο χώρο;

Υπάρχει κάποια Β2Β στο χώρο στην οποία μπορείτε να συμμετάσχετε;

Ποια στατιστικά του χώρου σας αποτελούν τον πήχη της δικής σας επιχείρησης;

3) Κατανοήστε τον Πελάτη σας

Ποιες είναι οι 5 συχνότερες ερωτήσεις στις οποίες απαντά το τμήμα πωλήσεών σας;

Ποιες είναι οι μεγαλύτερες ανάγκες ή αδυναμίες τις οποίες θέλουν να καλύψουν οι πελάτες σας όταν απευθύνονται σε σας;

Ποια είναι τα δημογραφικά στοιχεία των πελατών σας;

Σε ποιο είδος μηνύματος ανταποκρίνονται συχνότερα;

4) Περιλάβετε keywords στο page content σε στοιχεία όπως:

Η Επικεφαλίδα

Page text

5) Περιλάβετε Keywords στα Page Properties, όπως:

URL

Meta description

6) Περιλάβετε Keywords  όταν ανεβάζετε και εισάγετε εικόνες με το να:

Βάζετε keyword(s) στην ονομασία της εικόνας

Χρησιμοποιείτε ένα alt tag που να περιέχει το keyword

7) Διασυνδέστε Keywords του περιεχομένου σας με άλλες σελίδες στον ιστότοπό σας.

Αυτό βοηθά να διανείμετε τo SEO Authority σε όλο το εύρος του domain σας. Για να το καταφέρετε αυτό, απλά κάντε hyperlink ένα keyword σε μία σελίδα στο κατάλληλο URL μιας άλλης σελίδα τους ιστότοπού σας, όπως:

Άλλες ιστοσελίδες

Blog posts

Landing pages

8) Δημοσιεύστε το σωστό Content

Γράψτε περιεχόμενο γύρω από τις ερωτήσεις, τα θέματα και τις προκλήσεις που ενδιαφέρουν τους πελάτες σας. Αυτό θα βοηθήσει τους πιθανούς σας πελάτες όχι μόνο να βρίσκουν υποβοηθητικές πληροφορίες, αλλά και να τους βοηθήσουν να γνωρίσουν το brand σας.

Διαβάστε επίσης το άρθρο “Πώς να βεβαιωθείτε ότι το content αυξάνει τις πωλήσεις της επιχείρησής σας”.

9) Na Δημοσιεύετε με συνέπεια το Content 

Αυτό φυσικά εξαρτάται από το χρόνο και το budget που έχετε στη διάθεσή σας. Αν χρησιμοποιείτε outsourcing blog writing τότε μπορείτε να αναρτάτε αρκετές φορές blog posts σε μία εβδομάδα. Αν έχετε κάποιον in-house συνεργάτη που φροντίζει για το blogging ίσως πιο ρεαλιστικό θα ήταν να αναρτάτε 1 – 3 άρθρα την εβδομάδα. Χρειάζεται, όμως, συνέπεια!

10) Καθορίστε τη Σωστή Οπτική Γωνία

Οι ανταγωνιστές σας προφανώς ήδη αναρτούν άρθρα σε Blogs  καλό θα ήταν λοιπόν να κλέψετε μερικές ιδέες από αυτούς ή τουλάχιστον να διακρίνετε ποια είναι η γενικότερη στρατηγική τους. Αν έχουν κάποιο συγκεκριμένο niche στο χώρο σας για τον οποίο αρθρογραφούν, τότε καλό θα ήταν να κάνετε κι εσείς το ίδιο για να μπορέσετε να ξεχωρίσετε.

11) Να χρησιμοποιείτε Calls-to-Action (CTA)

Βάζοντας ένα CTA στο τέλος του blog σας ενθαρρύνοντας τους επισκέπτες να κατεβάσουν κάποιο είδος premium content, θα βοηθήσετε πολύ στην αύξηση των leads και των πωλήσεών σας!

12) Καθορίστε ποιο Content είναι κατάλληλο

Το λεγόμενο “Premium content” είναι πιο λεπτομερές και πλούσιο ως περιεχόμενο σε σχέση με το blogging και θα πρέπει να περιλαμβάνει περισσότερες “middle – funnel” πληροφορίες τις οποίες θα λάβουν οι επισκέπτες σας μόνο αν συμπληρώσουν μια συγκεκριμένη φόρμα. Και είναι αυτό το περιεχόμενο που θα μετατρέψει επισκέπτες σε leads για τις πωλήσεις σας, αν φυσικά προσφέρετε περιεχόμενο για το οποίο θα ήθελαν να μάθουν περισσότερα πράγματα.

13) Υπολογίστε τη Συχνότητα

Η συχνότητα της δημιουργίας και της δημοσίευσης premium content εξαρτάται από το χρόνο που έχετε στη διάθεσή σας, καθώς είναι κάπως χρονοβόρο. Μια φορά το μήνα είναι καλός στόχος, αν μπορείτε να το διαχειριστείτε.

14) Δοκιμάστε διαφορετικούς τύπους Content

Υπάρχουν πολλά είδη premium content, κι είναι καλό να τα χρησιμοποιείτε όλα κατά καιρούς – βίντεο, PDF, eBooks, webinars, whitepapers, case studies, demos, κτλ.

16) Καθορίστε το Timing

Θα πρέπει να μετρήσετε το χρόνο που απαιτείτε για το lead nurturing σε σχέση με το sales cycle της επιχείρησής σας, αλλά από την άλλη δεν πρέπει να τους βομβαρδίζετε με emails τόσο γρήγορα ώστε να διαγραφούν από τη λίστα των emails σας.

17) Τελειοποιήστε το messaging σας

Πείτε τους αυτό που θέλουν να ακούσουν! Αν κατέβασαν μια προσφορά, τότε αμέσως καταλαβαίνετε τι είδους πληροφορίες τους ενδιαφέρουν. Συνεχίστε να τους τροφοδοτείτε με αυτές τις πληροφορίες και κάντε περισσότερες ερωτήσεις για να τελειοποιήσετε το messaging σας.

18) Αποφασίστε τι θα τους δώσετε

Εδώ είναι που βοηθά πολύ το blogging, καθώς μπορείτε να τους στέλνετε blog posts στα lead nurturing emails. Έτσι δεν τους προμηθεύετε μόνο πληροφορίες, αλλά τους «αναγκάζετε» να επιστρέψουν και στον ιστότοπό σας για περισσότερες πληροφορίες.

Το Inbound Marketing δεν είναι απλά το μέλλον των πωλήσεων – είναι ήδη το παρόν τους. Μήπως εσείς έχετε κολλήσει στο παρελθόν;


Share:
Διαβάστε Επίσης
Το Αυτοματοποιημένο Μάρκετινγκ ανατρέπει ότι ξέραμε μέχρι σήμερα

Το μάρκετινγκ βιώνει νέα κύματα αλλαγών. Και αυτές οι παλίρροιες είναι βέβαιο ότι θα φέρουν νέες ευκαιρίες.

Φίλιπ Ν. Χάουαρντ: Η εποχή της εξατομικευμένης προπαγάνδας

«Η τεράστια ροή δεδομένων από το Διαδίκτυο των Πραγμάτων (το οποίο θα “ενώνει” συσκευές)