3 απλοί λόγοι που πρέπει να έχεις ποικιλία αναρτήσεων

Digital Marketing/Sales/Service,⠀
3 απλοί λόγοι που πρέπει να έχεις ποικιλία αναρτήσεων

Η δημιουργία ποιοτικού υλικού που θα αναρτηθούν στα Κοινωνικά Δίκτυα αποτελεί έναν καθημερινό αγώνα. Τα brands που επενδύουν πολλά στο Διαδικτυακό Μάρκετινγκ, ξέρουν πόσο σημαντικό είναι το περιεχόμενο για να δημιουργήσουν σχέσεις εμπιστοσύνης. Και η ποικιλία αναρτήσεων είναι ένα μεγάλο στοίχημα για να κερδίσει κανείς.

Γι’ αυτό και δεν περνά μέρα που να μην έχουν κάτι να «παίζει» στη σελίδα τους, που θα ικανοποιεί τους followers που έχουν.

Βέβαια, όταν δημιουργείς υλικό σε καθημερινή βάση, δεν είναι μια καθόλου εύκολη δουλειά. Απαιτεί (πολύ) χρόνο, δημιουργικότητα, μελέτη και ένα σωρό άλλα στοιχεία για να βγει δυνατό αποτέλεσμα.

Απαιτεί επίσης να έχεις και διαφορετικό υλικό. Μια από τις προκλήσεις των Κοινωνικών Δικτύων, είναι ότι αλλάζουν τόσο γρήγορα, που πρέπει να υιοθετείς τις νέες τάσεις κάθε φορά. Κι αυτό το κάνεις με το να προσαρμόζεις τη στρατηγική σου κάθε λίγους μήνες. 

Γι’ αυτό και εδώ καταγράφω 3 από τους λόγους που πιστεύω πως αποτελεί αδήριτη ανάγκη να υπάρχει ποικιλία στις αναρτήσεις που θα έχεις:

1. Οι χρήστες βαριούνται εύκολα

Είναι κοινώς αποδεκτό ότι στα Κοινωνικά Δίκτυα έρχεται πολύ εύκολα ο κορεσμός. Μια στρατηγική που βγαίνει τώρα δεν θα έχει τα ίδια αποτελέσματα σε κάποιες βδομάδες. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με τις αναρτήσεις.

Αν συνέχεια ανεβάζεις quotes, όσο και να αρέσουν, κάπου ίσως διαπιστώσεις πως δεν έχουν την ίδια απήχηση. Μπορεί όντως το βίντεο να είναι «το πιο δυνατό χαρτί», αν το ρίχνεις συνέχεια στο τραπέζι μπορεί και να «καεί».

Δοκίμαζε διαφορετικού είδους υλικό για να κρατάς συνεχώς την περιέργεια «στο κόκκινο».

2. Θα ανακαλύψεις τι ζητάνε και τι τους αρέσει

Αυτός που βρίσκει είναι αυτός που ψάχνει. Χωρίς πειραματισμούς ανακυκλώνεις τα ίδια και τα ίδια. Έτσι όμως χάνεις την ευκαιρία να ανακαλύψεις κάτι καλύτερο.

Δοκίμασε διαφορετικό υλικό για να δεις κατά πόσο αυτό αρέσει περισσότερο στο κοινό σου. Infographics δοκίμασες ποτέ; Animated Videos; Carousel με φωτογραφίες; Κάποιο δικό σου .gif;

Ίσως εκπλαγείς αν δεις πως το κοινό σου αντιδρά καλύτερα σε τέτοια posts. Του αρέσει το «φρέσκο» υλικό και θα αλληλεπιδράσει μαζί του όταν το βρει μπροστά του. 

Μην μένεις σταθερός σε ένα συγκεκριμένο είδος αναρτήσεων. Δοκίμασε διάφορες μορφές και δες το αποτέλεσμα. 

3. Κάθε είδος ανάρτησης φέρει διαφορετικό αποτέλεσμα

Οι περισσότερες πλατφόρμες δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στα βίντεο. Αν είναι live, ακόμη καλύτερα. Το reach που θα πετύχουν είναι μεγαλύτερο.

Στο Facebook, τα άρθρα (μέσω Instant Articles) πετυχαίνουν μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα.

Αντίθετα, τα links που οδηγούν σε ιστοσελίδες έξω από το δίκτυο, δεν παίρνουν ιδιαίτερα μεγάλο reach. Το Facebook θέλει τους χρήστες του να μένουν μέσα στο δίκτυο παρά να δελεάζονται και να φεύγουν.   

Οι φωτογραφίες από την άλλη συγκεντρώνουν πολύ engagement και reactions.

Με λίγα λόγια, κάθε ανάρτηση μπορεί  να φέρει διαφορετικό αποτέλεσμα. Κι αυτός είναι ένας πολύ καλός λόγος να δοκιμάσεις διάφορα είδη, για να πάρεις όλα τα πιθανά οφέλη.

Ολοκληρώνοντας

Πειραματίσου με διάφορα είδη αναρτήσεων και να θυμάσαι πως η ποικιλία μετράει ιδιαίτερα. Οι fans πάντα θέλουν να βλέπουν καινούργια πράγματα, γι’ αυτό να τους σερβίρεις συνεχώς κάτι καινούργιο.


Share:
Διαβάστε Επίσης
Η Δύναμη του Branding: Συναισθήματα, Αειφορία και Αφήγηση ως Κλειδιά για την Επιτυχία

Το branding, η διαδικασία δημιουργίας μιας μοναδικής ταυτότητας και εικόνας για μια εταιρεία ή προϊόν

Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη Μετασχηματίζει το Μάρκετινγκ: Οι 5 Τάσεις για το 2025

Καθώς οι επενδύσεις στην τεχνητή νοημοσύνη αυξάνονται, οι ειδικοί προβλέπουν ότι αυτές οι τεχνολογίες θα συνεχίσουν