3 λόγοι για να επενδύσεις στο Email Marketing
Όταν τρέχεις μια online εκστρατεία, πρέπει πρώτα να βγάλεις τη στρατηγική σου. Σ’ αυτή περιλαμβάνονται όλα τα κανάλια προώθησης. Τα Social Media και η Google είναι οι πιο διαδεδομένες επιλογές για να βλέπεις αποτελέσματα. Από τη στρατηγική όμως δεν πρέπει να λείπει το Email Marketing.
Αν και υπάρχουν άτομα που ισχυρίζονται πως το email έχει πεθάνει, αυτό απλά δεν ισχύει. Είναι το πιο προσωπικό μέσο που έχεις για να φτάσεις στα άτομα που σε ενδιαφέρουν. Αν καταφέρεις να μπεις στο inbox τους, είσαι πολύ κοντά στο να τους μετατρέψεις σε πελάτες.
Στοχευμένο κοινό
Όλες σχεδόν οι σύγχρονες ιστοσελίδες έχουν ένα πεδίο στο οποίο ζητούν να κάνεις εγγραφή ζητώντας ένα email. Αυτό συμβαίνει για να φτιάξουν μια λίστα με τα άτομα που επισκέπτονται τη σελίδα. Αυτά τα άτομα είναι πιθανοί πελάτες, επομένως αν τους έχεις μαζεμένους θα μπορείς εύκολα μετά να τους στοχεύσεις με διαφήμιση.
Κι αν το πιο πάνω από μόνο του δεν σε έπεισε για το πόσο σημαντικό είναι το email, θα βρεις πιο κάτω 3 σημαντικούς λόγους για να το εντάξεις στη στρατηγική σου:
1. Είναι ό,τι πιο προσωπικό μπορείς να βρεις για διαφήμιση
Δεν είναι μόνο το ότι μπορείς να στέλνεις επώνυμα emails στους εγγεγραμμένους συνδρομητές. Είναι το ότι μπορείς να ετοιμάσεις λίστες ανάλογα με τα ενδιαφέροντα του κάθε χρήστη και να τους στέλνεις emails που θα βρίσκουν ενδιαφέροντα.
Άλλο email θα στείλεις σε αυτούς που ζήτησαν περισσότερες πληροφορίες για ένα συγκεκριμένο προϊόν και άλλο σε αυτούς που εγγράφηκαν για να λαμβάνουν ενημερώσεις.
Μπορείς να τρέξεις μία διαφήμιση για να μαζέψεις εγγραφές και μετά να χρησιμοποιήσεις τις σχετικές λίστες για να προωθήσεις κάτι παρεμφερές. Ή για να ξαναστοχεύσεις το κοινό που αν και εγγράφηκε, εντούτοις δεν ολοκλήρωσε μια αγορά.
2. Είναι ο καλύτερος τρόπος για conversions
Με τις καμπάνιες στα Social Media φτάνεις σε πολλά μάτια και παίρνεις περισσότερους followers. Ο πιο αποτελεσματικός όμως τρόπος για να ολοκληρώσουν οι followers αυτοί μια αγορά, είναι με το email.
Αν έχεις πρόσβαση στο inbox τους, μπορείς να τους στέλνεις προσφορές. Ή κάποια άρθρα από το blog σου που ξέρεις πώς θα βρουν ενδιαφέρον. Ή να τους ενημερώσεις για ένα event.
Γενικά, μπορείς να κτίσεις μια καλή σχέση μαζί τους δίνοντάς τους κάτι αξίας. Γι’ αυτό φρόντισε να το εκμεταλλευτείς σωστά, χωρίς spam!
3. Είναι το πιο οικονομικό μέσο
Δεν είναι δωρεάν, αλλά είναι ο πιο οικονομικός τρόπος προώθησης. Και ο λόγος που δεν είναι δωρεάν, είναι επειδή χρειάζεσαι συνδρομή σε κάποια πλατφόρμα για αποστολή μαζικών email.
Αναλόγως του πακέτου, η συνδρομή αυτή είναι πιο οικονομική από άλλες μεθόδους προώθησης και δη από τα παραδοσιακά μέσα.
Αφού στήσεις το database με τα emails των fans σου, μετά τους στοχεύεις για να κτίσεις μια καλή σχέση μαζί τους. Ένας αποτελεσματικός τρόπος για να έρθεις κοντά τους είναι με τα newsletters.
Επένδυσε πάνω του
Το Email Marketing δεν είναι ένα αυτόνομο μέσο στρατηγικής. Έρχεται να ολοκληρώσει τις υπόλοιπες μεθόδους online προώθησης. Ο πρωταρχικός του στόχος είναι τα conversions και φυσικά χρησιμοποιείται και για κτίσιμο σχέσεων. Οπόταν επένδυσε πάνω του για μια ολοκληρωμένη καμπάνια.
Share:
Διαβάστε Επίσης
Το branding, η διαδικασία δημιουργίας μιας μοναδικής ταυτότητας και εικόνας για μια εταιρεία ή προϊόν
Καθώς οι επενδύσεις στην τεχνητή νοημοσύνη αυξάνονται, οι ειδικοί προβλέπουν ότι αυτές οι τεχνολογίες θα συνεχίσουν