3 σημάδια που δείχνουν ότι ίσως δεν είστε και πολύ καλοί στη δουλειά σας
Σύμφωνα με έναν HR Executive με πάνω από 40 χρόνια εμπειρίας.
Ακόμη και εάν τις περισσότερες φορές ανησυχείτε υπερβολικά για την απόδοσή σας, μερικές φορές, όντως δεν είστε καλοί στη δουλειά σας και ο πρώην αντιπρόεδρος HR στη Microsoft, Chris Williams, έχει δει πολλούς ανθρώπους να δυσκολεύονται. Έχει παρακολουθήσει ανθρώπους να χάνουν συνεχώς προθεσμίες, να χάνουν τον στόχο ή να μην ανταποκρίνονται στις προσδοκίες για την ποιότητα της δουλειάς τους.
Πώς μπορείτε να διακρίνετε τη διαφορά μεταξύ του να δυσκολεύεστε στη δουλειά και του να αποτυγχάνετε πραγματικά; Εδώ είναι τρία σημάδια ότι μπορεί να έχετε πραγματικό πρόβλημα στη δουλειά σας.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ (HR)
1. Σας το λένε
Ο πιο προφανής τρόπος για να καταλάβετε αν δεν τα πηγαίνετε καλά στη δουλειά σας είναι η άμεση κριτική από τον προϊστάμενό σας. Σας λένε ότι η δουλειά σας είναι κακή; Σας ζητούν συνεχώς να την ξανακάνετε;
Φυσικά, κάποιοι διευθυντές πάντα πιέζουν για περισσότερα, καλύτερα και γρηγορότερα. Μερικοί δεν φαίνεται να έχουν ποτέ μια θετική κουβέντα. Αλλά αν η κριτική είναι συγκεκριμένη, λεπτομερής και — το πιο σημαντικό — ακριβής, πρέπει να ακούσετε. Υπάρχει πραγματικό πρόβλημα με τη δουλειά σας.
Το πιο ξεκάθαρο σημάδι είναι η αξιολόγηση της απόδοσής σας. Αναζητήστε έντονη γλώσσα σχετικά με την ποιότητα ή τον χρόνο ολοκλήρωσης της δουλειάς σας. Ένα σημείο σύγχυσης είναι ότι πολλοί διευθυντές δεν είναι πολύ καλοί στις αξιολογήσεις απόδοσης. Αφιερώνουν λίγες γραμμές σε ό,τι πάει καλά και σελίδες σε «περιοχές βελτίωσης». Μια γρήγορη ανάγνωση μπορεί να σας κάνει να πιστέψετε ότι πραγματικά δεν είστε καλοί στη δουλειά σας.
Πρέπει να διαβάσετε προσεκτικά για να δείτε αν οι περιοχές για βελτίωση είναι ουσιαστικές για τη δουλειά ή αν είναι απλώς περιοχές στις οποίες θα μπορούσατε να περάσετε από το “καλό στο εξαιρετικό.” Το πρώτο είναι πρόβλημα, το δεύτερο όχι τόσο. Αν η αξιολόγησή σας είναι κυρίως αρνητική και τα ζητήματα είναι πραγματικά και ουσιώδη για τον ρόλο σας, τότε πραγματικά έχετε πρόβλημα.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ SOFT SKILLS
2. Αν δεν ακούτε τίποτα για τη δουλειά σας
Τα πιο δύσκολα σημάδια προβλήματος είναι συχνά αυτά που λείπουν. Αν δεν ακούτε τίποτα, αυτή η σιωπή μπορεί να είναι ένα σημαντικό σημάδι. Αν ο προϊστάμενός σας δεν σας μιλά ποτέ, αν ακυρώνει τις προγραμματισμένες κατ’ ιδίαν συναντήσεις ή σας αποφεύγει συνεχώς, τότε έχετε πρόβλημα. Η έλλειψη νέων δεν είναι καλό σημάδι από τον προϊστάμενό σας. Δεν σας αποφεύγει επειδή είστε τόσο καλός στη δουλειά που μπορεί να σας αφήσει μόνο σας.
Πιθανότατα σας αποφεύγει επειδή δεν νιώθει άνετα να έχει μια δύσκολη συζήτηση σχετικά με την απόδοσή σας. Είτε δεν ξέρει πώς να το προσεγγίσει, είτε απλά απεχθάνεται να κάνει αυτές τις δύσκολες συζητήσεις.
Το χειρότερο είναι όταν και οι συνάδελφοί σας συμμετέχουν στη σιωπή. Δεν θέλουν να συνδέονται με την ποιότητα της δουλειάς σας. Φοβούνται ότι θα πρέπει να σας βοηθήσουν, όταν έχουν και οι ίδιοι δουλειά να κάνουν. Αντί να σας πουν κάτι ευθέως, δεν λένε τίποτα απολύτως. Αν απομονώνεστε τόσο από τον προϊστάμενο όσο και από τους συναδέλφους σας, αυτό δεν είναι ποτέ καλό σημάδι. Η σιωπή είναι τόσο σημάδι προβλήματος όσο και μια κακή αξιολόγηση απόδοσης.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ
3. Εργάζεστε υπερβολικά σκληρά
Ένα τελευταίο σημάδι προβλήματος στη δουλειά είναι αν εργάζεστε υπερβολικά σκληρά. Περισσότερο από τους συναδέλφους σας και περισσότερο από ό,τι αντέχετε.
Ναι, κάποιες δουλειές είναι δύσκολες. Κάποιες απαιτούν όλο τον χρόνο που μπορείτε να τους αφιερώσετε. Αλλά αν αφιερώνετε περισσότερο χρόνο από τους άλλους, αυτό δεν είναι καλό σημάδι. Αν εργάζεστε μέρα-νύχτα για να λύσετε προβλήματα που οι συνάδελφοί σας αντιμετωπίζουν μέσα στο κανονικό ωράριο, αυτό δεν είναι καλό σημάδι. Αν δεν μπορείτε να προχωρήσετε μπροστά ενώ οι άλλοι διαχειρίζονται τη δουλειά τους με άνεση, τότε υπάρχει πραγματικό πρόβλημα. Οι περισσότερες δουλειές είναι σχεδιασμένες για να γεμίζουν μια εργάσιμη μέρα, όχι μια ζωή. Αν δεν μπορείτε να βγείτε στην επιφάνεια, το πρόβλημα πιθανότατα είναι εσείς, όχι η δουλειά.
Share:
Διαβάστε Επίσης
Η ηγεσία δεν είναι απλώς ένας τίτλος ή μια θέση, αλλά μια δυναμική διαδικασία
Ένας στους δύο πολίτες δηλώνει ανοιχτά ότι δεν εμπιστεύεται