6 Λόγοι για τους οποίους ο Καλύτερος σου Υπάλληλος θα Δώσει Παραίτηση
Είναι συχνό φαινόμενο να ακούς διευθυντές να εκφράζουν τη λύπη τους που έχασαν έναν εξαιρετικό υπάλληλο, χωρίς να μπορούν να κατανοήσουν γιατί συνέβη αυτό. Σε μια ανταγωνιστική αγορά εργασίας, η απώλεια ενός ταλαντούχου εργαζομένου μπορεί να αποδειχθεί καταστροφική για μια εταιρεία. Όταν κάποιος υπάλληλος είναι τόσο καλός που κάνει τη διαφορά, είναι λογικό να τραβά την προσοχή και άλλων εργοδοτών. Εδώ είναι έξι λόγοι για τους οποίους οι εργοδότες συχνά "διώχνουν" τους καλύτερους υπαλλήλους τους.
1. Φόρτος Εργασίας
Όταν ένας υπάλληλος είναι αποτελεσματικός, συνήθως αναλαμβάνει τις πιο κρίσιμες εργασίες. Παρόλο που η εργασία μπορεί να γίνει σωστά και στην ώρα της, η συνεχής υπερφόρτωση οδηγεί σε εξουθένωση. Οι έρευνες έχουν δείξει ότι μετά από 50 ώρες εργασίας την εβδομάδα, η παραγωγικότητα μειώνεται δραστικά. Ένας καλός υπάλληλος, όταν αισθάνεται ότι τιμωρείται για την ικανότητά του, αρχίζει να ψάχνει για άλλες ευκαιρίες, όπου οι κόποι του θα εκτιμηθούν περισσότερο. Αντί να τον φορτώνουμε με ακόμα περισσότερη δουλειά, είναι σημαντικό να τον επιβραβεύουμε με προαγωγές ή αυξήσεις, αναγνωρίζοντας την προσφορά του.
2. Έλλειψη Αναγνώρισης
Η αναγνώριση της προσπάθειας είναι βασική για τη διατήρηση της ηθικής ενός υπαλλήλου. Μπορεί να μη φαίνεται απαραίτητο να αναγνωρίσουμε τη δουλειά τους, όμως ακόμα και μια απλή κουβέντα εκτίμησης μπορεί να κάνει τη διαφορά. Κάποιοι υπάλληλοι χρειάζονται οικονομικές ανταμοιβές, άλλοι ίσως να εκτιμούν περισσότερο τη δημόσια αναγνώριση ή την υποστήριξη σε προσωπικές πρωτοβουλίες τους. Η έλλειψη αναγνώρισης μειώνει την αφοσίωση και αυξάνει τις πιθανότητες αποχώρησης.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ (HR)
3. Αδιαφορία για το Προσωπικό Ενδιαφέρον
Οι σχέσεις μεταξύ διευθυντών και υπαλλήλων δεν πρέπει να περιορίζονται σε επαγγελματικό επίπεδο. Ένας διευθυντής που δεν ενδιαφέρεται για τον υπάλληλό του ως άτομο, χάνει την ευκαιρία να χτίσει ισχυρές σχέσεις και να ενισχύσει την αφοσίωση. Όταν ένας εργαζόμενος νιώθει ότι ο εργοδότης του νοιάζεται για τις προσωπικές του ανάγκες και επιτυχίες, αυξάνεται η αίσθηση ότι ανήκει στην εταιρεία, κάτι που μειώνει την πιθανότητα να αποχωρήσει.
4. Μη Τήρηση Υποσχέσεων
Η αξιοπιστία είναι το Α και το Ω για έναν εργοδότη. Όταν δίνονται υποσχέσεις, όπως αυξήσεις ή προαγωγές, πρέπει να τηρούνται. Αν ο εργοδότης δεν εκπληρώνει τις υποσχέσεις του, χάνει την εμπιστοσύνη των υπαλλήλων του. Αυτό όχι μόνο μειώνει την απόδοση, αλλά κάνει τον υπάλληλο να αμφισβητεί τις μελλοντικές δεσμεύσεις της εταιρείας, οδηγώντας τον να αναζητήσει άλλες ευκαιρίες.
5. Έλλειψη Ευκαιριών Ανάπτυξης
Κάθε άνθρωπος επιθυμεί να εξελίσσεται. Όταν ένας υπάλληλος αισθάνεται ότι δεν του παρέχονται ευκαιρίες για προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη, θα αρχίσει να ψάχνει για ευκαιρίες αλλού. Οι εταιρείες που δεν επενδύουν στην εκπαίδευση και την εξέλιξη των υπαλλήλων τους βρίσκονται μπροστά σε υψηλό ρίσκο αποχωρήσεων.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ MANAGEMENT & LEADERSHIP
6. Περιορισμός της Δημιουργικότητας
Οι ταλαντούχοι υπάλληλοι έχουν την τάση να αναζητούν βελτιώσεις σε ό,τι ασχολούνται. Εάν οι προϊστάμενοι τους περιορίζουν ή δεν τους επιτρέπουν να είναι δημιουργικοί, ο υπάλληλος θα αρχίσει να νιώθει ανεκπλήρωτος και πιθανώς να αναζητήσει εργασία σε έναν πιο προκλητικό και δημιουργικό ρόλο.
Η διατήρηση των καλών υπαλλήλων είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία μιας εταιρείας. Οι διευθυντές πρέπει να κατανοήσουν τις ανάγκες των υπαλλήλων τους, να τους αναγνωρίζουν και να τους προσφέρουν ευκαιρίες για εξέλιξη. Ο σεβασμός, η αναγνώριση και η εμπιστοσύνη είναι τα κλειδιά για τη μακροχρόνια διατήρηση των ταλαντούχων υπαλλήλων.
Share:
Διαβάστε Επίσης
Από την ταχύτατη τεχνολογική εξέλιξη έως τις οικονομικές αστάθειες
Οι αντιλήψεις σχετικά με τον αυτισμό έχουν αλλάξει ραγδαία