Digital Marketing Professional Diploma: Η Απαραίτητη Εγγύηση για Επιχειρήσεις & Επαγγελματίες
Το ψηφιακό μάρκετινγκ βρίσκεται παντού. Οι επιχειρήσεις ανοικοδομούν την ψηφιακή τους εικόνα, έχοντας ανταποκριθεί στις σύγχρονες ανάγκες του αγοραστικού κοινού. Από τη μεριά τους, οι επαγγελματίες καλούνται να προσαρμόσουν την στρατηγική προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Σε έναν κόσμο με τόσα μέσα διαφήμισης να ξετυλίγονται με το πάτημα ενός κουμπιού, η γνώση της σωστής διαχείρισης πόρων και μέσων κρίνεται απαραίτητη. Email marketing, καμπάνιες PPC, social media και SEO, αλλά και μάρκετινγκ ειδικά προσαρμοσμένο στις κινητές συσκευές. Ποιος είναι ο ιδανικός συνδυασμός και σε τι ποσοστό επιτυγχάνεται το βέλτιστο αποτέλεσμα;
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΗ ΠΙΟ ΟΛΟΚΛΗΡΜΕΝΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ DIGITAL MARKETING
Digital Marketing Professional Diploma για Επαγγελματίες
Αποκτώντας ένα επαγγελματικό δίπλωμα στο Digital Marketing, ένας επαγγελματίας έχει κατανοήσει πλήρως τα σημεία-κλειδιά και τη στρατηγική για το ψηφιακό μάρκετινγκ των επιχειρήσεων. Τα πλεονεκτήματα και οι αδυναμίες κάθε διαφημιστικού πλάνου παύουν να είναι δυσδιάκριτα. Επομένως, είναι σε θέση να δομήσει την κατάλληλη στρατηγική, που ανταποκρίνεται στην στοχευμένη αγορά και μέσα σε ένα σαφώς καθορισμένο budget.
Πρόκειται για μια πιστοποίηση, που ενισχύει τα προσόντα ενός επαγγελματία. Θωρακίζει την επαγγελματική του σταδιοδρομία, σε έναν νευραλγικό κλάδο που πάντα εξελίσσεται. Τέλος, αυξάνει την εγκυρότητά του ως επαγγελματία. Διαθέτει άλλωστε μια πιστοποίηση, απολύτως εξειδικευμένη στον ψηφιακό κόσμο και τα μέσα προώθησης που αυτός μπορεί να προσφέρει.
Digital Marketing Professional Diploma για Επιχειρήσεις
Μια επιχείρηση επωφελείται παράλληλα από το αντίστοιχο επαγγελματικό δίπλωμα στο Digital Marketing αν και για διαφορετικούς λόγους. Η στρατηγική προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών μέσα από το διαδίκτυο θα πρέπει να γίνεται συγκροτημένα και αποτελεσματικά. Οι γνώσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ είναι σίγουρα πολύτιμες, ώστε να επιλεγούν λύσεις προσαρμοσμένες στο αντίστοιχο αγοραστικό κοινό.
Κατανοώντας τη συμπεριφορά των εν δυνάμει πελατών, η επιχείρηση έχει στα χέρια της ένα πανίσχυρο όπλο. Το τμήμα μάρκετινγκ μπορεί πλέον να χρησιμοποιήσει τις δεξιότητες που προκύπτουν από την απόκτηση μιας τέτοιας πιστοποίησης. Ως αποτέλεσμα, μπορεί να στοχεύσει σε ειδικές αγορές με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και να μεγιστοποιήσει τα Conversions, δηλαδή την μετατροπή των επισκεπτών της εταιρικής ιστοσελίδας σε πιθανούς πελάτες. Χωρίς αυτή τη γνώση, η επιχείρηση δεν μπορεί να συμβαδίσει με τις εξελίξεις που διαμορφώνονται διαδικτυακά, με αποτέλεσμα την απώλεια πιθανών πελατών.
Καταληκτικά, όταν ο κόσμος του μάρκετινγκ προχωρά μπροστά, δύο επιλογές εμφανίζονται. Η μία έχει να κάνει με τον εφησυχασμό και την πεποίθηση ότι κάτι γνώριμο θα παραμένει διαρκώς αποτελεσματικό. Συνήθως, αυτή η πεποίθηση, στατιστικά, διαψεύδεται. Γεγονός που μας φέρνει στη δεύτερη επιλογή, που σχετίζεται με την πρόοδο και την συνεχή εξέλιξη.
Εσείς, άραγε, ποια επιλογή θα κάνετε;
- ΑΡΘΡΟ: Αντιμετώπιση Ανθρώπινου Λάθους – Από τις Αερομεταφορές στον Τομέα Υγείας
- ΑΡΘΡΟ: Συναισθηματική Νοημοσύνη: Το πιο Σημαντικό Συστατικό ενός Επιτυχημένου
- ΝΕΑ: 20+ Εξειδικευμένα Σεμινάρια από το Epiteugma για το Α εξάμηνο του 2020
- ΝΕΑ: Ο Σύνδεσμος Εσωτερικών Ελεγκτών Κύπρου Ανακοίνωσε Εισαγωγικό Σεμιναριο για Νέους Εσ. Ελεγκτές
Share:
Διαβάστε Επίσης
Στον κόσμο της σύγχρονης επιχειρηματικότητας και επικοινωνίας, η εικόνα μιλά πιο δυνατά από τις λέξεις.
Ένα προϊόν που ξεκίνησε το 2019 και μέσα σε λίγα χρόνια έγινε σύμβολο