Αντιμετώπιση της Κακής Απόδοσης των Υπαλλήλων: 5 Βήματα Διαχείρισης
Είναι συχνό φαινόμενο να έρχεστε αντιμέτωποι με την κακή απόδοση ενός υπαλλήλου. Η καλύτερη προσέγγιση είναι να προγραμματίσετε ιδιωτικές συναντήσεις με τον υπάλληλο, όπου θα του δείξετε ότι αναγνωρίζετε την κατάστασή του και ότι είστε εκεί για να βοηθήσετε.
Ακολουθούν μερικές στρατηγικές για να διαχειριστείτε αυτές τις συναντήσεις και να βελτιώσετε την απόδοση του υπαλλήλου σας.
Προετοιμαστείτε Κατάλληλα Η συνάντηση πρέπει να είναι καλά σχεδιασμένη. Ερχόμενοι προετοιμασμένοι, δείχνετε ότι ενδιαφέρεστε πραγματικά για την επίλυση του προβλήματος. Αναφέρετε συγκεκριμένα περιστατικά και υποστηρίξτε τα με παραδείγματα. Συζητήστε τις αδυναμίες του υπαλλήλου και ρωτήστε τον πώς νιώθει και τι πιστεύει ότι προκαλεί το πρόβλημα. Ακούγοντας τις απόψεις του και παρέχοντας εποικοδομητική ανατροφοδότηση, μπορείτε να βρείτε μαζί του λύσεις.
Εξασφαλίστε ότι Ο Υπάλληλος Ενδιαφέρεται για την Αλλαγή Η βελτίωση της απόδοσης μπορεί να έρθει μόνο αν ο ίδιος ο υπάλληλος θέλει να αλλάξει. Ρωτήστε τον αν είναι πρόθυμος να κάνει τις απαραίτητες αλλαγές. Αν νιώσετε ότι δεν είναι ειλικρινής, εξετάστε άλλες εναλλακτικές. Αν όμως δείχνει πραγματικό ενδιαφέρον, συζητήστε τα προβλήματα και ζητήστε του να προτείνει λύσεις. Προγραμματίστε μια νέα συνάντηση για να συζητήσετε τις ιδέες του και να τον ενθαρρύνετε να συμμετάσχει στη διαδικασία αλλαγής.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ (HR)
Θέστε Συγκεκριμένους Στόχους Βοηθήστε τον υπάλληλο να βελτιώσει την απόδοσή του θέτοντας σαφείς, μετρήσιμους και ρεαλιστικούς στόχους. Συνεργαστείτε για να καθορίσετε προτεραιότητες και να του προσφέρετε τους απαραίτητους πόρους και υποστήριξη. Καθορίστε μια ημερομηνία για να αξιολογήσετε την πρόοδο και να συζητήσετε την εμπειρία του.
Αναγνωρίστε την Πρόοδο Αν δείτε ότι ο υπάλληλος βελτιώνεται και πλησιάζει τους στόχους που θέσατε, δώστε του την αναγνώριση που χρειάζεται. Επαινέστε τον για την προσπάθειά του και συζητήστε τι άλλαξε για να συνεχίσει στον ίδιο ρυθμό. Εστιάστε στο μέλλον και στην περαιτέρω ανάπτυξη των δεξιοτήτων του.
Αναλάβετε Δράση αν δεν Υπάρχει Βελτίωση Αν, παρά τις προσπάθειές σας, η απόδοση του υπαλλήλου δεν βελτιώνεται, ίσως πρέπει να εξετάσετε πιο δραστικά μέτρα. Συνεργαστείτε με το τμήμα ανθρώπινου δυναμικού για να αποφασίσετε την πορεία δράσης. Καταγράψτε κάθε κίνηση που κάνατε για να βοηθήσετε τον υπάλληλο και τα εμπόδια που συναντήσατε, ώστε να παρουσιάσετε μια πλήρη εικόνα της κατάστασης.
Όποια κι αν είναι η απόφαση, θα ξέρετε ότι κάνατε ό,τι μπορούσατε για να κατανοήσετε και να βοηθήσετε τον υπάλληλο.
Share:
Διαβάστε Επίσης
Από την ταχύτατη τεχνολογική εξέλιξη έως τις οικονομικές αστάθειες
Οι αντιλήψεις σχετικά με τον αυτισμό έχουν αλλάξει ραγδαία