Το Αυτοματοποιημένο Μάρκετινγκ ανατρέπει ότι ξέραμε μέχρι σήμερα

Digital Marketing/Sales/Service,⠀
Marketing/Digital Marketing,⠀
Πηγή: ranktracker.com
Το Αυτοματοποιημένο Μάρκετινγκ ανατρέπει ότι ξέραμε μέχρι σήμερα

Το μάρκετινγκ βιώνει νέα κύματα αλλαγών. Και αυτές οι παλίρροιες είναι βέβαιο ότι θα φέρουν νέες ευκαιρίες. Σήμερα, οι CMO δεν μπορούν πλέον να επιβιώσουν με μια εκστρατεία μάρκετινγκ που βοηθά το περιεχόμενό τους να κατατάσσεται καλύτερα στη Google. Χρειάζονται τρόπους για να στοχεύουν τους πελάτες σε όλα τα σημεία επαφής στο αγοραστικό τους ταξίδι. Και σε αυτό το σημείο έρχεται η τεχνολογία.

Με την αυτοματοποίηση μάρκετινγκ, οι CMO μπορούν να ευθυγραμμίζουν, να υιοθετούν και να προσαρμόζουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ στις τελευταίες τάσεις και τεχνολογίες. Αλλά ακόμη και η αυτοματοποίηση μάρκετινγκ είναι αρκετά ευμετάβλητη. Με γνώμονα την τεχνολογία όπως η AI, το ML, τα δεδομένα και άλλα, η αυτοματοποίηση μάρκετινγκ εξελίσσεται συνεχώς για να ενσωματώνει τις τελευταίες εξελίξεις.

Σε αυτό το άρθρο, έχουμε συγκεντρώσει τις τελευταίες τάσεις που μπορούν να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις, οι έμποροι και οι CMO για να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα το 2023-2024 και να επιτύχουν καλύτερη απόδοση της επένδυσης μέσω των πρωτοβουλιών μάρκετινγκ.


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣEMΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ MARKETING, SALES & CUSTOMER SERVICE


Αλλά πρώτα, ας καταλάβουμε τι είναι η αυτοματοποίηση μάρκετινγκ.

Κατανόηση του αυτοματισμού μάρκετινγκ

Με απλά λόγια, η αυτοματοποίηση μάρκετινγκ είναι η διαδικασία αυτοματοποίησης των διαφόρων εργασιών που συνθέτουν το τμήμα μάρκετινγκ. Σε αυτές περιλαμβάνονται διάφορες επαναλαμβανόμενες εργασίες, περιττές εργασίες και πολλά άλλα, ώστε να εξαλειφθούν τα σημεία συμφόρησης, να απελευθερωθούν πόροι και να επιταχυνθεί η όλη διαδικασία. Οι μεγαλύτεροι οργανισμοί, τα τμήματα μάρκετινγκ, ακόμη και οι νεοσύστατες επιχειρήσεις μπορούν να γίνουν πιο αποτελεσματικοί στο μάρκετινγκ στο κοινό-στόχο τους σε όλα τα διαφορετικά κανάλια.

Χρησιμοποιώντας την αυτοματοποίηση μάρκετινγκ, μπορεί κανείς να αυτοματοποιήσει μια σειρά εργασιών, όπως η δημοσίευση ιστολογίου, τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η δημιουργία ροών εργασίας για ενέργειες που προκαλούνται, ο προγραμματισμός των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και πολλά άλλα. Με την εγκατάσταση εργαλείων αυτοματοποίησης μάρκετινγκ στη θέση τους, οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν τις εμπειρίες των πελατών τους, να εξομαλύνουν και να απλοποιήσουν το ταξίδι του πελάτη, να ενεργοποιήσουν το διακαναλικό μάρκετινγκ μέσω πλατφορμών ψηφιακής εμπειρίας, να προσαρμόσουν τις εμπειρίες για εξατομίκευση, να ενισχύσουν τις πωλήσεις και πολλά άλλα.

Ωστόσο, για να επιτύχουν αυτά τα οφέλη, οι επιχειρήσεις πρέπει να εφαρμόσουν την αυτοματοποίηση μάρκετινγκ πιο αποτελεσματικά. Αυτό περιλαμβάνει την τήρηση των βέλτιστων πρακτικών και τάσεων που ακολουθούνται από τους ηγέτες του κλάδου. Τούτου λεχθέντος, εδώ είναι οι κορυφαίες τάσεις αυτοματοποίησης μάρκετινγκ το 2023 που μπορείτε να ακολουθήσετε.

Κορυφαίες τάσεις αυτοματοποίησης μάρκετινγκ

Όσον αφορά την αυτοματοποίηση μάρκετινγκ ή την αυτοματοποίηση γενικότερα, ο κλάδος εξακολουθεί να εξελίσσεται και να γνωρίζει άνθηση. Υπάρχει πολύς δρόμος να διανυθεί μέχρι να ωριμάσει ο κλάδος και να φτάσει στο τελικό δυναμικό του. Και αυτό είναι που δημιουργεί μεγάλη μεταβλητότητα.

Η εξελισσόμενη τεχνολογία, η γέννηση νέων πρακτικών μάρκετινγκ, οι εξελίξεις στις προσδοκίες των πελατών και η παρουσίαση νέων χαρακτηριστικών από τους φορείς του κλάδου κρατούν τις επιχειρήσεις σε εγρήγορση. Όλοι αυτοί οι παράγοντες δημιουργούν νέες τάσεις στο οικοσύστημα της αυτοματοποίησης μάρκετινγκ. Και αυτό ακριβώς είναι που έχουμε επισημάνει παρακάτω:


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣEMΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ MARKETING, SALES & CUSTOMER SERVICE


Η τεχνητή νοημοσύνη αποκτά κεντρική θέση στον αυτοματισμό μάρκετινγκ

Η τεχνητή νοημοσύνη έχει σίγουρα επιτρέψει στις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν αλγορίθμους που μπορούν να προσφέρουν λύσεις σε διάφορα προβλήματα. Επιπλέον, η Τεχνητή Νοημοσύνη έχει τη δυνατότητα να μεταμορφώσει τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις εμπλέκονται και αλληλεπιδρούν με τους πελάτες τους.

Οι επιχειρήσεις μπορούν να αξιοποιήσουν την τεχνητή νοημοσύνη για να μειώσουν σημαντικά την αποδέσμευση που μπορεί να προκληθεί από τη συνεχή ενόχληση των πρακτικών του εξερχόμενου μάρκετινγκ. Χρησιμοποιώντας την ΤΝ, μπορεί κανείς πλέον να αναλύσει την πιθανότητα αγοράς των πελατών πριν απευθυνθεί σε αυτούς και να ενισχύσει ακόμη και τη συνάφεια των διαφημίσεων. Περαιτέρω, η ΤΝ μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία προφίλ πελατών χρησιμοποιώντας τα διαθέσιμα δεδομένα και την πρόβλεψη των απαιτήσεων για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών.

Με λίγα λόγια: Δημιουργούν προφίλ πελατών, σημειώνουν μοτίβα, εξατομικεύουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, βοηθούν μέσω chatbots και πολλά άλλα. Θα επιτρέψει επίσης στις επιχειρήσεις να προσφέρουν εξατομίκευση, συστάσεις για καμπάνιες, λήψη αποφάσεων, προγραμματισμό και πολλά άλλα.

Πλατφόρμες ψηφιακής εμπειρίας για εμπειρία παντός καναλιού

Η επόμενη τάση που θα παρακολουθήσουμε στον τομέα της αυτοματοποίησης μάρκετινγκ θα είναι η αύξηση της στροφής σε πλατφόρμες ψηφιακής εμπειρίας για το πολυκαναλικό μάρκετινγκ. Οι σημερινοί πελάτες επιθυμούν μια απρόσκοπτη εμπειρία, ανεξάρτητα από το κανάλι που χρησιμοποιούν για να αλληλεπιδράσουν με τη μάρκα. Είτε εμπλέκονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στον ιστότοπό σας, μέσω ζωντανής συνομιλίας, chatbots, της εφαρμογής σας για κινητά, ή σε οποιοδήποτε άλλο σημείο επαφής, θέλουν μια συνεπή εμπειρία. Μια πλατφόρμα ψηφιακής εμπειρίας επιτρέπει ακριβώς αυτό.

Συλλέγει δεδομένα από όλα τα σημεία επαφής και επιτρέπει την αυτοματοποίηση για την παροχή μιας απρόσκοπτης εμπειρίας χρήστη. Είτε πρόκειται για συλλογή δεδομένων, είτε για ενοποίηση δεδομένων, είτε για στρατηγικές καμπάνιες, τα DXP επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να αφήνουν τα δεδομένα να ρέουν απρόσκοπτα μέσω των ομάδων πωλήσεων και μάρκετινγκ, ώστε να μπορούν να ασχοληθούν μαζί τους πιο αποτελεσματικά.

Το DXPs επιτρέπει επίσης στις επιχειρήσεις να δημιουργούν ροές εργασίας και ακολουθίες που αυτοματοποιούν ενέργειες με βάση συγκεκριμένα εναύσματα. Μπορούν να χρησιμοποιήσουν CMS όπως το Drupal ή το Hubspot για να δημιουργήσουν αστρικές ψηφιακές εμπειρίες. Τέτοιες πλατφόρμες επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να συλλέγουν δεδομένα από όλα τα σημεία επαφής και να τα καθιστούν διαθέσιμα σε μια ενιαία πλατφόρμα. Στην πραγματικότητα, αυτό το παραδοσιακό CMS (Drupal) έχει πλέον επανεφεύρει τον εαυτό του σε μια πλατφόρμα ψηφιακής εμπειρίας και προσφέρει πληθώρα πλεονεκτημάτων στις επιχειρήσεις που επιδιώκουν μια πολυκαναλική εμπειρία.


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣEMΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ MARKETING, SALES & CUSTOMER SERVICE


Κάνοντας το επιπλέον μίλι με την υπερ-εξατομίκευση

Το να πούμε ότι η εξατομίκευση είναι η ουσία του αποτελεσματικού μάρκετινγκ θα ήταν μια υποτίμηση. Πολλά έχουν ειπωθεί και μελετηθεί σχετικά με την ανάγκη για εξατομικευμένο περιεχόμενο και εμπειρία στο μάρκετινγκ. Ωστόσο, το 2023-24 θα αφορά την υπερπροσπάθεια με την παροχή υπερ-προσωποποίησης.

Οι σημερινοί πελάτες έχουν ψηφιακή συνείδηση και έχουν συνειδητοποιήσει την αξία που έχουν για κάθε επιχείρηση. Και έχουν επίσης συνειδητοποιήσει ότι οι επιχειρήσεις είναι πρόθυμες να κάνουν το κάτι παραπάνω για να τους κρατήσουν ικανοποιημένους, γεγονός που έχει οδηγήσει σε αύξηση των προσδοκιών τους από τις μάρκες.

Καθώς οι επιχειρήσεις βαδίζουν προς την υπεραυτοματοποίηση, η προσφορά υπερ-προσωποποίησης στις προσπάθειες μάρκετινγκ δεν θα είναι δύσκολο καρύδι. Μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα ίδια στοιχεία όπως η AI, η RPA και άλλες τεχνολογίες για να προσφέρουν μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία. Μπορούν να παρακολουθούν τη δραστηριότητα του χρήστη σε πραγματικό χρόνο και να προσφέρουν μια εξατομικευμένη εμπειρία χωρίς ιδιαίτερη πρόκληση. Μπορούν να χρησιμοποιήσουν εργαλεία αυτοματοποίησης μάρκετινγκ για να συλλέγουν δεδομένα χρηστών, να αναλύουν τη συμπεριφορά τους και να προσαρμόζουν την ανταπόκριση σε πραγματικό χρόνο.

Μηχανική μάθηση για Predictive Lead Scoring

Κάθε πρωτοβουλία μάρκετινγκ στοχεύει στη δημιουργία περισσότερων leads και στη μετατροπή τους σε ενεργούς αγοραστές. Και το lead scoring είναι ζωτικής σημασίας, καθώς σας βοηθά να προσδιορίσετε πόσο μεγάλη πιθανότητα έχει το lead να μετατραπεί σε αγοραστή. Μέχρι τώρα, οι leads περνούσαν στις ομάδες πωλήσεων και μάρκετινγκ, οι οποίες στη συνέχεια αξιολογούσαν τη συμπεριφορά τους, το στάδιο της διαδρομής τους και τις αλληλεπιδράσεις που είχαν με τη μάρκα μέχρι στιγμής.

Παρόλο που πολλοί οργανισμοί έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούν το αυτοματοποιημένο μοντέλο βαθμολόγησης για να δίνουν αριθμητικές τιμές σε κάθε lead στο πλαίσιο της διαδικασίας αυτοματοποίησης μάρκετινγκ, τώρα ήρθε η ώρα για τη Μηχανική Μάθηση να αλλάξει το παιχνίδι.

Το ML έχει επηρεάσει το SEO και το 2023-24 η μηχανική μάθηση θα επιτρέψει στις επιχειρήσεις να αποκτήσουν προγνωστικό lead scoring χρησιμοποιώντας έναν αλγόριθμο για να προβλέψει την πιθανότητα ο πελάτης να προβεί σε αγορά. Οι αλγόριθμοι ML θα μάθαιναν μοτίβα συμπεριφοράς πελατών και θα εντόπιζαν κρυφά σήματα αγοράς για να προβλέψουν το ίδιο.

Το 2023-24, οι επιχειρήσεις θα υιοθετήσουν το μοντέλο predictive lead scoring εγκαθιστώντας αλγόριθμους ML με τις προσπάθειες αυτοματοποίησης μάρκετινγκ.

Αυτές ήταν μερικές από τις κορυφαίες τάσεις αυτοματοποίησης μάρκετινγκ στις οποίες θα στηριχθούν οι επιχειρήσεις το 2023-24. Θα υπάρξουν αρκετές άλλες τάσεις που θα καθοδηγήσουν τον κλάδο της αυτοματοποίησης μάρκετινγκ στο εγγύς μέλλον, ειδικά το 2023-24. Ορισμένες από αυτές περιλαμβάνουν:

  1. Χρήση δεδομένων για την εξατομίκευση των πρωτοβουλιών αυτοματοποίησης μάρκετινγκ και τη λήψη πιο τεκμηριωμένων αποφάσεων.

  2. Ενσωμάτωση δεδομένων από τα εργαλεία αυτοματοποίησης μάρκετινγκ σε λογισμικό διαχείρισης πελατειακών σχέσεων για τη μεταβίβαση των leads στο χωνί των πωλήσεων.

  3. Οι έμποροι αναμένεται να χρησιμοποιήσουν τα εργαλεία αυτοματοποίησης μάρκετινγκ για να εστιάσουν τις προσπάθειές τους στο μάρκετινγκ για κινητά, όπως ειδοποιήσεις push, διαφημίσεις εντός εφαρμογής κ.λπ.

  4. Αναμένεται επίσης να αυτοματοποιηθούν πολλές εργασίες γύρω από τη διαχείριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως ο προγραμματισμός, η ανάλυση, η δημιουργία περιεχομένου AI και άλλα.

  5. Η αυτοματοποίηση chatbot με συνομιλιακή τεχνητή νοημοσύνη είναι επίσης μια τάση που μπορούμε να δούμε να ανθίζει το 2023-24.

Τελικές σκέψεις

Εξετάζοντας προσεκτικότερα αυτές τις τάσεις, είναι σαφές ότι υπάρχουν δύο κινητήριες δυνάμεις που τις διαμορφώνουν - οι προσδοκίες των πελατών και η εξέλιξη της τεχνολογίας. Και οι δύο αυτοί πυλώνες είναι ζωτικής σημασίας για κάθε επιχείρηση, προκειμένου να στοχεύσει σε ψηφιακά συνειδητοποιημένους πελάτες και να αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο ψηφιακό οικοσύστημα.

Η απλή εφαρμογή πρωτοβουλιών αυτοματοποίησης μάρκετινγκ ή εργαλείων όπως το Pardot, το Hubspot, το Marketo, το Pipedrive κ.λπ. δεν αρκεί. Θα πρέπει να παραμένουν ενημερωμένοι και να προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους πελάτες τους με τη βοήθεια της τεχνολογίας. Και όχι μόνο αυτό. Αξιοποιώντας αυτές τις τάσεις, οι επιχειρήσεις μπορούν επίσης να επιταχύνουν και να εξορθολογίσουν το σύνολο των προσπαθειών μάρκετινγκ για να ενισχύσουν τις πωλήσεις και να αυξήσουν ταυτόχρονα τα έσοδα.



Share:
Διαβάστε Επίσης
Η Οπτική Επικοινωνία και το Σύγχρονο Μάρκετινγκ

Στον κόσμο της σύγχρονης επιχειρηματικότητας και επικοινωνίας, η εικόνα μιλά πιο δυνατά από τις λέξεις.

Το Nap Dress: Πώς Ένα Φόρεμα Έγινε Σύμβολο Επιχειρηματικής Επιτυχίας

Ένα προϊόν που ξεκίνησε το 2019 και μέσα σε λίγα χρόνια έγινε σύμβολο