Content & SEO Marketing: Η αποτελεσματικότερη λύση για αύξηση πωλήσεων
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το SEO (Search Engine Optimization, δηλαδή η χρήση λέξεων-κλειδιών που διευκολύνουν την εμφάνιση της ιστοσελίδας σας στα κορυφαία αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης) προσελκύει περισσότερους επισκέπτες σε μια ιστοσελίδα. Τι κάνουν όμως μετά; Θα πραγματοποιήσουν αγορές; Όταν το SEO λειτουργεί σε συνδυασμό με το content marketing, οι πωλήσεις αυξάνονται. Πώς μπορείτε να δημιουργήσετε content με βάση στοιχεία του SEO ώστε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας;
1: Προσαρμόστε το περιεχόμενο που δημιουργείτε, στις ανάγκες της φωνητικής αναζήτησης
Στην εποχή του multi-tasking, οι φωνητικές εντολές προς το smartphone μας επιτρέπουν να κάνουμε γρήγορες αναζητήσεις για προϊόντα που σκοπεύουμε να αγοράσουμε. Εάν θέλετε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, τονώστε την εμφάνιση της ιστοσελίδας σας στις φωνητικές αναζητήσεις και θα προσελκύσετε ένα νέο κοινό καταναλωτών, πιο ώριμο να προβεί σε online αγορές.
2: Επενδύστε στη δημιουργία video
Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη του HubSpot, το 54% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι προτιμούν να παρακολουθούν video από τα brands που τους ενδιαφέρουν.
Μερικοί απλοί τρόποι να κάνετε τα video σας πιο αποτελεσματικά:
α) Όταν ανεβάζετε ένα video, μην ξεχνάτε να συμπεριλαμβάνετε ένα γραπτό αρχείο με το ακριβές κείμενό του, ώστε οι μηχανές αναζήτησης να μπορούν να ταξινομήσουν το video σας με βάση το περιεχόμενό του.
β) Δώστε στο video έναν «δυνατό» τίτλο που τραβά την προσοχή και μια σύντομη περιγραφή με σχετικές λέξεις-κλειδί, για να αυξήσετε την εμφάνιση του video στις σχετικές αναζητήσεις.
γ) Επιλέξτε μέσα από το video την εικόνα προεπισκόπησης (thumbnail) που είναι αισθητικά καλύτερη και ενδιαφέρουσα. Με αυτό τον τρόπο, θα αυξήσετε τα κλικ και τις εμφανίσεις του video σας. Εάν είναι εφικτό, φροντίστε η εικόνα αυτή να περιλαμβάνει ένα πρόσωπο και να δίνει άμεσα το μήνυμα που θέλετε να περάσετε προς τον καταναλωτή.
3: Εκμεταλλευτείτε το κοινό σας και χρησιμοποιήστε user-generated content
Όλοι λατρεύουμε να τραβάμε φωτογραφίες, βίντεο, να γράφουμε την άποψή μας: το ίδιο και το κοινό σας. Χρησιμοποιήστε το περιεχόμενο που θα δημιουργήσουν οι ίδιοι οι fan του brand σας. Τα πλεονεκτήματά του; Εκτός από το ότι δεν κοστίζει τίποτα, είναι αυθεντικό, βοηθά τους άλλους χρήστες να ταυτιστούν μαζί τους, δημιουργεί μια αίσθηση community και μπορεί να τονώσει σημαντικά τις πωλήσεις σας. Την ίδια ώρα πραγματικοί χρήστες, συζητούν για το brand σας.
Επίσης, είναι φυσικά προσαρμοσμένο στις ανάγκες του SEO, καθώς οι περισσότεροι άνθρωποι που γράφουν μια κριτική για το προϊόν σας χρησιμοποιούν τις ίδιες λέξεις-κλειδί που θα έρθουν στο μυαλό όσων πραγματοποιήσουν μια online αναζήτηση για το αντίστοιχο προϊόν. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να ζητάτε συνεχώς από τους πελάτες σας να μοιραστούν τις απόψεις τους για το προϊόν σας, χρησιμοποιώντας το αντίστοιχο hashtag.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
- ΑΡΘΡΟ:Πώς θα τελειώσει η Πανδημία; Τα πιθανά σενάρια - Πως θα είναι ο κόσμος που θα αφήσει πίσω της;
- ΑΡΘΡΟ:Οι Μυοσκελετικές παθήσεις σκοτώνουν τον εργαζόμενο. Δες τις αιτίες και κάνε κάτι.
- ΑΡΘΡΟ:Διαχείριση Χρόνου. Τα 10+2 μικρά Κλειδιά της Επιτυχίας!
- ΑΡΘΡΟ:Πόσο δύσκολο είναι το αφεντικό σου; 5 τεστ για να τον 'ξεσκεπάσεις'
- NEA:Valissariou Training Center: OnLine Προετοιμασία Πιστοποίησης Εκπαιδευτών Επαγγελματικής Κατάρτισης
- NEA:Η PwC’s Academy με νέα OnLine Σεμινάρια για Φορολογία, Κεφαλαιουχικά Κέρδη και Coaching
- NEA:Η Kinanis Academy επαναλαμβάνει το Σεμινάριο για Νομική & Πρακτική επιμέλεια στο τομέα των Ακινήτων
- NEA: Το ΚΕΠΑ διοργανώνει σεμινάριο για τον Κανονισμο GDPR – Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε
Share:
Διαβάστε Επίσης
Η τεχνολογία προχωρά με εκθετικό ρυθμό, φέρνοντας επαναστατικές αλλαγές στον τρόπο που ζούμε
Το branding, η διαδικασία δημιουργίας μιας μοναδικής ταυτότητας και εικόνας για μια εταιρεία ή προϊόν