Έρευνα: Η Εμπειρία του πελάτη πληρώνει καλύτερα και δημιουργεί πιστούς ακολούθους
Η τιμή και η ποιότητα παραμένουν σημαντικά κριτήρια για την απόφαση αγοράς. Ωστόσο, σε ποσοστό 73% παγκοσμίως οι ερωτηθέντες δηλώνουν ότι η δημιουργία θετικής εμπειρίας αποτελεί έναν από τους βασικούς παράγοντες που επηρεάζουν την πιστότητά τους στη μάρκα (brand loyalty). Μάλιστα, οι καταναλωτές παγκοσμίως είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν ως και 16% επιπλέον της τιμής των προϊόντων και των υπηρεσιών για μια ποιοτική εμπειρία πελάτη.
Ο David Clarke, PwC Principal & Experience Consulting Leader στέλνει το δικό του μήνυμα στα τμήματα μάρκετινγκ «Η έρευνα αποκάλυψε ότι 65% των καταναλωτών στις ΗΠΑ θεωρούν ότι η δυνατή καταναλωτική εμπειρία έχει μεγαλύτερη επιρροή από μια πολύ καλή διαφήμιση. H Οικονομία της Εμπειρίας (Experience Economy) μας έχει οδηγήσει σε ένα νέο τρόπο σκέψης, καθοδηγώντας τις εταιρείες να επικεντρωθούν περισσότερο στην παροχή πλούσιας εμπειρίας καταναλωτή παρά στα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρουν.»
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΖΩΤΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΚΕΒΕ 100% ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΜΕΝΟ: Brand Experience Management
Το αρνητικό κόστος της κακής εμπειρίας πελάτη και η αξία της καλής
Η έρευνα υπογραμμίζει τον τρόπο με τον οποίο η κακή εμπειρία απομακρύνει τον πελάτη. Οι συμμετέχοντες ανέφεραν ως βασική αιτία για τη διακοπή συναλλαγών με μια εταιρεία τη μη-φιλική εξυπηρέτηση σε ποσοστό 60%, ενώ η έλλειψη γνώσεων των εργαζομένων αποτελεί βασική αιτία για το 46%, με τους μισούς εξ’ αυτών να δηλώνουν ότι δεν εμπιστεύονται την εταιρεία. Αντίστοιχα, ένας στους τρεις (32%) καταναλωτές αναφέρει ότι μία μόνο κακή εμπειρία είναι αρκετή για να απομακρυνθεί από μια αγαπημένη μάρκα.
Μεγαλύτερη αξία σε παγκόσμιο επίπεδο δίνεται στην ταχύτητα και την αποδοτικότητα (80%), τους εξυπηρετικούς και ενημερωμένους εργαζομένους (78%) και την ευκολία (77%). Στους παράγοντες αυτούς αποδίδεται τέτοια αξία, ώστε η πλειοψηφία (52%) των καταναλωτών δηλώνει ότι θα πλήρωνε περισσότερο για μεγαλύτερη ταχύτητα και αποδοτικότητα. Το 43% θα πλήρωνε περισσότερο για μεγαλύτερη ευκολία, και το 41% για πιο ενημερωμένους και εξυπηρετικούς υπαλλήλους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
- ΑΡΘΡΟ:Τεχνητή Νοημοσύνη: Προοπτικές και πραγματικότητα, πως μπορεί η επιχείρησή σας να επωφεληθεί;
- ΑΡΘΡΟ: Τεχνητή Νοημοσύνη: Προοπτικές και πραγματικότητα, πως μπορεί η επιχείρησή σας να επωφεληθεί;
- ΑΡΘΡΟ:Τι είναι μοριακή γαστρονομία;
- ΑΡΘΡΟ:Τι είναι το Shiatsu και τι Προσφέρει στο Σώμα και την Ψυχή σου
- ΝΕΑ:Κέντρο Εκπαίδευσης Μηχανικών (ΚΕΜ): Συντονιστές Ασφάλειας & Υγείας Κατασκευαστικών Έργων
- ΝΕΑ:Το KES College προετοιμάζει διαδικτυακά εκπαιδευτές για τις εξετάσεις Εκπαιδευτών της ΑνΑΔ
- ΝΕΑ:NIPD: Παγκόσμια Πρωτιά με Μοριακές Συνδυασμένες Εξετάσεις για Covid19 και 20+ άλλων Αναπν. Μολύνσεων
- ΝΕΑ: Γιώργος Στάικος: Ο πρώτος που θα «εκτυπώσει» 3D διώροφο κατοικήσιμο σπίτι της Ευρώπης
Share:
Διαβάστε Επίσης
Το branding, η διαδικασία δημιουργίας μιας μοναδικής ταυτότητας και εικόνας για μια εταιρεία ή προϊόν
Καθώς οι επενδύσεις στην τεχνητή νοημοσύνη αυξάνονται, οι ειδικοί προβλέπουν ότι αυτές οι τεχνολογίες θα συνεχίσουν