Εργασιακή ηθική: Τι είναι, γιατί είναι σημαντική, ποιες δεξιότητες περιλαμβάνει

Soft Skills/Επικοινωνία,⠀
Ανθρώπινο Δυναμικό (HR),⠀
Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία,⠀
Εργασιακή ηθική: Τι είναι, γιατί είναι σημαντική, ποιες δεξιότητες περιλαμβάνει

Το να έχεις καλή εργασιακή ηθική σημαίνει ότι κάνεις την δουλειά σου όσο καλύτερα μπορείς.

Η εργασιακή ηθική είναι ο συνδυασμός ιδιοτήτων, χαρακτηριστικών προσωπικότητας και πεποιθήσεων που εφαρμόζεις στη δουλειά σου.

Συνήθως, μια καλή εργασιακή ηθική βασίζεται στην πεποίθηση ότι η σκληρή δουλειά είναι μια πολύτιμη και αξιόλογη επιδίωξη.

Γιατί είναι σημαντική;

Η εργασιακή ηθική είναι ένας σημαντικός παράγοντας για να δημιουργήσεις ισχυρές συνδέσεις δικτύωσης και να προχωρήσεις στην καριέρα σου. Όταν έχεις καλή εργασιακή ηθική, όσοι σε ξέρουν μπορούν να πουν καλά λόγια  για σένα και να σου ανοίξουν δρόμους.

Οι εργοδότες στους οποίους πηγαίνεις για συνέντευξη πιθανότατα θα ανταποκριθούν θετικά σε αυτά τα σχόλια, επειδή συχνά θέλουν να στρατολογήσουν άτομα που θα αποδώσουν στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους και θα εμπνεύσουν άλλους να κάνουν το ίδιο. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε νέες επαγγελματικές ευκαιρίες και στην επίτευξη σημαντικών μακροπρόθεσμων και βραχυπρόθεσμων στόχων σταδιοδρομίας.

Στην εργασία, η ολοκλήρωση των καθηκόντων με καλή εργασιακή ηθική δείχνει ότι είσαι αξιόπιστος υπάλληλος και σου δίνει περισσότερες ευκαιρίες, οι οποίες μπορούν να αυξήσουν τις πιθανότητές για αύξηση ή προαγωγή. Η καλή εργασιακή ηθική είναι το κλειδί για την δημιουργία μιας θετικής εμπειρίας στον εργασιακό χώρο τόσο για εσένα όσο και για τους συναδέλφους σου.


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΗΓΕΣΙΑΣ ΚΑΙ MANAGEMENT


Όταν έχεις καλή εργασιακή ηθική , εκτελείς εργασίες υψηλής ποιότητας, έχεις ισχυρές σχέσεις με συναδέλφους και συμβάλλεις στην επίτευξη σημαντικών εργασιών που προσθέτουν αξία στην ομάδα και την εταιρεία. Επίσης, μπορείς να εμπνεύσεις άλλους συναδέλφους χρησιμεύοντας ως παράδειγμα για το πώς πρέπει να συμπεριφέρονται. Αυτό μπορεί να δημιουργήσει μια οργανωτική κουλτούρα που έχει ως κύρια στοιχεία τη σκληρή δουλειά, τη συνεργασία και την υποστήριξη.

Ποιες δεξιότητες και ιδιότητες περιλαμβάνει η εργασιακή ηθική;

Ευθύνη: Οι άλλοι μπορούν να βασίζονται σε εσένα, δεν χρειάζεσαι επίβλεψη, αναλαμβάνεις αυτό που έχεις να κάνεις και συνεισφέρεις, παραδέχεσαι τα λάθη σου και προσπαθείς να τα βελτιώσεις.

Πειθαρχία: Εστιάζεις και ολοκληρώνεις εργασίες ανεξάρτητα από τις περιστάσεις. Η σωστή διαχείριση του χρόνου είναι βασικό συστατικό της πειθαρχίας. Επίσης, μπορείς να διαχειριστείς πολλές εργασίες ταυτόχρονα.

Ειλικρίνεια: Το να είσαι ειλικρινής βοηθάει ιδιαίτερα όταν λαμβάνεις σχόλια ή μοιράζεσαι ιδέες για έργα.

Ταπεινότητα: Το να είσαι ταπεινός σημαίνει να βάζεις τις προσπάθειές σου στο πλαίσιο μεγαλύτερων οργανωτικών στόχων. Καταλαβαίνεις τις σκέψεις και τα συναισθήματα κάθε μέλους της ομάδας, τις ικανότητες και τις δεξιότητες του.

Ακεραιότητα: Είναι η πρακτική του να κάνεις πάντα το σωστό, ανεξάρτητα από το ποιος μπορεί να παρακολουθεί. Έτσι κερδίζεις την εμπιστοσύνη των γύρω σου.

Οργάνωση: Η οργάνωση σε βοηθά να ολοκληρώσεις τις εργασίες σου εγκαίρως, επκοινωνείς με σαφήνεια με τους άλλους και δημιουργείς τις σωστές προσδοκίες για τη δουλειά σου.

Υψηλής ποιότητας εργασία: Καταβάλλεις την μέγιστη δυνατή προσπάθεια.

Ομαδική δουλειά: Έχεις καλή συνεργασία με τους άλλους. Αν εργάζεσαι μόνος/η, τότε επικοινωνείς με διευθυντές και συναδέλφους. Έχεις επικοινωνιακές δεξιότητες, και ενσυναίσθηση.

Διαχείριση χρόνου: Τηρείς τις προθεσμίες, ορίζεις συναντήσεις, είσαι ακριβής στην δουλειά. Αυτό σημαίνει ότι δείχνεις σεβασμό προς τους άλλους και τον χρόνο του.



Share:
Διαβάστε Επίσης
Οι "Ανθεκτικές" Δεξιότητες που Αλλάζουν τους Κανόνες στην Αγορά Εργασίας

Σήμερα, οι λεγόμενες "ανθεκτικές" ή "μαλακές" δεξιότητες (soft skills) γίνονται απαραίτητες