Γιατί το Ποιοτικό Περιεχόμενο είναι ο Βασιλιάς του Ψηφιακού (και όχι μόνο) Marketing;
Ίσως και να έχεις ακούσει ότι το περιεχόμενο είναι ο Βασιλιάς ή ότι το υψηλής ποιότητας περιεχόμενο μπορεί να φέρει απίστευτα αποτελέσματα σε μια επιχείρηση και τα λοιπά.
Τι είναι όμως το Υψηλής Ποιότητας Περιεχόμενο;
Υψηλής ποιότητας περιεχόμενο θα μπορούσε να είναι ένα χρήσιμο άρθρο, μια φωτογραφία, ένα βίντεο ή οτιδήποτε άλλο που θα μπορούσε να φανεί ενδιαφέρον, χρήσιμο και ελκυστικό σε κάποιον άνθρωπο.
Ας πάρουμε λοιπόν τα πράγματα από την αρχή.
Πριν όχι και πάρα πολλά χρόνια ο χώρος που υπήρχε για να διαφημίζονται οι επιχειρήσεις ήταν περιορισμένος. Οι τρόποι που υπήρχαν για να διαφημίζονται οι επιχειρήσεις περιορίζονταν σε διαφημιστικά σε εφημερίδες, ραδιόφωνα, τηλεόραση, διαφημιστικές πινακίδες σε δρόμους και τα λοιπά.
Οι επιχειρήσεις ανταγωνίζονταν και “πάλευαν” για τον χώρο. “Πάλευαν” για παράδειγμα για το ποιος θα καταλάβει την καλύτερη θέση διαφήμισης στο εξώφυλλο μιας εφημερίδας. Έχοντας τόσο περιορισμένο χώρο και τόσους πολλούς ενδιαφερόμενους, το κόστος για διαφήμιση κυμαίνονταν σε πολύ υψηλά επίπεδα.
Αποτέλεσμα να διαφημίζονται σε καλές θέσεις μόνο μεγάλες επιχειρήσεις και εταιρίες που είχαν τα χρήματα για να πληρώσουν. Κάτι ήρθε όμως για να το αλλάξει αυτό. Και λέγεται διαδίκτυο.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ MARKETING
Πώς το διαδίκτυο άλλαξε τα πάντα στο χώρο της διαφήμισης;
Με τον ερχομό του διαδικτύου και τη ραγδαία ανάπτυξη του, άλλαξαν τα πάντα. Ο τρόπος που επικοινωνούμε, ο τρόπος που μαθαίνουμε, ψάχνουμε, διασκεδάζουμε και πολλά άλλα.
Ας εστιάσουμε όμως στο τι άλλαξε στον τρόπο που διαφημιζόμαστε. Όπως είπαμε και πριν οι επιχειρήσεις “πάλευαν” για τον διαφημιστικό χώρο. Το διαδίκτυο όμως έχει σχεδόν απεριόριστο χώρο για να διαφημιστεί οποιαδήποτε επιχείρηση. Η αποτελεσματικότητα του μάλιστα, είναι πραγματικά κάτι συγκλονιστικό.
Ο καθένας πλέον μπορεί να φτιάξει μία ιστοσελίδα και να προωθήσει την επιχείρηση του στο διαδίκτυο. Κανένας περιορισμός. Υπάρχουν επίσης τα Social Media με σχεδόν 2,5 δις χρήστες και κάτι παραπάνω από 1,2 δις ιστοσελίδες για να διαφημιστούμε.
Είναι προφανές λοιπόν ότι ο χώρος διαφήμισης δεν αποτελεί πλέον πρόβλημα. Οι επιχειρήσεις λοιπόν, “παλεύουν” πλέον για κάτι άλλο. “Παλεύουν” για την προσοχή. Και συγκεκριμένα για την προσοχή των υποψήφιων πελατών τους.
Οι χρήστες του διαδικτύου βομβαρδίζονται καθημερινά με δεκάδες διαφημίσεις. Η διάρκεια της προσοχής τους μειώνεται οπότε και οι επιχειρήσεις προσπαθούν να βρουν τρόπους για να κερδίσουν την προσοχή τους. Κάπου εδώ λοιπόν έρχεται και το υψηλής ποιότητας περιεχόμενο.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
Μπορεί το Υψηλής Ποιότητας Περιεχόμενο να κάνει την διαφορά;
Όχι απλά μπορεί να κάνει την διαφορά αλλά μπορεί να φέρει τα πάνω κάτω. Φαντάσου για λίγο τον εαυτό σου. Εκεί που σερφάρεις στο διαδίκτυο “πετάγεται” ξαφνικά μια διαφήμιση με μια φωτογραφία χαμηλής ποιότητας και σου προσφέρει κάτι το οποίο δεν σε ενδιαφέρει και δεν σου προσφέρει καμία αξία.
Όχι απλά θα την αγνοήσεις αλλά πολλές φορές μπορεί να σε εκνευρίσει κιόλας. Το σωστό, χρήσιμο και ενδιαφέρον περιεχόμενο είναι αυτό που θα σου αποσπάσει την προσοχή και ίσως σε κερδίσει.
Το υψηλής ποιότητας περιεχόμενο φυσικά δεν αποτελεί βασικό στοιχείο μόνο στα διαφημιστικά αλλά παντού.
Σε μία ιστοσελίδα.
Σε μία αγγελία.
Στην παρουσίαση της δουλειάς ή της επιχείρησης σου.
Και σε πολλά άλλα
Πώς λοιπόν περιμένεις να προσελκύσεις πελάτες στην επιχείρηση σου όταν το περιεχόμενο σου όχι απλά δεν φέρνει θετικά αποτελέσματα αλλά μπορεί να καταστρέψει κιόλας την φήμη και την αξιοπιστία σου;
5 TIPS για να δημιουργήσεις Υψηλής Ποιότητας Περιεχόμενο
Φρόντισε φωτογραφίες και βίντεο να είναι υψηλής ποιότητας από υψηλής ευκρίνειας φωτογραφικές και βιντεοκάμερες.
Μην μπερδεύεις τους χρήστες με πολλά μηνύματα και πολλές πληροφορίες μαζί. Μια αρχή και ένας προορισμός την κάθε φορά.
Δημιούργησε περιεχόμενο συναφή στο κοινό που απευθύνεσαι.
Στόχευσε το περιεχόμενο σου σε πολύ συγκεκριμένες κατηγορίες ανθρώπων (π.χ. σε άντρες, 20-35 χρονών, που τους αρέσει η άθληση)
Φρόντισε να προσφέρεις κάτι χρήσιμο στο κοινό σου. Μόνο έτσι θα κερδίσεις την προσοχή τους.
Share:
Διαβάστε Επίσης
Αυτή η νέα πραγματικότητα αναδεικνύει τη σημασία των influencers όχι μόνο ως διαύλων επικοινωνίας αλλά και ως φορέων αλλαγής
Η ασφαλιστική βιομηχανία, γνωστή για τη διαχρονική της αντίσταση στις αλλαγές