Η Μέθοδος της Google για να βρίσκει Νέα Ταλέντα, δεν έχει να κάνει με Πτυχία και Εμπειρία
Αυτά που ζητάει, δεν έχουν καμία σχέση με τα προσόντα και την εργασιακή εμπειρία των υποψηφίων.
Σύμφωνα με μελέτη του Universum, η Google έλκει σαν μαγνήτης τους εργαζομένους. Ο λόγος κρύβεται στο πώς προσλαμβάνει προσωπικό και ανακαλύπτει τα ταλέντα της πέρα από την τεράστια φήμη της.
Δεν ακολουθεί τον πατροπαράδοτο τρόπο πρόσληψης αφού δεν ζητάει προσεγμένα βιογραφικά και συστατικές επιστολές. H Google στρέφει αλλού την προσοχή της, και όχι στα πτυχία και την εμπειρία. Η προσέγγιση της είναι παρόμοια με το two-hands test του Elon Musk. Με προγράμματα όπως το Google Project Management Certificate, η κορυφαία εταιρεία καταργεί τον κλασικό τρόπο πρόσληψης.
ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
Αντί λοιπόν να τσεκάρει θεωρητικά τα προσόντα τους, τους δίνει μια γεύση από ρόλους, όπως του project management για να δει πώς τα πηγαίνουν και ποιες ικανότητες έχουν ανεπτυγμένες. Με αυτόν τον τρόπο, δεν είναι ότι απλά βρίσκει τους καλύτερους project managers του κόσμου αλλά κυρίως εντοπίζει τα άτομα εκείνα με τις πιο ανεπτυγμένες ικανότητες για να πάνε την ομάδα στο επόμενο level.
Ένα από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά που ψάχνει επίσης στο υποψήφιο προσωπικό της η Google, είναι να μην τα παρατούν μέχρι να γίνει άψογα η δουλειά που τους έχει ανατεθεί. Αυτό το χαρακτηριστικό αποδεικνύει σε μεγάλο βαθμό το αίσθημα ευθύνης που έχει το άτομο απέναντι στην ομάδα αλλά και στην εταιρεία.
Αν βρίσκεις τη μέθοδό τους δελεαστική, ήρθε η ώρα να διαβάσεις ποιες είναι οι πιο συνηθισμένες ερωτήσεις που κάνει η Google.
Πείτε μας πότε διαχειριστήκατε πετυχημένα ένα project. Πως το προσεγγίσατε εξ αρχής;
Μπορείτε να μας πείτε πότε είχατε δυσκολία στο να εργάζεστε με κάποιον συνεργάτη /πελάτη/προϊστάμενο σας; Τι έκανε την συγκεκριμένη κατάσταση δύσκολη για εσάς; Τι θα μπορούσατε να κάνετε διαφορετικά;
Αν μπορείτε πάντως να αποδίδετε εξαιρετικά υπό συνθήκες πίεσης και προσπαθείτε διαρκώς για τη μέγιστη ποιότητα, τότε θα έχετε σίγουρα επάνω σας την προσοχή που επιζητούσατε ακόμη και αν ο στόχος σας είναι η Google.
Share:
Διαβάστε Επίσης
Από την ταχύτατη τεχνολογική εξέλιξη έως τις οικονομικές αστάθειες
Οι αντιλήψεις σχετικά με τον αυτισμό έχουν αλλάξει ραγδαία