Η Προώθηση/Διαφήμιση Δικηγορικού Γραφείου στην Εποχή της Ψηφιακής Επικοινωνίας
Το δικηγορικό επάγγελμα διέπεται από αυστηρούς κανόνες ηθικής και δεοντολογίας. Υπάρχουν αρκετοί περιορισμοί στους τρόπους προώθησης, διαφήμισης και γενικά της επικοινωνίας των επαγγελματιών δικηγόρων και δικηγορικών γραφείων με το ευρύ κοινό. Οι περιορισμοί αυτοί περιλαμβάνονται στον ‘περί δεοντολογίας των δικηγόρων κανονισμό’ ΚΔΠ237/2002 & τον τροποποιητικό κανονισμό ΚΔΠ142/2013.
Παρά τις περιοριστικές διατάξεις για τη διαφήμιση, υπάρχουν έξυπνοι τρόποι για την προώθηση των δικηγορικών υπηρεσιών σας. Μάλιστα, κατά πολλούς, αυτοί οι τρόποι προβολής είναι πιο αποτελεσματικοί από την απευθείας διαφήμιση σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα. Παρακάτω, εξετάζουμε μερικές από αυτές τις μεθόδους προβολής για δικηγόρους και δικηγορικά γραφεία.
1. Επαγγελματική Δικτύωση
Η δικτύωση είναι απολύτως ζωτικής σημασίας στην καθημερινή ζωή ενός δικηγόρου. Αυτό περιλαμβάνει την συμμετοχή σε επαγγελματικές οργανώσεις, την εκπόνηση άρθρων και δημοσιεύσεων σε νομικά περιοδικά, και την παρουσίαση σε σεμινάρια και εκπαιδευτικά προγράμματα.
2. Δημιουργία Ιστοσελίδας και Βελτιστοποίηση για Μηχανές Αναζήτησης (SEO)
Μια επαγγελματική ιστοσελίδα μπορεί να είναι η πρώτη επαφή ενός πιθανού πελάτη με το γραφείο σας. Η ιστοσελίδα σας θα πρέπει να παρουσιάζει τα πιστοποιητικά σας, την εμπειρία και την εξειδίκευσή σας με επαγγελματικό και εύκολο στην περιήγηση τρόπο. Η βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης (SEO) είναι επίσης κρίσιμης σημασίας, καθώς βοηθά το γραφείο σας να εμφανιστεί σε πιθανούς πελάτες που αναζητούν δικηγορικές υπηρεσίες στο διαδίκτυο.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΑ ΝΟΜΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
3. Κοινωνικά Δίκτυα και Μπλογκς
Η ενεργή παρουσία σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το LinkedIn, μπορεί να αυξήσει την εμφάνισή σας σε ανθρώπους που αναζητούν σχετικό με τις υπηρεσίες σας περιεχόμενο. Το να δημοσιεύετε συνεχώς νομικές συμβουλές, απόψεις και ενημερώσεις μπορεί να βοηθήσει στην εξάπλωση του καλού ονόματος του γραφείου σας.
Επίσης, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα μπλογκ νομικού περιεχομένου, στο οποίο θα παρέχετε πληροφορίες και εξηγήσεις για νομικά ζητήματα σε απλή γλώσσα. Ένα μπλογκ μπορεί να είναι πολύτιμο εργαλείο για να δείξετε την εξειδίκευσή σας και να ενθαρρύνετε τους επισκέπτες να επικοινωνήσουν μαζί σας για βοήθεια.
4. Πελατολόγιο και συστάσεις από στόμα σε στόμα.
Οι υπάρχοντες πελάτες είναι ίσως το καλύτερο μέσο για την προώθηση των υπηρεσιών σας. Εάν είστε αποτελεσματικοί, οι πελάτες σας θα σας προτείνουν σε άλλους. Έχοντας ένα σταθερό πελατολόγιο και παρέχοντας εξαιρετικές υπηρεσίες, είστε σε θέση να επεκτείνετε το δίκτυό σας μέσω του "word of mouth". Μπορείτε επίσης να υπενθυμίζετε στους πελάτες σας παλιούς και νέους τη παρουσία σας, τα επιτεύγματά σας και τα τελευταία σας νέα μέσα από κάποιο τακτικό ενημερωτικό δελτίο που θα τους στέλνετε. Μην αμελήσετε να ζητήσετε τη σύμφωνη γνώμη τους για την αποστολή τέτοιας ενημέρωσης.
5. Ειδικεύσεις και Συνεργασίες
Η ειδίκευση σε συγκεκριμένους νομικούς τομείς μπορεί να σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό. Ταυτόχρονα, η εξειδίκευση καθιστά ευκολότερη τη συνεργασία με άλλους επαγγελματίες, οι οποίοι μπορεί να σας αναθέσουν υποθέσεις που απαιτούν την ειδική σας γνώση.
Συνοψίζοντας, παρόλο που η άμεση διαφήμιση για τους επαγγελματίες δικηγόρους και δικηγορικά γραφεία έχει σημαντικούς περιορισμούς, υπάρχουν οι πιο πάνω, και όχι μόνο, στρατηγικές που μπορείτε να αξιοποιήσετε για την προώθηση των υπηρεσιών του δικηγορικού σας γραφείου. Με σωστό σχεδιασμό και εφαρμογή, με τη βοήθεια επαγγελματιών στο χώρο του Marketing, οι παραπάνω μέθοδοι μπορούν να βοηθήσουν ούτως ώστε οι εργασίες/υπηρεσίες του γραφείου σας να φτάσουν ως ποιοτική πληροφορία στο κοινό στόχο που θέλετε να απευθυνθείτε και συνεπώς να ενθαρρύνει νέους πελάτες να σας εμπιστευτούν.
Share:
Διαβάστε Επίσης
Το branding, η διαδικασία δημιουργίας μιας μοναδικής ταυτότητας και εικόνας για μια εταιρεία ή προϊόν
Καθώς οι επενδύσεις στην τεχνητή νοημοσύνη αυξάνονται, οι ειδικοί προβλέπουν ότι αυτές οι τεχνολογίες θα συνεχίσουν