Χιούμορ στο Χώρο Εργασίας: 6 ευεργετικές επιδράσεις που πρέπει να ξέρετε

Soft Skills/Επικοινωνία,⠀
Ανθρώπινο Δυναμικό (HR),⠀
Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία,⠀
Χιούμορ στο Χώρο Εργασίας: 6 ευεργετικές επιδράσεις που πρέπει να ξέρετε

Το γέλιο, το χιούμορ και η καλή διάθεση θωρακίζουν το σώμα και την ψυχή. Το προσέξατε ότι μετά από ένα καλό γέλιο νιώθετε καλύτερα και πιο χαλαροί;

Παρατηρήσατε ότι όταν στο περιβάλλον εργασίας σας, υπάρχει καλή διάθεση, καλό χιούμορ και άφθονο γέλιο κατά τη διάρκεια της εργάσιμης μέρας, τότε οι δουλειές γίνονται καλύτερα, η απόδοση αυξάνεται και η παραγωγικότητα πολλαπλασιάζεται;

Το γέλιο, το χιούμορ και η καλή διάθεση θωρακίζουν το σώμα και την ψυχή σας και τους επιτρέπουν να αμύνονται καλύτερα στις αντιξοότητες της ζωής.

Οι ευεργετικές επιδράσεις, προεκτείνονται και στον επαγγελματικό σας τομέα:

  1. Προσφέρουν πολύτιμες υπηρεσίες για την πρόοδο, ανέλιξη και ευημερία σας
  2. Διευκολύνουν τη διαπροσωπική επικοινωνία και τις αλληλεπιδράσεις
  3. Κτίζουν σχέσεις
  4. Μειώνουν το στρες
  5. Δίνουν νέα ενέργεια στους εργαζόμενους σε όλα τα επίπεδα
  6. Συμβάλλουν στην αύξηση της παραγωγικότητας και κερδοφορίας ενός οργανισμού.

Έρευνες στις Ηνωμένες Πολιτείες, έδειξαν ότι απολύσεις εργαζομένων γίνονται στο 15% των περιπτώσεων λόγω ανεπάρκειας και στο 75% λόγω προβλημάτων σχέσεων με συναδέλφους. Για αυτό, οι ειδικοί σε θέματα ανθρώπινου δυναμικού, θεωρούν ότι έχουν σημαντικό πλεονέκτημα οι εργαζόμενοι που διαθέτουν μαζί με τα άλλα προσόντα τους, καλό χιούμορ. Πιστεύουν ότι το χιούμορ σχετίζεται με ψηλότερο δείκτη νοημοσύνης και είναι στοιχείο που προσθέτει στο ενεργητικό ενός οργανισμού.

Το χιούμορ, το χαμόγελο και το γέλιο, διευκολύνουν την επικοινωνία μεταξύ υπαλλήλων και προϊσταμένων. Δημιουργούν ένα περιβάλλον χωρίς απειλητικό χαρακτήρα όπου οι εργασίες διεξάγονται αποτελεσματικότερα.


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ 


Η συνοχή του προσωπικού και η ομαδικότητα, ισχυροποιούνται από το χιούμορ και το γέλιο, που επιτρέπουν την ωφέλιμη αποφόρτιση από την ένταση της δουλειάς. Μειώνουν το στρες το οποίο είναι από τις κυριότερες αιτίες ασθενειών στο χώρο εργασίας.

Το στρες εάν δεν αντιμετωπισθεί έγκαιρα σε ψυχολογικό επίπεδο, μπορεί να οδηγήσει σε κατάθλιψη, θυμό, ζήλια, φθόνο και εργασιακή εξουθένωση με άσχημες συνέπειες. Σε σωματικό επίπεδο, είναι αιτία μυϊκών και καρδιαγγειακών παθήσεων (πονοκέφαλος, ψηλή πίεση, μυοσκελετικοί πόνοι).

Το γέλιο στην εργασία καταπολεμά το στρες και προάγει τη χαλάρωση των εργαζόμενων. Η καλή διάθεση και η χαλάρωση που προάγονται από το γέλιο και το καλό χιούμορ, αυξάνουν την αποτελεσματικότητα και την παραγωγικότητα. Πρέπει βέβαια να τονίσουμε ότι τα ανέκδοτα και άλλες μορφές χιούμορ, δεν πρέπει ποτέ να προσβάλλουν οποιοδήποτε άτομο.

Σήμερα οι εργαζόμενοι, διαθέτουν όλο και περισσότερο από το χρόνο τους στο χώρο εργασίας. Δεν πρέπει να βρίσκονται συνεχώς σε εγρήγορση και ένταση. Αυτό απειλεί την ψυχική και σωματική τους υγεία.

Είναι καλύτερα τόσο οι εργαζόμενοι όσο και οι εργοδότες, να κατανοήσουν καλά τη δύναμη που τους δίνει το γέλιο, το χιούμορ και η καλή διάθεση. Σε ατομικό επίπεδο βοηθούν την αποτελεσματικότητα, πρόοδο και ανέλιξη. Σε εταιρικό επίπεδο, μειώνουν τις απουσίες λόγω ασθένειας, βελτιώνουν την παραγωγικότητα και την κερδοφορία.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Share:
Διαβάστε Επίσης
Οι 10 Καριέρες του Μέλλοντος που Πρέπει να Γνωρίζετε για το 2025

Το τοπίο της εργασίας μεταβάλλεται ραγδαία, με την πανδημία, την τεχνολογική πρόοδο

Η Τεχνητή Νοημοσύνη ως Συνεργάτης και όχι ως Αντικαταστάτης των Συγγραφέων και Δημοσιογράφων

Ωστόσο, ο ρόλος της στη συγγραφή και τη δημοσιογραφία παραμένει ένα φλέγον ζήτημα