Μάρκετινγκ Δικηγορικού Γραφείου. 4 Χρήσιμα Κλειδιά Επιτυχίας
Η Νομική Σχολή, δε σας μαθαίνει πώς να διοικείτε δικηγορικές επιχειρήσεις. Σας μαθαίνει πώς να είστε ένας νομικός “τεχνίτης”, πώς να σκέφτεστε και να ενεργείτε σαν ένας καλός νομικός που χειρίζεται τον νόμο.
Σε έναν κόσμο όμως που διαρκώς αλλάζει, η σωστή παρουσία μιας επιχείρησης παροχής νομικών συμβουλών στο internet αποτελεί πλέον βασικό κομμάτι του γενικότερου προγράμματος μάρκετινγκ ενός δικηγορικού γραφείου.
Ας δούμε κάποιες βασικές ενέργειες που πρέπει να εφαρμοστούν από όλα τα σύγχρονα δικηγορικά γραφεία και σχετίζονται με το online / digital marketing.
Μάρκετινγκ δικηγορικού γραφείου – Tip #1
Google My Business και γιατί είναι απαραίτητο για κάθε δικηγορικό γραφείο
Είναι βασικό να δημιουργήσετε προφίλ για το δικηγορικό γραφείο σας στο Google My Business. To Google My Business είναι το σημείο που εμφανίζει η google όλες τις πληροφορίες για το δικηγορικό γραφείο σας.
Οι λόγοι είναι:
Μπορείτε να καταχωρήσετε το δικηγορικό σας γραφείο στο χάρτη ώστε να βρίσκουν το στίγμα του όσοι έρχονται σε αυτό.
Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα χώρο που εμφανίζεται όταν κάποιος ψάξει το δικηγορικό γραφείο σας στην Google δεξιά και περιέχει το χάρτη, ώρες λειτουργίας, τηλέφωνο, φωτογραφίες ακόμα και κριτικές.
Μπορεί να εμφανίζεται στις αναζητήσεις που γίνονται στην Google τόσο στη βασική μηχανή αναζήτησης όσο και στις αναζητήσεις που γίνονται μέσα στους χάρτες
Δημιουργία Google My Business Profile
Μπείτε στο Google my business και αφού κάνετε login επιλέξτε την Καταχώρηση Νέας Τοποθεσίας.
Εισάγετε όλες τις άλλες απαραίτητες πληροφορίες όπως ώρες λειτουργίας, φωτογραφίες (εδώ μπορείτε να έχετε φωτογραφίες εσωτερικών χώρων, εσωτερικών δωματίων κλτ) και στοιχεία επικοινωνίας.
Εφόσον ολοκληρωθεί η διαδικασία αυτή, θα πρέπει η Google να πιστοποιήσει ότι τα στοιχεία και κυρίως η διεύθυνση που εισάγατε είναι αληθή. Η καταχώρησή σας δεν θα είναι ορατή στους χάρτες εάν δεν ολοκληρωθεί η πιστοποίηση.
Ζητήστε να γίνει πιστοποίηση μέσα από το Ταχυδρομείο. Η Google θα σας στείλει ένα γράμμα στη διεύθυνσή σας με έναν κωδικό PIN. Συνήθως η διαδικασία παίρνει από μια έως δύο εβδομάδες. Όταν λάβετε το PIN ακολουθήστε τη διαδικασία που αναγράφεται στο γράμμα ώστε να εισάγετε τον κωδικό και να είστε πλέον πιστοποιημένοι.
Είναι σημαντικό να ανεβάσετε φωτογραφίες ως διαχειριστής για το δικηγορικό γραφείο σας – επιλέξτε φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης.
04/10/2022 Σεμινάριο:Grow your Legal Practice Workshop in the Digital Era
Tip #2 Κριτικές Google – Google Reviews – Μια ανεκμετάλλευτη ευκαιρία
Όταν έχετε ενεργό το Google My Business, κάθε χρήστης μπορεί να κάνει Review που σημαίνει ότι μπορεί να ανεβάσει ένα δημόσιο σχόλιο. Τα σχόλια αυτά είναι δημόσια.
Προτείνεται να ζητάτε από τους πελάτες του γραφείου σας να αφήνουν κριτική στο google. Αυτό μπορεί να γίνει είτε με προσωπική κουβέντα είτε με κάποιον αυτοματοποιημένο τρόπο.
Το website του δικηγορικού γραφείου
Τοποθεσία, διεύθυνση & Τηλέφωνο
Φροντίστε η τοποθεσία και η διεύθυνση και το τηλέφωνο του δικηγορικού γραφείου να βρίσκονται
1. Στο πάνω μέρος της σελίδας – header
2. Στο κάτω μέρος της σελίδας – footer
3. Στη σελίδα “Επικοινωνία”
Ειδικά στη version του δικηγορικού γραφείου σας για κινητά προτείνουμε τα στοιχεία επικοινωνίας να εμφανίζονται άμεσα και καθαρά πριν καν χρειαστεί ο χρήστης να τα αναζητήσει κάνοντας scroll ή ψάξει τη σελίδα επικοινωνίας.
Προτείνουμε να συμπεριλάβετε έναν Google χάρτη με το στίγμα του δικηγορικού γραφείου σας, αφού πρώτα έχετε καταχωρήσει την επιχείρησή σας στους Google χάρτες.
Ζωντανή Συνομιλία & Συγκριτικό Πλεονέκτημα
Η δυνατότητα ζωντανής συνομιλίας είναι σημαντική καθώς δημιουργεί την αίσθηση ότι το δικηγορικό γραφείο είναι ενεργό και ότι υπάρχουν άνθρωποι να απαντήσουν άμεσα.
Είναι πιθανό κάποιος που μπει στην ιστοσελίδα σας να χρειάζεται κάποια άμεση πληροφορία προκειμένου να αποφασίσει εάν θα προχωρήσει σε μια επόμενη κουβέντα με το δικηγορικό σας γραφείο.
04/10/2022 Σεμινάριο:Grow your Legal Practice Workshop in the Digital Era
Εάν η δυνατότητα που του δίνετε είναι μόνο μέσω email ενώ η η σελίδα ενός ανταγωνιστικού δικηγορικό γραφείου που διεκδικεί την ίδια κράτηση προσφέρει τη δυνατότητα ζωντανής συνομιλίας, είναι πιθανό στη συνείδηση του δυνητικού πελάτη να έρθει πιο κοντά η ανταγωνιστική επιχείρηση. Η ζωντανή συνομιλία δημιουργεί “ανθρώπινο πρόσωπο” στο δικηγορικό γραφείο, και δημιουργεί αμεσότητα στη σχέση νομικού- δυνητικού πελάτη.
Επιπλέον, μέσα από τη Ζωντανή Συνομιλία μπορείτε να ανακαλύψετε ιδιαιτερότητες στις ανάγκες του πελάτη και να απαντήσετε με ανάλογες παροχές του δικηγορικό γραφείου που τυχόν δεν εμφανίζονται ούτε στην ιστοσελίδα ούτε στο website.
Για παράδειγμα, ένας νέος επιχειρηματίας μπορεί να χρειαστεί να ρωτήσει με ποιον τρόπο μπορεί να δέχεται πληρωμές από δραστηριότητες σε τρίτες χώρες και πώς μπορει να απασχολεί δυναμικό σε μονάδες παραγωγής σε άλλη πόλη της Ελλάδας.
Σε αυτή την περίπτωση, η συνεννόηση θα γίνει πιο γρήγορα και άμεσα με το δικηγορικό γραφείο που έχει την υπηρεσία Live Chat έστω και για μια πρώτη γρήγορη απάντηση / γνώμη.
Επιπλέον μέσω Live Chat, μπορεί το δικηγορικό γραφείο εκτός από να συμβουλεύσει / κατευθύνει ή προτείνει επόμενο ραντεβού στον ενδιαφερόμενο, έχει μία πρώτη ευκαιρία να αναδείξει και στοιχεία του νομικού προσωπικού του που εξυπηρετεί όπως πχ η ευγένεια, η καλοσύνη, η διάθεση για βοήθεια.
Tip #3 Blog – Γιατί πρέπει να υπάρχει στο website του δικηγορικού σας γραφείου
Το blog και οι συνεχείς αναρτήσεις είναι απαραίτητες για τους εξής λόγους:
Δείχνουν στην Google ότι στο site ανεβαίνει νέο περιεχόμενο και βοηθά στην γενικότερη κατάταξη
Δίνει τη δυνατότητα να μοιράζεστε το νέο περιεχόμενο στα social media, χωρίς να διαφημίζετε συνεχώς το δικηγορικό γραφείο σας. Δεν μπορείτε σε κάθε ανάρτηση να αναφέρετε τις παροχές και τις υπηρεσίες σας. Αντιθέτως εάν γράφετε τακτικά στο blog για διάφορα θέματα όπως δικηγορικά νέα, απαντήσες σε συχνές ερωτήσεις πελατών μπορείτε να μοιράζεστε αυτό το περιεχόμενο χωρίς να γίνετε κουραστικοί.
Δίνει την εικόνα ότι ασχολείστε ενεργά με την επιχείρησή σας.
Θεματολογία του blog
Το blogs θα πρέπει να έχει αναρτήσεις 3 ειδών
Αναρτήσεις που βοηθούν στην κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης (seo)
Αναρτήσεις που αφορούν δραστηριότητες του δικηγορικού γραφείου
Αναρτήσεις για νέα σχετικά με το δικηγορικό αντικείμενο στον οποίο εξειδικεύεται το γραφείο
Tip #4 Google Ads
Ο πιο σύντομος και αποτελεσματικός τρόπος να έχετε επισκέψεις στο website του δικηγορικού γραφείου σας είναι να χρησιμοποιήσετε το εργαλείο Google Ads της Google.
Τι είναι το Google Ads
Είναι το σύστημα πληρωμένων διαφημίσεων της Google. Ασφαλώς είναι πολύ σημαντικό να εμφανίζεται το γραφείο σας ψηλά στα οργανικά αποτελέσματα της Google (όταν κάποιος πχ αναζητά “δικηγόροι για συνταξιοδοτικά Αθήνα”. Δυστυχώς όμως κανένας δεν μπορεί να σας υποσχεθεί και να εγγυηθεί ότι στο τέλος η Google θα εμφανίσει το δικηγορικό γραφείο στα αποτελέσματα και αν ΝΑΙ σε ποια θέση.
Αντιθέτως, με την υπηρεσία Google Ads (πληρωμένων διαφημίσεων) μπορείτε την ίδια στιγμή να αρχίσετε να έχετε επισκέψεις.
Ποιες λέξεις – κλειδιά να επιλέξετε
Εφόσον θέλετε να διαφημίσετε το δικηγορικό γραφείο σας πρέπει οι λέξεις- κλειδιά που στοχεύετε ειδικά για την Ελλάδα να έχουν απαραίτητα μέσα τις λέξεις “δικηγόροι” “δικηγορικό γραφείο” και το όνομα της περιοχής (εάν θέλετε να εξυπηρετήσετε πελάτες από την περιοχή σας).
Βεβαίως, εάν εξειδικεύεστε σε κάποιο νομικό αντικείμενο πχ δίκαιο της ενέργειας τότε μπορείτε να παραλείψετε τη χρήση της πόλης / περιοχής και να αφήσετε τις διαφημίσεις να προβληθούν σε όλες τις σχετικές αναζητήσεις με δίκαιο ενέργειας.
Εδώ μπορείτε να προσθέσετε το τηλέφωνο του δικηγορικού σας γραφείου. Το τηλέφωνο πρέπει να είναι ίδιο με το τηλέφωνο που βρίσκεται στο website σας ώστε να γίνει αποδεκτή η επέκταση.
Share:
Διαβάστε Επίσης
Οι αξίες δεν είναι απλώς ένα σύνολο κανόνων· είναι η φιλοσοφία που ορίζει το ποια είναι η επιχείρηση
Προώθηση της κουλτούρας ασφάλειας και υγείας ανάμεσα στους εργαζομένους