Ο Καλός Εργοδότης κάνει τον Καλό Υπάλληλο. Τα 8 μυστικά του!

Soft Skills/Επικοινωνία,⠀
Ακαδημαϊκά Θέματα,⠀
Ανθρώπινο Δυναμικό (HR),⠀
Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία,⠀
Ο Καλός Εργοδότης κάνει τον Καλό Υπάλληλο. Τα 8 μυστικά του!

Αν θέλουμε να επιτύχουμε ως εργοδότες ή εταιρείες πρέπει να προσέχουμε το προσωπικό μας. Φροντίστε τους αν θέλετε να σας φροντίζουν.

Περισσότερες από 100 μελέτες έδειξαν ότι οι πιο παραγωγικοί και εξυπηρετικοί εργαζόμενοι απέναντι στους πελάτες είναι αυτοί που επενδύουν στη δουλειά τους και αφοσιώνονται στους εργοδότες τους. Παρ΄ όλα αυτά, μόνο το 20% των εργαζομένων παγκοσμίως δηλώνει ότι είναι πλήρως αφοσιωμένο στη δουλειά του. Αυτό, όμως, είναι κάτι που δεν ωφελεί ούτε τους εργοδότες, ούτε τους εργαζομένους. Επομένως ποια είναι η λύση για να βγαίνουν κερδισμένες και οι δυο πλευρές;

Η απάντηση είναι ότι οι καλοί εργοδότες πρέπει να σταματήσουν να απαιτούν μόνο από τους εργαζομένους και να γίνουν πιο ανθρωποκεντρικοί, φροντίζοντας τις σωματικές, συναισθηματικές, πνευματικές και νοητικές τους ανάγκες. Με αυτόν τον τρόπο οι εργαζόμενοι θα μπορούν να είναι πιο αποδοτικοί και παραγωγικοί στη δουλειά τους, ενώ δεν θα εργάζονται μόνο για τα προς το ζην, αλλά και για την προσωπική τους ευτυχία.


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ MANAGEMENT & LEADERSHIP


Έτσι ένας εργοδότης ή μια εταιρεία που στοχεύει στην ανάπτυξή της καλό θα ήταν να παρέχει στους εργαζομένους της τα εξής:

  1. Να αναγνωρίζει το μερίδιο της επιτυχίας που τους αναλογεί σε ένα project, με τη μορφή ποσοστού επί των κερδών, μπόνους ή μετοχών. Έτσι όσο η εταιρεία θα αναπτύσσεται, τόσο οι εργαζόμενοι θα επωφελούνται ποικιλοτρόπως.
  2. Να τους παρέχει ένα ασφαλές, άνετο και ελκυστικό εργασιακό περιβάλλον, δίνοντας τους τη δυνατότητα να έχουν τόσο τις ιδιωτικές τους στιγμές, όσο και έναν χώρο όπου θα συνεργάζονται αρμονικά με τους συναδέλφους τους.
  3. Να τους προσδιορίζει πλήρως τις επιδιώξεις της σχετικά με την πορεία μίας εργασίας, αφήνοντας τους από εκεί και πέρα την ελευθερία να επιλέξουν πότε και με ποιον τρόπο θα διεκπεραιώσουν τα εργασιακά τους καθήκοντα.
  4. Να τους δίνει τη δυνατότητα, αλλά και το κίνητρο να συμμετέχουν σε εκπαιδευτικά προγράμματα με στόχο την απόκτηση περαιτέρω γνώσεων και δεξιοτήτων που θα τους βοηθήσουν στην ανέλιξή τους και πιθανώς στην ανάληψη νέων καθηκόντων.
  5. Να τους παρέχει υγιεινό και υψηλής ποιότητας φαγητό, σε χαμηλές προσιτές τιμές, συμπεριλαμβανομένης και της παροχής προϊόντων μέσω της χρήσης αυτόματου πωλητή.
  6. Να δημιουργεί πολιτικές που θα τους ενθαρρύνουν να ιεραρχούν έτσι τον χρόνο τους ώστε να έχουν την καλύτερη δυνατή απόδοση και δημιουργικότητα στα projects που τους έχουν ανατεθεί.
  7. Να δίνεται η δυνατότητα αμφίδρομης αξιολόγησης,  έτσι ώστε να κρίνονται τόσο οι εργαζόμενοι από τους προϊσταμένους τους για τις επιδόσεις τους, όσο και οι ίδιοι οι εργοδότες για τον τρόπο αξιολόγησής τους από τους υφισταμένους τους.
  8. Να τους αναθέτει projects τα οποία δεν έχουν ως στόχο μόνο την εισροή χρημάτων στην επιχείρηση , αλλά και το αίσθημα της κοινωνικής ευθύνης. Έτσι, οι εργαζόμενοι θα νιώθουν πως προσφέρουν στην κοινωνία και θα είναι υπερήφανοι για την επιχείρηση στην οποία εργάζονται.

Και κάτι ιδιαίτερα σημαντικό για να μπορέσετε να κατανοήσετε την αναγκαιότητα των πιο πάνω είναι να κάνετε την εξής άσκηση. Σκεφτείτε τον αγαπημένο σας και καλύτερο υπάλληλό σας. Τώρα απαριθμείστε σε μια κόλλα χαρτί τι επιπτώσεις και ποιο το κόστος τους αν αύριο το πρωί σας πάρει τηλέφωνο και σας πει ότι δεν θα ξαναέρθει στην εργασία του. Ακολούθως αξιολογείστε ποιο είναι το μεγαλύτερο κόστος, η εφαρμογή των περισσοτέρων από τα πιο πάνω ή η φυγή του υπαλλήλου σας.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Share:
Διαβάστε Επίσης
7 τρόποι να Ξεπεράσεις την Αναβλητικότητα που Σκοτώνει την Καριέρα σου

Πολλοί άνθρωποι όταν δουλεύουν προτιμούν να αφιερώσουν λίγο χρόνο στο να χαζέψουν στα social media

Embracing Lifelong Learning: A Pathway to Mastery and Personal Growth

It is an essential and transformative journey that constantly reveals new horizons.