Οι εταιρείες που θα χειριστουν ορθά τα Logistics θα επιβιώσουν στον κόσμο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου
Η Φωτεινή Σκαπινάκη, Εμπορική Διευθύντρια της Logika, μιλά για την ανοδική πορεία των online πωλήσεων, την πολιτική του outsourcing και τους τρόπους μείωσης των λειτουργικών εξόδων ιδιαίτερα σε περιόδους όπως αυτή του lockdown από την επιδημία του Covid-19.
Η απορρύθμιση της αγοράς, απόρροια της έλευσης του Κορονοϊού, έφερε στην επιφάνεια τις παθογένειες των επιχειρήσεων στο κομμάτι της εφοδιαστικής αλυσίδας. Ειδικότερα κατά την περίοδο του lockdown, παρατηρήθηκαν τεράστιες καθυστερήσεις, τόσο σε επίπεδο pick & pack, όσο και σε last mile με αντίστοιχους χρόνους καθυστέρησης και στα δύο μέτωπα.
Διαχρονικά οι εμπορικές επιχειρήσεις που προσπαθούσαν να διαχειριστούν σε επίπεδο Logistics μία omnichannel στρατηγική, βρέθηκαν στην ίδια κατάσταση με αυτήν άλλων κρίσιμων περιόδων, όπως το Black Friday, που χαρακτηρίζεται από μικρότερη χρονική διάρκεια αλλά με αντίστοιχη ένταση και προβλήματα Logistics, κυρίως όσον αφορά την αγορά του on-line.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ELA – LOGISTICS ΤΗΣ MMC
Τη λύση κλήθηκαν να προσφέρουν οι πάροχοι υπηρεσιών Logistics 3PL (pick & pack) οι οποίοι διέθεταν εξειδίκευση στο online εμπόριο καθώς και τους απαιτούμενους πόρους για να διαχειριστούν το νέο γινόμενο του όγκου των παραγγελιών, δηλαδή τη δημιουργία αύξησης επιπλέον τζίρου, με γρήγορα αντανακλαστικά καθώς το offline, έδωσε τους πόρους για σωστή διαχείριση. Δεν συνέβη όμως το ίδιο και με τις εταιρείες Courier (last mile) οι οποίες αντιμετώπισαν σοβαρά προβλήματα καθώς στις ήδη υπάρχουσες υποδομές έπρεπε να στηρίξουν το έργο όλων των ηλεκτρονικών καταστημάτων. Αυτομάτως δημιουργήθηκε μία τεράστια υπερφόρτωση του μεταφορικού δικτύου, τη στιγμή που στόλος οχημάτων Δημοσίας Χρήσεως έμενε αναξιοποίητος λόγω του κλεισίματος των καταστημάτων.
«Οι νέες συνθήκες ήρθαν να κάνουν την ανάγκη… τάση. Το outsourcing δεν είναι ένα νέο φαινόμενο, αλλά ένα υπάρχον πλεονέκτημα που χρησιμοποιείται εδώ και αρκετά χρόνια παγκοσμίως. Σε ένα τόσο ανταγωνιστικό επιχειρηματικό περιβάλλον η ανάθεση ενός νευραλγικού κομματιού της online πώλησης των Logistics δηλ. του customer service experience απαιτεί εξειδίκευση, οργάνωση και σωστές διαδικασίες», επισημαίνει στο Fortune η Φωτεινή Σκαπινάκη, Εμπορική Διευθύντρια της Logika, εταιρείας παροχής Logistics υπηρεσιών, στο πελατολόγιο της οποίας συγκαταλέγεται ένας μεγάλος αριθμός επιχειρήσεων από διάφορους κλάδους της ελληνικής οικονομίας.
- ΑΡΘΡΟ: Εκπαιδευτής Επαγγελματικής Κατάρτισης: Καριέρα Υψηλού Επιπέδου με Παρόν και Μέλλον
- ΑΡΘΡΟ: 8 γρήγορες συμβουλές για αποτελεσματική εξυπηρέτηση μέσω τηλεφώνου
- ΑΡΘΡΟ: 5+1 tips για να μην «διώξετε» τους καλύτερους υπαλλήλους σας
- ΑΡΘΡΟ: Γλώσσα του Σώματος: Όσα “συμβαίνουν” χωρίς λόγια
- ΝΕΑ: Kinanis Academy: Διαδικτυακό Σεμινάριο AML Compliance για Ελεγκτές και Δικηγόρους
- ΝΕΑ: Η Tesla φέρνει τα πάνω- κάτω στον κόσμο της τεχνολογίας με έναν νέο τύπο μπαταρίας
- ΝΕΑ:StudentLife Academy: Επαναλαμβάνει 2 πρακτικά διαδικτυακά εργαστήρια Digital Marketing.
- ΝΕΑ: Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το UK Webinar της ImarComms στο Ηνωμένο Βασίλειο
Share:
Διαβάστε Επίσης
Η αλλαγή στον επιχειρηματικό κόσμο δεν είναι μόνο αναπόφευκτη, αλλά και κρίσιμη
Με έμφαση στη βελτίωση της αποδοτικότητας των μεταφορών και στην παροχή κινήτρων