5 απλά βήματα για να ξεχωρίσεις στο LinkedIn.

Soft Skills/Επικοινωνία,⠀
Επικοινωνία,⠀
Πληροφορική - Χρήστες,⠀
5 απλά βήματα για να ξεχωρίσεις στο LinkedIn.

Σε αυτό το άρθρο θα μιλήσουμε για τους τρόπους και τις τεχνικές με τις οποίες μπορείς να δομήσεις μια πολύ “δυνατή” παρουσία στο linkedIn και να γίνεις ο υποψήφιος που όλες οι εταιρίες θα θέλουν να καλέσουν για συνέντευξη!

Είναι γεγονός ότι πολλοί άνθρωποι διστάζουν όταν πρόκειται να περιγράψουν τον εαυτό τους και πολλές φορές μπορεί να κολλήσουν γράφοντας την πρώτη γραμμή μη έχοντας τις ιδέες αλλά και τον τρόπο πώς να τον περιγράψουν.

Θα έχεις προσέξει λοιπόν, την ενότητα περίληψης προφίλ “summary” του LinkedIn, και το πόσο σημαντική είναι σαν εργαλείο για να δώσεις αυτή την πρώτη εντύπωση σε έναν επισκέπτη. Εδώ είναι η ευκαιρία σου να ξεχωρίσεις από το πλήθος, να πεις "γεια" και να δώσεις μια γεύση για την προσωπικότητά σου. Έτσι μπορείς να δείξεις στους υποψήφιους εργοδότες σου όχι μόνο ποιος είσαι & τι κάνεις αλλά και να προκαλέσεις το ενδιαφέρον τους, παρακινώντας τους να θέλουν να μάθουν περισσότερα για σένα.


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ DIGITAL MARKETING & ΠΩΛΗΣΕΙΣ


Η μαγεία της περίληψης είναι ότι σου δίνει τη δυνατότητα να απευθυνθείς με αμεσότητα στον αναγνώστη και να μοιραστείς μαζί του πολλές πτυχές του εαυτού σου - από επαγγελματικά επιτεύγματα έως βαθύτερα κίνητρα ζωής.

Πέρα όμως από αυτό, αξίζει να παρατηρήσουμε πως, αυτές οι πληροφορίες αποτελούν πλέον μέρος της εισαγωγικής επαγγελματικής κάρτας στο πάνω μέρος του προφίλ σου το οποίο περιλαμβάνει επίσης το όνομα, τη φωτογραφία, τον τίτλο σου, την πιο πρόσφατη εταιρεία που εργάστηκες, την εκπαίδευση και τα στοιχεία επικοινωνίας σου. Όταν λοιπόν οι περισσότεροι χρήστες επισκέπτονται το προφίλ σου, βλέπουν τους 300 πρώτους χαρακτήρες της περιληψης σου ενώ μάλιστα σε αυτούς που διαθέτουν το LinkedIn Recruiter εμφανίζεται ολόκληρη η περίληψη ως προεπιλογή.

Έχουμε μαζέψει λοιπόν εδώ τα πιο hot tips για να γράψεις μια ενότητα περίληψης προφίλ του LinkedIn που να εκφράζει με επιτυχία και αυτοπεποίθηση το ποιος είσαι καθώς και την μέχρι τώρα επαγγελματική σου πορεία.

#1 δημιούργησε μια ισχυρή πρώτη εντύπωση.

Όταν κάποιος επισκέπτεται τη σελίδα μας στο LinkedIn, βλέπει μόνο τις πρώτες προτάσεις της περίληψής μας. Εάν είσαι, δημιουργικός σαν χαρακτήρας, μπορείς να ξεκινήσεις την περίληψη με ένα ελκυστικό “quote” που θα προκαλέσει τους αναγνώστες να κάνουν κλικ στο "Δείτε περισσότερα" για να διαβάσουν για σένα. Διαφορετικά, μπορούμε να πάρουμε ένα λεπτό για να σκεφτούμε τι μας ξεχωρίζει από τους άλλους & γιατί αγαπάμε την δουλειά μας, ώστε να τα συνοψίσουμε στην εισαγωγική μας πρόταση. Πρέπει όμως να είναι κάτι συνοπτικό & συγκεκριμένο.

#2 σκέψου σαν αναγνώστης.

Όταν γράφεις είναι σημαντικό να θυμάσαι ότι απευθύνεσαι σε κάποιον. Προσάρμοσε το μήνυμα της περιληψης σου στο κοινό που σε ενδιαφέρει αλλά και στο τι είναι σημαντικό για αυτό. Προσποιήσου λοιπόν ότι έχεις συνομιλία με έναν συνάδελφο, έναν recruiter ή έναν υποψήφιο πελάτη. Πώς θα του μιλούσες και με ποιο τρόπο θα περιέγραφες τον εαυτό σου; Τι θα ήθελες να μάθει για σένα; Εδώ είναι καλό να αρχίζουν να εμφανίζονται οι πρώτες πτυχές της προσωπικότητάς σου. Για παράδειγμα, ένας υποψήφιος πελάτης εξετάζει συνήθως το ιστορικό και την εμπειρία σου για να καθορίσει εάν τελικά μπορείς να τον βοηθήσεις.


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ


#3 συνήθισε να γράφεις στο πρώτο ενικό.

Μετά την εισαγωγή, απέφυγε να μιλήσεις για τον εαυτό σου στο τρίτο ενικό & προτίμησε να συνεχίσεις σε πρώτο ενικό.. Η χρήση όρων όπως "Εγώ" και "Εμείς" κάνει την περίληψή σου πιο προσωποποιημένη και δημιουργεί στον αναγνώστη την αίσθηση ότι ακούει τη φωνή σου, αντί να διαβάζει μια βιογραφία που γράφτηκε από κάποιον άλλο. Αυτή η απλή στρατηγική βοηθά την παρουσίασή σου να μείνει αξέχαστη και διαμορφώνει μια πολύ ισχυρότερη πρώτη εντύπωση σε όσους επισκέπτονται το προφίλ σου.

Ανέδειξε την προσωπικότητά σου & γράψε την ιστορία σου χρησιμοποιώντας κάποιο από τα παρακάτω παραδείγματα:

“ως παιδί της δεκαετίας του 90…….. Μεγαλώνοντας είδα ότι ........ Εμπνεύστηκα όταν …….”

“H ιστορία μου ξεκινάει όταν….”

#4 χρησιμοποίησε μια μαρτυρία από ένα αφεντικό, έναν συνάδελφο ή έναν πελάτη σου.

Συνήθως ένα απόσπασμα ή μια μαρτυρία ενός ατόμου που έχει συνεργαστεί με επιτυχία μαζί σου είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να αναδείξεις μια ξεχωριστή εμπειρία ή δεξιότητα που έχεις. Μη διστάσεις να την ζητήσεις και δοκίμασε να βάλεις συναίσθημα όταν κάνεις αναφορά σε κάτι προσωπικό.

#5 γράψε έναν ωραίο επίλογο.

Πες στον αναγνώστη σου αυτό που θέλει να ακούσει πραγματικά. Αν θέλεις να ενισχύσεις το δίκτυο σου με επαγγελματίες του τομέα σου μπορείς να χρησιμοποιήσεις εκφράσεις όπως: “Μου αρέσει να έρχομαι σε επαφή με συναδέλφους από αυτό το πεδίο…” Αν πάλι, είσαι ανοιχτός/η σε μια νέα ευκαιρία εργασίας, δοκίμασε να πεις: “Είμαι ανοιχτός/ή σε μια νέα θέση εργασίας, εάν έχεις να μου προτείνεις κάτι που μπορεί να ταιριάζει στο προφίλ μου, στείλε μου email εδώ..”.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Share:
Διαβάστε Επίσης