5 έξυπνες στρατηγικές εξυπηρέτησης πελατών που κάνουν τη διαφορά
Οι εποχές κατά τις οποίες οι πελάτες στήριζαν την προτίμησή τους στην υψηλότερη ποιότητα ή στην πιο συμφέρουσα τιμή ενός προϊόντος, έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Η εμπειρία που αποκομίζουν από ένα προϊόν, το customer experience δηλαδή, είναι το στοιχείο που ελέγχει το παιχνίδι.
Ακολουθώντας τα παρακάτω tips, θα είστε σε θέση να εγγυηθείτε την ικανοποίηση των πελατών σας.
1. Βεβαιωθείτε ότι οι συνεργάτες σας έχουν άριστη γνώση του προϊόντος που προσφέρετε
Μπείτε στη θέση του πελάτη: θα αγοράζατε ποτέ από μια επιχείρηση όταν ο πωλητής δεν γνωρίζει τη διαφορά ανάμεσα στα προϊόντα που βρίσκονται στα ράφια; Δώστε στους υπαλλήλους σας όσο περισσότερες πληροφορίες γίνεται σχετικά με το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Βοηθήστε τους να αφηγηθούν την «ιστορία» του προϊόντος σας και να γίνουν η καλύτερη, «κινητή» διαφήμισή του.
2. Εκπαιδεύστε το ανθρώπινο δυναμικό σας ώστε να αναγνωρίζει τα συναισθήματα των πελατών σας
Κάθε φορά που ένας εκπρόσωπός σας συνομιλεί με έναν πελάτη, τα γεγονότα όσο και τα συναισθήματα του πελάτη παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο. Είναι σημαντικό κάθε στέλεχος εξυπηρέτησης πελατών να είναι εξοπλισμένο με τα κατάλληλα εφόδια, ώστε να κερδίσει ένα δυσαρεστημένο πελάτη και να κάνει έναν ικανοποιημένο πελάτη ακόμη πιο πιστό.
Όπως σε όλες τις επαφές μεταξύ ανθρώπων, ο πελάτης σας μπορεί να μην θυμάται τι ακριβώς του είπατε, θα θυμάται όμως, πώς τον κάνατε να αισθανθεί. Η ειλικρινής κατανόηση απέναντι στο πρόβλημα που αντιμετωπίζει ένας πελάτης σας μπορεί να κάνει το πρόβλημα να φαίνεται λιγότερο σοβαρό, ακόμη και αν δεν έχει επιλυθεί.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ: Στρατηγικές Digital Marketing and Social Media
3. Επιλύστε το πρόβλημα το νωρίτερο δυνατό
Σύμφωνα με έρευνες του Πανεπιστημίου Harvard, τίποτα δεν ενοχλεί τους πελάτες περισσότερο από το να πρέπει να εξηγήσουν το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν ξανά και ξανά, σε διαφορετικά στελέχη εξυπηρέτησης πελατών.
Δώστε στον πρώτο εκπρόσωπο που θα συνομιλήσει με τον πελάτη την ευθύνη -αλλά και την εξουσιοδότηση, για τη διαχείριση του προβλήματος.
4. Τηρήστε τις υποσχέσεις σας
Η συνέπεια και η εμπιστοσύνη είναι η βάση για κάθε σχέση. Οι πελάτες δεν εκτιμούν τις υπερβολικές υποσχέσεις. Αυτό που θέλουν είναι μετρημένες δεσμεύσεις που τηρούνται. Κάθε δέμα ή υπηρεσία που παραδίδεται έγκαιρα, χτίζει την αφοσίωση του πελάτη σας σε εσάς.
5. Πάρτε το προσωπικά!
Κάθε πελάτης θέλει να νιώθει ότι τον αντιμετωπίζετε ως ένα ξεχωριστό άτομο, ότι καταλαβαίνετε πώς αισθάνεται, ότι τον εκτιμάτε. Είναι εξαιρετικά σημαντικό να δημιουργήσετε ένα σύνδεσμο μεταξύ του πελάτη και του brand σας. Ο πιο άμεσος τρόπος να συμβεί αυτό είναι η σχέση που δημιουργείται μεταξύ του πελάτη και του στελέχους εξυπηρέτησης πελατών. Ο ρόλος του είναι καθοριστικός!
Στην κορεσμένη αγορά, ένας είναι ο τρόπος να ξεπεράσετε τον ανταγωνισμό και να βοηθήσετε το προϊόν σας να ξεχωρίσει ανάμεσα από παρόμοια προϊόντα: να συνδεθείτε με τον κάθε πελάτη σας προσφέροντάς του υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
- ΑΡΘΡΟ:Το επάγγελμα του δικηγόρου βρίσκεται ενώπιων μεγάλων αλλαγών. 5+1 σημεία αναφοράς!
- ΑΡΘΡΟ:Διαμεσολάβηση: Η νέα τάση, ευκαιρίες καριέρας με πλούσιο παρόν και εξαιρετικό μέλλον!
- ΑΡΘΡΟ:Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού: Γιατί είναι Κρίσιμα Σημαντική για Μικρές και Μεγάλες Επιχειρήσεις;
- ΑΡΘΡΟ:Τα 14 μυστικά για να τελειώνετε τις δουλειές σας κάθε μέρα
- NEA:Πτυχίο Νομικής (LLB) του University of London από το σπίτι σου πλήρως αναγνωρισμένο
- NEA:KES College: Σεμινάριο ΕΣΥΠΠ για τη Διαχείριση θεμάτων Ασφάλειας & Υγείας
- NEA:H Globaltraining ανακοίνωσε 30 Νέα Σεμινάρια για τον Μάρτιο-Ιούλιο 2021
- NEA:Έναρξη συνεργασίας Eurosuccess Consulting με τη MySeminars
Share:
Διαβάστε Επίσης
Το τοπίο της εργασίας μεταβάλλεται ραγδαία, με την πανδημία, την τεχνολογική πρόοδο
Το branding, η διαδικασία δημιουργίας μιας μοναδικής ταυτότητας και εικόνας για μια εταιρεία ή προϊόν