Πώς να κερδίσετε την αφοσίωση των πελατών σας με 7 τρόπους
Αφοσίωση Πελατών
Στις μέρες μας, δεν αρκεί για μία επιχείρηση να γνωρίζει πώς να αποκτά νέους πελάτες. Επιβάλλεται να γνωρίζει πώς να μετατρέπει τους νέους πελάτες της σε αφοσιωμένους πελάτες. Και τι εννοούμε λέγοντας «αφοσιωμένος πελάτης»; Εννοούμε εκείνον που αναπτύσσει μία προσωπική σχέση αλληλεπίδρασης με την επιχείρηση, εισπράττει αξία και εμπειρία υψηλού επιπέδου από αυτήν, παραμένει πιστός και συμβάλλει στην αύξηση των κερδών της.
Εσείς πιστεύετε πως έχετε αφοσιωμένους πελάτες ή πελάτες που αύριο ενδέχεται να γίνουν πελάτες των ανταγωνιστών σας; Στη συνέχεια, θα αναλύσουμε μαζί έξι ενδεδειγμένες στρατηγικές, για να καταφέρετε να κερδίσετε την αφοσίωση των πελατών σας και να εδραιώσετε μια γνήσια σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ σας.
1. Εστιάστε στις ανάγκες των πελατών σας
Θέλετε πιστούς και ικανοποιημένους πελάτες; Δώστε προτεραιότητα στις ανάγκες τους! Πώς πιστεύετε ότι θα αντιδράσουν οι πελάτες σας, εάν συστηματικά λαμβάνουν από εσάς άσχετα μηνύματα που δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντά τους; Αργά ή γρήγορα, θα αρχίσουν να αμφισβητούν τις προθέσεις σας, θα δυσανασχετήσουν και, στο τέλος, θα σας αγνοήσουν και θα στραφούν στους ανταγωνιστές σας.
Τι μπορείτε να κάνετε; Ας υποθέσουμε ότι διαθέτετε ένα e-shop ευρείας γκάμας προϊόντων και διαπιστώνετε πως ένας πελάτης σας δείχνει ιδιαίτερη προτίμηση στα βιβλία. Δεν έχετε παρά να στέλνετε ενημερωτικά emails στον πελάτη σας σχετικά με τα προϊόντα σας στην κατηγορία των βιβλίων.
Αλλά μην στέκεστε εκεί – προχωρήστε ένα βήμα παραπέρα! Ενημερώστε τον πελάτη σας ότι θα μπορεί να επωφεληθεί έκπτωσης στην επόμενη αγορά βιβλίου. Έτσι, θα δώσετε σημαντικό κίνητρο σ’ αυτόν, καθώς και ιδιαίτερη αξία στο περιεχόμενό σας.
2. Αναπτύξτε προσωπικές σχέσεις
Επενδύστε στο προσωποποιημένο marketing, το οποίο δεν περιορίζεται στην κατανόηση των αναγκών του πελατολογίου σας, αλλά επιτάσσει και την καλλιέργεια στενών και πιο προσωπικών σχέσεων με το κοινό σας. Επιδιώξτε την αμεσότητα με τον πελάτη σας και κάντε τον να νιώσει οικεία.
Ξεκινήστε από τα βασικά: απευθυνθείτε σ’ αυτόν με το όνομά του και στείλτε ένα ευχετήριο μήνυμα στα γενέθλιά του! Δεν το θεωρείτε αρκετό; Κάντε στον πελάτη σας ένα δώρο, μόλις συμπληρωθεί ένα έτος από την ημερομηνία εγγραφής του στην υπηρεσία σας! Προσωποποιήστε την εμπειρία του και αναδείξτε τα οφέλη της μακροχρόνιας σχέσης σας.
3. Δράστε εγκαίρως
Αδράξτε όποια ευκαιρία σας παρουσιάζεται, για να δηλώνετε παρόντες, να προωθείτε τα πλεονεκτήματά σας και να ενισχύετε την αφοσίωση των πελατών σας. Μην τρέχετε πίσω από τον ανταγωνισμό, αλλά να είστε πάντοτε ένα βήμα πριν από αυτόν.
Για παράδειγμα, πλησιάζει περίοδος προσφορών; Ενημερώστε το κοινό σας εγκαίρως για τις δικές σας προσφορές. Έρχεται Black Friday; Μην μένετε άπραγοι – καλέστε πρώτοι τους πελάτες σας να επωφεληθούν των μοναδικών εκπτώσεών σας. Ακολουθεί περίοδος εποχικών αγορών; Γνωστοποιήστε στο κοινό σας τον κατάλογο των εποχικών προϊόντων ή προσφορών σας. Μην αφήνετε περιθώριο στους ανταγωνιστές σας να προσελκύσουν τους πελάτες σας πριν από εσάς!
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ CUSTOMER SERVICE
4. Αξιοποιήστε τη δυναμική των social media
Εν έτει 2020, δεν είναι δυνατόν να παραμελείτε ένα από τα πολυτιμότερα εργαλεία που έχετε στα χέρια σας, αυτό των social media. Μέσω των social media, μπορείτε να ενθαρρύνετε τη διάδραση με το κοινό σας, να προβάλλετε την επιχείρησή σας με πρωτοτυπία και να ενδυναμώνετε τη σχέση με τους πελάτες σας.
Γι’ αυτό, μη διστάζετε. Μετά το πέρας της αγοράς, ζητήστε ευγενικά από τον πελάτη σας να σας ακολουθήσει στα social media. Να θυμάστε πως πάντα πρέπει να είστε ενεργοί όπου είναι ενεργό και το κοινό σας, σύμφωνα με τα δεδομένα που έχετε συλλέξει γι’ αυτό.
5. Αποφύγετε τις δυσάρεστες εκπλήξεις
Μην περιμένετε να κατακτήσετε την εμπιστοσύνη του κοινού σας, εάν διαρκώς το φέρνετε προ δυσάρεστων εκπλήξεων. Διαφοροποιηθείτε από όσους συνηθίζουν να λένε μισές αλήθειες στους πελάτες και κάντε τη διαφορά, μένοντας πιστοί στις δεσμεύσεις σας από την αρχή μέχρι το τέλος.
Μία αδικαιολόγητη τελική χρέωση, η αποτυχία φόρτωσης ενός συνδέσμου, η καθυστερημένη απόκριση του τμήματος υποστήριξης πελατών ή τα σφάλματα επεξεργασίας πληρωμών αποτελούν ανεπιθύμητες εκπλήξεις για το κοινό σας και υποβαθμίζουν την εμπειρία του. Ελαχιστοποιήστε τον κίνδυνο ύπαρξης τέτοιων εκπλήξεων και διατηρήστε ευχαριστημένους τους πελάτες σας.
6. Σταματήστε να γίνεστε ενοχλητικοί
Έχετε σκεφθεί ότι ίσως, μερικές φορές, καταλήγετε να γίνεστε ενοχλητικοί για το κοινό σας, στην προσπάθειά σας να μεταδώσετε τα μηνύματα που επιθυμείτε; Σαφώς, η επαφή με τους πελάτες σας είναι το άλφα και το ωμέγα. Ωστόσο, εάν δεν πραγματοποιείται σωστά, δεν θα οδηγήσει στην αφοσίωση τους, παρά μόνο στη δυσαρέσκειά τους.
Ήρθε η ώρα να σταματήσετε να βομβαρδίζετε τους πελάτες σας με επαναλαμβανόμενα emails και sms σε ακατάλληλες ώρες. Φαντάζετε σαν ένας εκνευριστικός θόρυβος γι’ αυτούς και τίποτα παραπάνω. Επιπλέον, μη γενικολογείτε με μεγάλα κείμενα και αποφύγετε τα πολλαπλά pop-ups στην ιστοσελίδα σας. Είναι κρίμα οι επισκέπτες σας να πιστέψουν ότι σπαταλούν τον πολύτιμο χρόνο τους μαζί σας.
Εν κατακλείδι
Μέσα σ’ ένα τοπίο αδυσώπητου ανταγωνισμού, η πιο σοφή κίνηση για την επιχείρησή σας είναι να στοχεύσει στη διατήρηση της πιστότητας των πελατών της. Άλλωστε, δεν είναι τυχαίο ότι οι επιχειρήσεις που ακολουθούν πελατοκεντρική στρατηγική θεωρούνται οι πιο κερδοφόρες. Χτίστε μία ειλικρινή σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό σας και αποκτήστε ένα ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Η ομάδα της Develop Greece είναι η καλύτερη σύμμαχός σας, πρόθυμη να παράσχει συμβουλές και λύσεις σε κάθε βήμα σας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
- ΑΡΘΡΟ: 10 περιπτώσεις managers, 10 managers … περιπτώσεις
- ΑΡΘΡΟ: 5 essential skills law firms are looking for in Trainee Lawyers
- ΑΡΘΡΟ: Οι 9 αρχές της αυτοπειθαρχίας που εφαρμόζουν οι πετυχημένοι πωλητές
- ΑΡΘΡΟ: 5 τρόποι προσέλκυσης και επιλογής των ιδανικών στελεχών για τον οργανισμό σας
- ΝΕΑ: EIMF: 130 νέα Εκπαιδευτικά Προγράμματα και 100+ eLearning σε Χρηματοοικονομικά και όχι μόνο
- ΝΕΑ: Apple: Το iPhone 12 θα ανακοινωθεί Σεπτέμβριο αλλά θα γίνει διαθέσιμο τον Οκτώβριο
- ΝΕΑ: IMH: Το 2nd Cyprus Legal Conference στις 9 Σεπτεμβρίου OnLine
- ΝΕΑ: Διεθνής πιστοποίηση της DP World Limassol για τη διαχείριση της υγείας και της ασφάλειας
Share:
Διαβάστε Επίσης
Το branding, η διαδικασία δημιουργίας μιας μοναδικής ταυτότητας και εικόνας για μια εταιρεία ή προϊόν
Καθώς οι επενδύσεις στην τεχνητή νοημοσύνη αυξάνονται, οι ειδικοί προβλέπουν ότι αυτές οι τεχνολογίες θα συνεχίσουν