Πως θα επιβιώσει ένας πωλητής στο επιχειρείν της Covid εποχής;
Σε μια άστατη και αβέβαιη περίοδο όπως αυτή που διανύουμε τώρα, η προσεκτική κατηγοριοποίηση πελατών είναι κρίσιμης σημασίας για την επιβίωση της δικής μας επιχείρησης.
Τι ζητά ο
πελάτης στην Covid εποχή;
H κατανόηση των
δικών του αναγκών αλλά και της κατάστασης που βρίσκεται λόγω Covid, είναι πρώτιστης σημασίας. Η εμπιστοσύνη που έχει κτισθεί με το ιστορικό
της σχέσης, δοκιμάζεται καθημερινά από το αν τηρούμε τις υποσχέσεις μας.
Πως
διερευνούμε τις ανάγκες του πελάτη, ο οποίος βρίσκεται σε μεγάλη αβεβαιότητα;
Οι ερωτήσεις όπως
τις ακόλουθες, είναι ο σύμμαχος του πωλητή.
- Γιατί το κάνεις
αυτό …;
- Πως θα δουλέψει αυτή την φορά;
- Τι έχεις δοκιμάσει που δεν δούλεψε;
- Έχεις σκεφθεί το Α… Β… Γ…;
- Τι θα συνέβαινε αν χρησιμοποιούσες …;
- Τι θα συμβεί αν δεν κάνεις …;
- Αν πω ότι δεν έχεις επενδύσει αρκετά σ’
αυτό το τομέα στο παρελθόν, τι θα έλεγες;
- Τι είναι πιθανόν να …;
- Πως το γνωρίζεις αυτό …;
- Τι πιστεύεις ότι λείπει από την υφιστάμενη γκάμα προϊόντων σου;
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΝΕΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΗΣ KNOWLEDGE: 'ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ'
Πως κατηγοριοποιούμε τους πελάτες μας σε μια άστατη περίοδο;
Η κατανόηση των στόχων του πελάτη στην Covid εποχή, βοηθά τον πωλητή να κατατάξει έναν πελάτη στο ακόλουθο σχεδιάγραμμα. Ανάλογα θα σχεδιάσει τις κατάλληλες στρατηγικές για να βοηθήσει τον πελάτη του να πετύχει τους στόχους του, και παράλληλα να κερδίσει και η δική του επιχείρηση.
Σχεδιασμός ενός κοινού πλάνου με τον πελάτη
Εδώ φαίνεται η χρησιμότητα του κοινού πλάνου – όχι μ’ όλους τους πελάτες φυσικά. Μ’ αυτούς που αξίζει να επενδύσουμε χρόνο και πόρους. Διαφορετικά η άσκοπη επένδυση πόρων με πελάτες που δεν προσθέτουν αμοιβαία αξία στην σχέση, θα είναι ζημιογόνα για την επιχείρηση μας.
Ένας πετυχημένος πωλητής στρατηγικών πελατών έχει την ικανότητα να κτίζει σχέσεις εσωτερικά στην εταιρεία του πελάτη του. Αυτό είναι πολύ σημαντικό γιατί η υλοποίηση στόχων χρειάζεται την εμπλοκή και άλλων ατόμων.
Καταληκτικά, ο Πωλητής Στρατηγικών Πελατών χρειάζεται να αναπτύξει ικανότητες Ηγεσίας και χάραξης Στρατηγικής. Αναμιγνύοντας όλα τα πιο πάνω με τις ικανότητες του να πωλεί, θα καταφέρει να πετυχαίνει υψηλά νούμερα και παράλληλα να χαίρει σεβασμού από συναδέλφους εντός και εκτός της επιχείρησης του, κτίζοντας μια αξιοζήλευτη φήμη.
- ΑΡΘΡΟ: Η Google πλέον δεν προσλαμβάνει με βάση το πτυχίο και τη συνέντευξη
- ΑΡΘΡΟ: Οι εταιρείες που θα χειριστουν ορθά τα Logistics θα επιβιώσουν στον κόσμο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου
- ΑΡΘΡΟ: Εκπαιδευτής Επαγγελματικής Κατάρτισης: Καριέρα Υψηλού Επιπέδου με Παρόν και Μέλλον
- ΑΡΘΡΟ: 8 γρήγορες συμβουλές για αποτελεσματική εξυπηρέτηση μέσω τηλεφώνου
- ΝΕΑ: Kinanis Academy: Διαδικτυακό Σεμινάριο AML Compliance για Ελεγκτές και Δικηγόρους
- ΝΕΑ: Η Tesla φέρνει τα πάνω- κάτω στον κόσμο της τεχνολογίας με έναν νέο τύπο μπαταρίας
- ΝΕΑ:StudentLife Academy: Επαναλαμβάνει 2 πρακτικά διαδικτυακά εργαστήρια Digital Marketing.
- ΝΕΑ: Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το UK Webinar της ImarComms στο Ηνωμένο Βασίλειο
Share:
Διαβάστε Επίσης
Το branding, η διαδικασία δημιουργίας μιας μοναδικής ταυτότητας και εικόνας για μια εταιρεία ή προϊόν
Καθώς οι επενδύσεις στην τεχνητή νοημοσύνη αυξάνονται, οι ειδικοί προβλέπουν ότι αυτές οι τεχνολογίες θα συνεχίσουν