Πώς να πείθετε τους ανθρώπους να κάνουν αυτό που θέλουν με βάση τις αρχές του Dale Carnegie

Soft Skills/Επικοινωνία,⠀
Ανθρώπινο Δυναμικό (HR),⠀
Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία,⠀
Πώς να πείθετε τους ανθρώπους να κάνουν αυτό που θέλουν με βάση τις αρχές του Dale Carnegie

Ο Κάρνεγκι δεν κάλεσε να γίνει χειριστής, αλλά δίδαξε να είναι πειστικός. Αν θέλετε να σας αρέσουν οι άνθρωποι, να εμπνεύσετε εμπιστοσύνη και να αποκτήσετε αυτό που θέλετε, χρησιμοποιήστε τις παρακάτω συμβουλές.

1. Αν ξέρεις ότι κάνεις λάθος, παραδέξου το

Με το να παραδεχτείς γρήγορα και αποφασιστικά την ενοχή σου, κάνεις τον άλλον να νιώθει σημαντικός, αυξάνοντας έτσι την αυτοεκτίμησή του. Μετά από αυτό, ο συνομιλητής δεν έχει άλλη επιλογή από το να πάρει μια συγχωρητική θέση και να δείξει έλεος μαζί

2. Ξεκινήστε μια συζήτηση με φιλικό τρόπο

Αν ξεκινήσετε μια συζήτηση ενοχλημένος με τον άλλον, τότε σίγουρα θα περάσετε υπέροχα ξεχύνοντας τα αρνητικά σας συναισθήματα πάνω του. Μπορεί όμως μια πολεμική στάση και ο περιφρονητικός τόνος να κερδίσουν τον συνομιλητή στο πλευρό σας;

Όταν έρθεις σε ένα άτομο με γροθιές, θα δεις γροθιές σε αντάλλαγμα. Όταν ο συνομιλητής είναι αρνητικός, δεν θα καταφέρεις να τον πείσεις για την άποψή σου, όσο λογικά κι αν είναι τα επιχειρήματα. Προσπαθήστε να απαλύνετε την προσέγγισή σας ξεκινώντας τη συζήτηση με φιλικό τρόπο και διατηρώντας τον τόνο σας ήρεμο. Αφιερώστε τουλάχιστον πέντε λεπτά ευχάριστης συνομιλίας πριν συζητήσετε ένα ευαίσθητο θέμα.

3. Κάντε τον συνομιλητή σας να πει «Ναι» στην αρχή της συνομιλίας

Στην αρχή οποιασδήποτε συνομιλίας, φροντίστε να πείτε στον συνομιλητή ότι και οι δύο προσπαθείτε για το ίδιο αποτέλεσμα. Οι διαφορές σας είναι στις μεθόδους, όχι στον στόχο. Βάλτε το άτομο να συμφωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατό. Άρα θα είναι ανοιχτός στον διάλογο.

Το κλειδί είναι να εμποδίσετε τον αντίπαλό σας να πει όχι. Αυτός που είπε «όχι» περνά αυτόματα σε κατάσταση άμυνας, το επίπεδο αντίληψης μειώνεται, επικεντρώνεται όχι στον διάλογο, αλλά στο αν συμφωνείς μαζί του ή όχι.

Επιχορηγημένα Σεμινάρια Dale Carnegie - Skills for Success σε όλες τις πόλεις της Κύπρου

  1. 20/03/2023 The Dale Carnegie Course - Skills for Success - Larnaka

  2. 21/03/2023The Dale Carnegie Course - Skills for Success – Nicosia

  3. 23/03/2023 The Dale Carnegie Course - Skills for Success – Limassol

  4. 29/03/2023The Dale Carnegie Course - Skills for Success – Paphos

4. Αφήστε τον άλλον να μιλήσει

Κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας, είναι συχνά δελεαστικό να διακόπτετε τον συνομιλητή για να μιλήσετε. Ο Carnegie συνέστησε έντονα να μην γίνει αυτό. Ένα άτομο δεν θα δώσει προσοχή στα επιχειρήματά σας μέχρι να εκφράσει πλήρως τις σκέψεις του. Ακούστε υπομονετικά και με ανοιχτό μυαλό, ενθαρρύνοντας ειλικρινά το άτομο να μοιραστεί τις ιδέες του.

5. Κάντε το άτομο να αισθάνεται ότι κατέχει τη λαμπρή ιδέα

Σε κανέναν δεν αρέσει να ενεργεί σύμφωνα με τις εντολές κάποιου άλλου. Οι άνθρωποι προτιμούν να έχουν αυτονομία και να ενεργούν σύμφωνα με τα δικά τους κίνητρα.

Το καθήκον σας είναι να καθοδηγήσετε το άτομο στο μονοπάτι που είναι ωφέλιμο για εσάς, επιτρέποντάς του να βγάλει ένα τελικό συμπέρασμα.

6. Δείτε τα πράγματα από τη σκοπιά του άλλου

Η επιτυχία στην επικοινωνία εξαρτάται από την ικανότητα να κατανοήσουμε ξεκάθαρα την άποψη ενός άλλου ατόμου. Ρωτήστε τον εαυτό σας: «Πώς θα ένιωθα και πώς θα αντιδρούσα αν ήμουν στη θέση του συνομιλητή;»

Ναι, αυτή η ικανότητα θα πάρει χρόνο για να αναπτυχθεί, αλλά θα σας βοηθήσει να αποφύγετε τις συγκρούσεις και την απογοήτευση και να έχετε τα καλύτερα αποτελέσματα από την επικοινωνία.

7. Περιγράψτε τις ιδέες σας πολύχρωμα

Για να τραβήξετε την προσοχή, πρέπει να επιδείξετε τις ιδέες σας με ζωντανό, ενδιαφέρον, ακόμη και δραματικό τρόπο. Ο Κάρνεγκι συνέστησε να είσαι λίγο σόουμαν, να βρίσκεις δημιουργικούς τρόπους για να τραβήξεις την προσοχή που θα μπορούσαν να ξυπνήσουν τα συναισθήματα των άλλων.

Ακολουθήστε αυτές τις αρχές καθημερινά και θα γίνετε κύριος στην τέχνη των ανθρώπινων σχέσεων.



Share:
Διαβάστε Επίσης
7 τρόποι να Ξεπεράσεις την Αναβλητικότητα που Σκοτώνει την Καριέρα σου

Πολλοί άνθρωποι όταν δουλεύουν προτιμούν να αφιερώσουν λίγο χρόνο στο να χαζέψουν στα social media

Embracing Lifelong Learning: A Pathway to Mastery and Personal Growth

It is an essential and transformative journey that constantly reveals new horizons.