Συμβουλές από τους Καλύτερους Πωλητές για να Πουλήσετε ότι Θέλετε σε Οποιονδήποτε
Σχεδόν όλα στην ζωή, είναι μια πράξη πώλησης, ανταλλαγής. Όλοι πουλάμε κάτι. Είτε τον εαυτό μας – φορώντας ένα εντυπωσιακό φόρεμα/κουστούμι σε ένα σημαντικό δείπνο, είτε όταν προσπαθούμε να πείσουμε κάποιον να κάνει κάτι ή όταν προσπαθούμε να εντυπωσιάσουμε σε μια συνέντευξη για δουλεία. Πολλές καθημερινές μας πράξεις έχουν αυτή την κεντρική ιδέα της «πώλησης» στο πίσω μέρος. Σε αυτό το άρθρο που βασίζεται στο αυθεντικό του entrepreneur.com, συγκεντρώσαμε συμβουλές από τους καλύτερους πωλητές.
Πάθος για αυτό που πουλάτε. (Kara Golding)
Οι καλύτεροι πωλητές έχουν αληθινό πάθος για αυτό που πουλάνε. Αν πραγματικά ξέρετε το προϊόν σας, αν είστε ειδικοί σε αυτό που πουλάτε τότε είναι πολύ πιο εύκολο καθώς θα είστε αυθεντικοί στην προσέγγιση σας. Η επικοινωνία με τον πελάτη και η προσέγγιση για μια πώληση έρχονται από μόνα, τους χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια.
Η Kara Golding συμβουλεύει ότι είναι σημαντικό να επιδιώξετε μια συναισθηματική προσέγγιση με τον πελάτη ώστε να καταλάβετε καλύτερα ποιος είναι και ποιες πραγματικά είναι οι ανάγκες του για να τον βοηθήσετε. Αν προσπαθήσετε να εκπληρώσετε τις επιθυμίες τους με προσοχή και αφοσίωση, τότε οι πιθανότητες να γίνει μακροπρόθεσμα πελάτης, είναι με το μέρος σας.
Ακούστε περισσότερο και μην μιλάτε αν θέλετε να πουλήσετε. (Dan Lok)
Σύμφωνα με τον Lok, το βασικότερο λάθος των περισσότερων πωλητών είναι το γεγονός ότι μιλούν πάρα πολύ. Μην προσπαθείτε να πουλήσετε μιλώντας αλλά ακούγοντας.
Είναι σημαντικό να κάνετε ερωτήσεις για να ξεκινήσετε την συζήτηση που θα σας βοηθήσει να ανακαλύψετε τις ανάγκες του υποψήφιου πελάτη σας. Μάθετε περισσότερα για το πρόβλημά του. Κάντε τις σωστές ερωτήσεις. Πολλοί πωλητές είναι πιεστικοί, αλλά οι καλύτεροι δεν πιέζουν, απλά τραβούν προς το μέρος τους τον πελάτη. Οι καλοί πωλητές προσπαθούν να αποκαλύψουν το πρόβλημα και να προτείνουν την λύση που έχουν. Η πώληση στο τέλος είναι μια φυσική κατάληξη. Ακολουθήστε αυτή την απλή στρατηγική και ο πελάτης σας, θα σας είναι για πάντα ευγνώμων.
Να έχετε την πίστη και την λογική ότι μπορείτε να πουλήσετε οτιδήποτε σε οποιονδήποτε. (Katrina Ruth)
Σύμφωνα με την Κατρίνα, η επιτυχία βασίζεται 100% στην νοοτροπία μας. Μετά ακολουθεί η στρατηγική. Πρέπει να εμπεδώσετε την πίστη ότι μπορείτε να πουλήσετε τα πάντα σε οποιονδήποτε. Πρέπει όμως πρώτα να είστε σίγουροι ότι αυτό που πουλάτε έχει καλή αξία για τον πελάτη. Μετά πρέπει μέσω της επικοινωνίας να μάθετε ποιες είναι οι ανάγκες του πελάτη σας και ποια προβλήματα τον απασχολούν. Ως άνθρωποι, συνδεόμαστε καλύτερα με τα συναισθήματα. Έχετε πίστη σε αυτό που πουλάτε και ότι αυτό είναι το σωστό πράγμα να κάνετε. Εξηγήστε στους πελάτες σας πως αυτό χρειάζονται και οι ίδιοι.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ MARKETING - ΠΩΛΗΣΕΙΣ - ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
Γίνετε ο πωλητής που εσείς οι ίδιοι θα θέλατε να αγοράσετε από αυτόν. (Dottie Herman)
Οι καλύτεροι πωλητές, πουλούν προϊόντα ή υπηρεσίες αλλά πρώτα ξέρουν να πουλούν τον εαυτό τους. Αν ο κόσμος δεν σας συμπαθεί ή δεν σας εμπιστεύεται, δεν θα αγοράσει ποτέ από εσάς.
Προλάβετε τις ανάγκες και τις απαιτήσεις του πιθανού πελάτη σας και κάντε τα πάντα για να τις καλύψετε. Οι καλύτεροι πωλητές πάντα προσπαθούν να δώσουν περισσότερα από όσα υπόσχονται. Να είστε ευέλικτοι, συμβιβαστικοί και πάντα δίκαιοι. Σε μια πώληση και οι δύο πλευρές πρέπει να νιώθουν όμορφα μετά από την συναλλαγή. Διαχειριστείτε κάθε περίπτωση με επαγγελματισμό και διαφάνεια έτσι ώστε όχι μόνο να κερδίζετε τα χρήματα τους αλλά και την εμπιστοσύνη τους. Κάντε τους φίλους σας και χτίστε την επιχείρηση σας για το μέλλον.
Δημιουργήστε μια κατάσταση «επείγουσας ανάγκης» για αγορά. (Mark Bloom)
Εκπαιδεύστε τον εαυτό σας και μάθετε πως να μεταφέρετε με σωστό τρόπο το αίσθημα της άμεσης ανάγκης για αγορά. Με απλά λόγια μάθετε πως να «πιέζετε» με σωστό τρόπο τους στόχους σας για γρήγορη πώληση. Όπως ο Mark Bloom παρατηρεί, οι άνθρωποι όταν ξέρουν ότι έχουν χρόνο μπροστά τους, σχεδόν πάντα τον εκμεταλλεύονται. Προσπαθήστε να τους εξηγήσετε τις αρνητικές συνέπειες της καθυστέρησης για αγορά και ότι υπάρχουν περιορισμοί στις προμήθειες. Ενημερώστε για την μεγάλη ζήτηση που υπάρχει και προετοιμάστε τους για πιθανή καθυστέρηση για παράδοση.
Εξηγήστε τους ότι η απροθυμία τους να προχωρήσουν άμεσα σε αγορά υπηρεσιών ή προϊόντων μπορεί να τους κοστίσει στο μέλλον και παράλληλα μπορεί να τους προλάβουν οι ανταγωνιστές.
- ΑΡΘΡΟ: 3 Χαρακτηριστικά που Μαγνητίζουν σε μια Προσωπικότητα Σύμφωνα με την Επιστήμη
- ΑΡΘΡΟ: Αντιμετώπιση Ανθρώπινου Λάθους – Από τις Αερομεταφορές στον Τομέα Υγείας
- ΑΡΘΡΟ: Ασφάλεια και Υγεία στην Εργασία: Μάστιγα οι Μυοσκελετικές Παθήσεις στην Ευρώπη
- ΑΡΘΡΟ: Συναισθηματική Νοημοσύνη: Το πιο Σημαντικό Συστατικό ενός Επιτυχημένου
- ΝΕΑ: ΑνΑΔ: €15,2 Εκατομμύρια Επιχορηγήσεις για Κατάρτιση 48.400 Εργαζομένων
- ΝΕΑ: Γίνε Λειτουργός Ασφαλείας μέσα από τα Μαθήματα του Κέντρου Παραγωγικότητας (ΚΕΠΑ)
- ΝΕΑ: Ευρωπαϊκή Ένωση: Σχέδιο-Μαμούθ €1 Τρισεκατομμύριο για Πράσινη Ανάπτυξη
- ΝΕΑ: 20+ Εξειδικευμένα Σεμινάρια από το Epiteugma για το Α εξάμηνο του 2020
Share:
Διαβάστε Επίσης
Η ηγεσία δεν είναι απλώς ένας τίτλος ή μια θέση, αλλά μια δυναμική διαδικασία
Ένας στους δύο πολίτες δηλώνει ανοιχτά ότι δεν εμπιστεύεται