Τα 5+1 μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του Ψηφιακού Μάρκετινγκ σε σχέση με το παραδοσιακό

Digital Marketing/Sales/Service,⠀
Τα 5+1 μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του Ψηφιακού Μάρκετινγκ σε σχέση με το παραδοσιακό

Στόχευση Κοινού

Η στόχευση κοινού είναι κάτι παραπάνω από ακριβής. Μπορούμε να προβάλλουμε μια διαφήμιση για παράδειγμα σε Γυναίκες, 26 - 45 ετών, που μένουν στην περιοχή των Τρικάλων, έχουν 1 παιδί και ενδιαφέρονται για αθλητικά είδη. Απίστευτο ε! Χρησιμοποιώντας ένα φυλλάδιο για παράδειγμα η στόχευση γίνεται λίγο πολύ στα τυφλά.

Μετρήσιμα Αποτελέσματα

Έχουμε στην διάθεσή μας πραγματικά πολύτιμες πληροφορίες και στατιστικά. Μπορούμε για παράδειγμα να δούμε τι έκαναν οι χρήστες όταν είδαν την διαφήμιση σου, πόση ώρα είδαν το video σου και πόση ώρα περιηγήθηκαν στην ιστοσελίδα σου. Ποιο διαφημιστικό ήταν πιο αποδοτικό, ποιο είχε τα περισσότερα κλικ και σε ποιο δημογραφικό κοινό ήταν πιο ενδιαφέρον. Και όλα αυτά είναι μόνο η αρχή!

Ευρύ Κοινό

Έχουμε την δυνατότητα να στοχεύσουμε πραγματικά τους πάντες. Θέλουμε για παράδειγμα να διαφημίσουμε σε όλη την Ελλάδα τα καινούργια αθλητικά παπούτσια που πουλάς στο κατάστημά σου; Κανένα πρόβλημα! Με μερικά κλικ είναι εφικτό!


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ


Χαμηλότερο Κόστος

Το κόστος είναι σημαντικά χαμηλότερο. Εάν λάβουμε υπόψιν και τα συγκριτικά αποτελέσματα που βλέπουμε σε σχέση με το παραδοσιακό Μάρκετινγκ τότε το Ψηφιακό Μάρκετινγκ είναι πραγματικά μονόδρομος.

Αποτελεσματικότητα

Η αποτελεσματικότητα του Ψηφιακού Μάρκετινγκ είναι θεαματική. Το σημαντικότερο δε είναι ότι αποδεικνύεται. Πώς μπορείς να αποδείξεις για παράδειγμα το πόσο αποτελεσματικές ήταν οι διαφημιστικές αφίσες που έβαλες στις κολώνες τις πόλης; Σε αντίθεση η ψηφιακή αφίσα που προώθησες στο Facebook θα σου πει πόσοι την είδαν, τι έκαναν όταν την είδαν, σε πόσους ήταν ενδιαφέρουσα και σε ποιο δημογραφικό και ηλικιακό κοινό ανήκαν.

Ταχύτητα

Φαντάσου λοιπόν ότι θέλεις να προωθήσεις ένα γεγονός γρήγορα, πολύ γρήγορα. Ενώ για την δημιουργία και αποστολή ενός εντύπου θα μεσολαβήσουν ημέρες, μια καμπάνια στα Social Media μπορεί σε 24 ώρες όχι μόνο να "τρέξει" αλλά να φέρει και αποτελέσματα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Share:
Διαβάστε Επίσης
Η Οπτική Επικοινωνία και το Σύγχρονο Μάρκετινγκ

Στον κόσμο της σύγχρονης επιχειρηματικότητας και επικοινωνίας, η εικόνα μιλά πιο δυνατά από τις λέξεις.

Το Nap Dress: Πώς Ένα Φόρεμα Έγινε Σύμβολο Επιχειρηματικής Επιτυχίας

Ένα προϊόν που ξεκίνησε το 2019 και μέσα σε λίγα χρόνια έγινε σύμβολο