To χτίσιμο του Brand σας είναι ο ακρογωνιαίος λίθος του Digital Marketing – μάθετε γιατί!

Digital Marketing/Sales/Service,⠀
Soft Skills/Επικοινωνία,⠀
Καινοτομία/Start Ups,⠀
Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία,⠀
Τουρισμός/Ξενοδοχεία/Τρόφιμα,⠀
To χτίσιμο του Brand σας είναι ο ακρογωνιαίος λίθος του Digital Marketing – μάθετε γιατί!

To ισχυρό branding αυξάνει την υπεραξία της επιχείρησής σας, δημιουργεί μια ισχυρή αίσθηση ταυτότητας και κινητοποιεί τους εργαζομένους της, ενώ παράλληλα διευκολύνει την προσέλκυση νέων πελατών. Όλοι μιλούν για τη σημασία των brands. Αν διερωτάστε τι είναι το brand, η απάντηση είναι απλή.

Το brand είναι τα πάντα για την επιχείρησή σας.

Το brand είναι η συνολική εικόνα που έχει το κοινό για την επιχείρησή σας, συμπεριλαμβανομένου του λογότυπου, της φήμης, της διαφημιστικής επικοινωνίας και της αίσθησης για το είδος εξυπηρέτησης πελατών που προσφέρει. Για να θεωρείται υγιές το brand σας, θα πρέπει όλες αυτές οι παράμετροι να είναι θετικές. Πολλές φορές όμως ακόμη και όταν μία από αυτές τις παραμέτρους χωλαίνει, μπορεί να καταστρέψει τη συνολική εικόνα του brand.

Τι προσφέρει το ισχυρό branding στην επιχείρησή σας;

1. Ενισχύει την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης σας

Οι χρυσές καμπύλες του λογότυπου του ΜcDonald’s και το δαγκωμένο μήλο της Apple είναι τα πιο γνωστά σύμβολα σε ολόκληρο τον κόσμο. Το λογότυπο είναι το «πρόσωπο» μιας εταιρείας και θα συνοδεύει κάθε επαφή του κοινού μαζί της, μιας και θα εμφανίζεται παντού, από τις επίσημες επιστολές, μέχρι τα διαφημιστικά σποτ και τις ετικέτες σας. Ένα σωστό λογότυπο είναι τόσο απλό ώστε να αποτυπώνεται στη μνήμη και τόσο σαφές ώστε να περικλείει την εντύπωση που θέλετε να δώσετε για την εταιρεία σας.

2. Δημιουργεί δεσμούς εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας

Όσο πιο προσεγμένη είναι η εταιρική σας εικόνα, τόσο αυξάνεται η εμπιστοσύνη και η αξιοπιστία σας. Μια καλή πρώτη εντύπωση, προκαταβάλλει θετικά τον καταναλωτή απέναντί σας.


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟ BRANDING ΤΗΣ SOCIALSPACE ACADEMY


3. Ενδυναμώνει το αποτέλεσμα της διαφήμισης

Η διαφήμιση σας δίνει την ευκαιρία να μιλήσετε εκτενέστερα για το brand σας και να ορίσετε τα επιμέρους στοιχεία του. Το πρωταρχικό ερώτημα είναι ως προς το κοινό στο οποίο θα εστιάσετε. Αν η επικοινωνία της εταιρείας σας στοχεύει σε ένα πολύ περιορισμένο κοινό, υπάρχει ο κίνδυνος να μην μπορέσετε να επεκταθείτε στην ευρύτερη αγορά. Από την άλλη, εάν εστιάζετε αδιακρίτως χωρίς σαφή ορισμό του προϊόντος, δεν θα μπορέσετε να αποτυπωθείτε στο μυαλό του καταναλωτή.

4. Ενισχύει την οικονομική αξία της επιχείρησής σας

Η άυλη αξία του brand σας αποτελεί ένα μεγάλο μερίδιο της συνολικής αξίας της εταιρείας σας. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι ένα ισχυρό brand συνήθως εγγυάται μελλοντικό τζίρο. Η αξία του brand εκτίθεται σε κάθε μεγάλη εταιρική παρουσίαση, για παράδειγμα πριν από την είσοδο μιας εταιρείας στο χρηματιστήριο ή όταν προσπαθείτε να μαζέψετε κεφάλαια για περαιτέρω ανάπτυξη. Αφοσιωθείτε στο brand σας και είναι σίγουρο ότι θα ανταμειφθείτε!

5. Προσελκύει νέους πελάτες

Πώς άραγε θα προτείνατε σε έναν φίλο σας να αγοράσει τα αγαπημένα σας παπούτσια αν δεν θυμάστε πώς λέγονται; Το branding είναι το διαβατήριο της εταιρείας σας για να επεκταθεί σε νέους πελάτες. Η ίδια η λέξη “brand” έχει κυριολεκτικά την έννοια «αποτυπώνομαι, σφραγίζω, καθιερώνομαι» – αυτό ακριβώς θέλετε να συμβεί στο μυαλό του δικού σας πελάτη.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟ BRANDING ΤΗΣ SOCIALSPACE ACADEMY



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Share:
Διαβάστε Επίσης
Η Τεχνητή Νοημοσύνη ως Συνεργάτης και όχι ως Αντικαταστάτης των Συγγραφέων και Δημοσιογράφων

Ωστόσο, ο ρόλος της στη συγγραφή και τη δημοσιογραφία παραμένει ένα φλέγον ζήτημα

20 Τεχνολογίες και Τάσεις που θα Διαμορφώσουν το Μέλλον του Κόσμου και των Επιχειρήσεων

Η τεχνολογία προχωρά με εκθετικό ρυθμό, φέρνοντας επαναστατικές αλλαγές στον τρόπο που ζούμε