Adonis Business Academy: Σεμινάριο Ποιοτικής Εξυπηρέτησης με στόχο τη Δημιουργία Πιστών Πελατών

calendar icon

16 Δεκεμβρίου 2023

⠀ -⠀ Digital Marketing/Sales/Service
⠀ -⠀ Πωλήσεις/Εξυπηρέτηση Πελατών
Adonis Business Academy: Σεμινάριο Ποιοτικής Εξυπηρέτησης με στόχο τη Δημιουργία Πιστών Πελατών

Το Adonis Business Academy διοργανώνει ένα εξαιρετικό σεμινάριο που κάνει ουσιαστική διαφορά στις πωλήσεις και το πελατολόγιο των Κυπριακών επιχειρήσεων. Γιατί άλλο είναι να κερδίσεις ένα πελάτη και άλλο ο πελάτης αυτός να γίνει διαχρονικός πιστός πρεσβευτής της εταιρείας σου. Ο Άδωνης Αναστασίου, μέσα από δεκαετίες εμπειρίας, έχει σχεδιάσει ένα σεμινάριο που οδηγεί στη δημιουργία πιστών πελατών μέσα από την ποιοτική εξυπηρέτηση τους.

Το σεμινάριο είναιδιάρκειας 14 ωρών και θα διεξαχθεί διαδικτυακά στις 25 και 26 Ιανουαρίου 2024. Το σεμινάριο θα διεξαχθεί στα Ελληνικά με εισηγητή τον ίδιο τον Άδωνη Αναστασίου.

Ανακαλύψτε λοιπόν το μυστικό για αξεπέραστη εξυπηρέτηση πελατών που μετατρέπει τυχαίους αγοραστές σε πιστούς θαυμαστές της επιχείρησής σας! Μάθετε πώς να διαφοροποιηθείτε με τις δεξιότητες και τις τεχνικές που θα σας προσφέρει το σεμινάριο αυτό.


25/01/2024 Σεμινάριο Adonis Business Academy: Ποιοτική Εξυπηρέτηση Για Δημιουργία Πιστών Πελατών


Με το πέρας του σεμιναρίου, θα έχετε αποκτήσει την ικανότητα να:

  • Κατανοείτε βαθιά την έννοια της ποιοτικής εξυπηρέτησης και τη σημασία της κουλτούρας εξυπηρέτησης.

  • Αναγνωρίζετε τον αντίκτυπο της εξυπηρέτησης στην αύξηση των πωλήσεων.

  • Αναπτύσσετε επικοινωνιακές και διαχειριστικές δεξιότητες για εξαιρετική εξυπηρέτηση.

  • Εφαρμόζετε τεχνικές για την αντιμετώπιση δυσαρεστημένων πελατών.

  • Κτίζετε μακροχρόνιες και εμπιστευτικές σχέσεις με τους πελάτες σας.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε επαγγελματίες των τομέων Marketing, Sales και Customer Service, αλλά και με στόχο την εξέλιξη των δεξιοτήτων στην ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών. Μέσω διαδραστικών εργαστηρίων και πρακτικών παραδειγμάτων, οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να καλλιεργούν διαχρονικές και αποδοτικές σχέσεις με τους πελάτες τους.

Το σεμινάριο επιχορηγείται από την ΑνΑΔ με το ποσό των €280 και ο εργοδότης καλείται να πληρώσει μόλις €80 και χωρίς επιβάρυνση ΦΠΑ.

Εκδηλώστε το ενδιαφέρον σας, συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος στη σελίδα του σεμιναρίου για να επικοινωνήσει μαζί σας ο συντονιστής του προγράμματος για διευκρινίσεις και υποστήριξη στην εγγραφή σας και τη λήψη της σχετικής επιχορήγησης ύψους 80%



Share: