Apple: Η Τεχνητή Νοημοσύνη με Συνδρομή και τα Νέα Δεδομένα για τους Χρήστες

calendar icon

22 Αυγούστου 2024

⠀ -⠀ Καινοτομία/Start Ups
⠀ -⠀ Πληροφορική - Επαγγελματίες IT
Apple: Η Τεχνητή Νοημοσύνη με Συνδρομή και τα Νέα Δεδομένα για τους Χρήστες

Η Apple ετοιμάζεται να εισάγει τις νέες προηγμένες λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης (AI) μέσω του συστήματος Apple Intelligence, το οποίο αναμένεται να ενσωματωθεί σε ορισμένες από τις συσκευές της αργότερα φέτος. Σύμφωνα με αναλυτές, η εταιρεία σχεδιάζει να χρεώνει τους χρήστες της μέχρι και 20 δολάρια τον μήνα για την πρόσβαση σε αυτές τις προηγμένες δυνατότητες, προσθέτοντας έτσι ένα νέο έσοδο στη δυναμική της επιχείρησης υπηρεσιών της.


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ


Νέες Λειτουργίες και Συνδρομητικά Μοντέλα

Το Apple Intelligence θα προσφέρει μια σειρά από αναβαθμισμένες υπηρεσίες, όπως έναν ενισχυμένο ψηφιακό βοηθό Siri, καθώς και δυνατότητες αυτόματης δημιουργίας email και εικόνων. Αν και αυτές οι δυνατότητες θα κυκλοφορήσουν αρχικά σε περιορισμένες περιοχές, όπως οι ΗΠΑ, οι αναλυτές εκτιμούν ότι η Apple θα χρεώσει συνδρομή για τις πιο premium εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης.

Ο Neil Shah, συνεργάτης της Counterpoint Research, τόνισε ότι η επένδυση της Apple στην τεχνητή νοημοσύνη είναι δαπανηρή και η εταιρεία επιδιώκει να μετακυλίσει αυτό το κόστος στους χρήστες μέσω του συνδρομητικού μοντέλου Apple One. Το Apple One, το οποίο ήδη κοστίζει 19,95 δολάρια τον μήνα, παρέχει στους χρήστες πρόσβαση σε διάφορες υπηρεσίες της Apple, όπως το Apple Music. Ο Shah υποστηρίζει ότι η Apple Intelligence θα μπορούσε να ενσωματωθεί σε αυτό το πακέτο ή να προσφέρεται ως ξεχωριστή συνδρομή με τιμή μεταξύ 10 και 20 δολαρίων τον μήνα.


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ


Η Ανάπτυξη των Υπηρεσιών και τα Κέρδη

Το τμήμα υπηρεσιών της Apple απέφερε 24,2 δισεκατομμύρια δολάρια το τρίμηνο του Ιουνίου, καταδεικνύοντας τη σημασία των συνδρομητικών υπηρεσιών για την οικονομική ευημερία της εταιρείας. Ο Ben Wood, επικεφαλής έρευνας στο CCS Insight, δήλωσε ότι η Apple έχει δημιουργήσει ένα προηγούμενο στους χρήστες της, οι οποίοι είναι διατεθειμένοι να πληρώνουν για περισσότερες premium υπηρεσίες. Αυτό το γεγονός ενισχύει τη στρατηγική της Apple να χρεώνει για τις προηγμένες λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης της, ενισχύοντας ταυτόχρονα την ήδη πιστή βάση πελατών της.

Επιπλέον, η Apple Intelligence θα μπορούσε να δώσει στην εταιρεία τη δυνατότητα να προσφέρει ένα ολοκληρωμένο πακέτο συνδρομητικών υπηρεσιών σε μία ενιαία τιμή, χωρίς να θυσιάζει τα έσοδα από τις μεμονωμένες συνδρομές.

Τάσεις στην Αγορά της Τεχνητής Νοημοσύνης

Δεν είναι ασυνήθιστο για τις τεχνολογικές εταιρείες να χρεώνουν για τις υπηρεσίες τεχνητής νοημοσύνης. Για παράδειγμα, η OpenAI προσφέρει συνδρομή για τις πιο προηγμένες λειτουργίες του ChatGPT, ενώ η Microsoft χρεώνει για το εργαλείο AI Copilot. Η μεγαλύτερη ανταγωνίστρια της Apple, η Samsung, εξετάζει επίσης διάφορα μοντέλα εσόδων για τις υπηρεσίες τεχνητής νοημοσύνης της, γνωστές ως Galaxy AI.


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ESG


Προσωποποιημένη Εμπειρία Χρήστη και Έσοδα

Η Apple Intelligence θα μάθει από τη συμπεριφορά των χρηστών και θα γίνει πιο εξατομικευμένη, κάτι που θα ενισχύσει περαιτέρω τη δέσμευση των χρηστών με το οικοσύστημα της Apple. Ο Shah επισημαίνει ότι όσο περισσότερο χρησιμοποιούν οι χρήστες την τεχνητή νοημοσύνη, τόσο πιο συνήθης και αναγκαία θα γίνεται στη ζωή τους, ανοίγοντας το δρόμο για αυξημένα έσοδα από τις συνδρομές.

Η στρατηγική της Apple να χρεώνει για τις προηγμένες λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης της εντάσσεται σε μια ευρύτερη τάση στην αγορά, όπου οι εταιρείες επιδιώκουν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης για να αυξήσουν τα έσοδά τους και να προσφέρουν εξατομικευμένες εμπειρίες στους χρήστες τους.



Share: