Ελληνική Τράπεζα: Θεσμοθετεί την Εκπαίδευση των Πελατών της στα Ψηφιακά Εργαλεία
27 Ιανουαρίου 2020
Από τις 20 Ιανουαρίου, κάθε Δευτέρα μεταξύ 3.15μμ-4.45μ.μ. σε 15 υποκαταστήματα της Τράπεζας θα λειτουργεί κέντρο εκπαίδευσης πελατών
Απογευματινά… φροντιστήρια εξοικείωσης με τα ψηφιακά εργαλεία που διαθέτει, καθιερώνει η Ελληνική Τράπεζα. Έτσι, η Τράπεζα τηρεί τη δέσμευσή της να βοηθήσει τους πελάτες της ώστε να επωφεληθούν των πλεονεκτημάτων που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες για να κάνουν τις συναλλαγές τους πιο εύκολα και πιο γρήγορα.
Υπενθυμίζεται ότι λίγο πριν από το τέλος του 2019 η Ελληνική Τράπεζα πραγματοποίησε με μεγάλη επιτυχία τα πρώτα εκπαιδευτικά απογεύματα σε καταστήματά της σε Λευκωσία και Λεμεσό. Εκεί οι πελάτες είχαν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τα ψηφιακά μέσα που προσφέρει η Τράπεζα, για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτησή τους, όπως είναι το Web Banking, το Mobile App και τα ATM, αλλά και να εξοικειωθούν με τη χρήση τους.
Βλέποντας το ενδιαφέρον του κοινού, η Ελληνική Τράπεζα, η μόνη μεγάλη λιανική τράπεζα που εργάζεται απογεύματα στην Κύπρο, αποφάσισε να καθιερώσει αυτά τα «μαθήματα» σε συγκεκριμένα καταστήματά της. Έτσι, από την Δευτέρα, 20 Ιανουαρίου και κάθε Δευτέρα, μέχρι και τα τέλη Μαΐου, μέλη του προσωπικού της Τράπεζας θα παρέχουν από τις 3.15 μέχρι και τις 4.45 το απόγευμα όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στους πελάτες της Τράπεζας, ώστε να εξοικειωθούν με τα ψηφιακά κανάλια.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ
Για τον σκοπό αυτό, εξειδικευμένο προσωπικό θα βρίσκεται σε συνολικά 15 καταστήματα της Τράπεζας σε όλες τις επαρχίες, σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο όπου θα εκπαιδεύει τους πελάτες στη χρήση του Web Banking, στην εγκατάσταση και στη χρήση του Mobile App, αλλά και στις υπηρεσίες που προσφέρουν πλέον οι ΑΤΜ, ώστε να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους αποφεύγοντας τις ουρές στα ταμεία και την ταλαιπωρία.
Ως κέντρα εκπαίδευσης πελατών στα ψηφιακά εργαλεία θα λειτουργήσουν τους επόμενες μήνες έξι καταστήματα της Τράπεζας στην επαρχία Λευκωσίας (σε Καϊμακλί / Λατσιά / Έγκωμη / Σταυρού / Κάτω Λακατάμια / Λακατάμια), τέσσερα καταστήματα στην επαρχία Λεμεσού (σε Γλάστωνος / Οδό Πάφου / Αγίας Φυλάξεως και Λεοντίου Α μόλις ολοκληρωθεί η ανακαίνιση του εν λόγω υποκαταστήματος) και τρία καταστήματα στην επαρχία Λάρνακας (Αραδίππου/ Αγγελόκτιστη/ Γρίβα Διγενή). Το κατάστημα στη Δερύνεια θα εξυπηρετήσει ως κέντρο εκπαίδευσης τους πελάτες στην ελεύθερη περιοχή Αμμοχώστου και το κατάστημα στη Γεροσκήπου τους πελάτες της Τράπεζας στην επαρχία Πάφου.
Όπως δήλωσε η Διευθύντρια Τραπεζικών Εργασιών, Τομέας Ιδιωτών, της Ελληνικής Τράπεζας, Κατίνα Σιακαλλή, η Τράπεζα με αυτή την πρωτοβουλία ανοίγει νέους δρόμους, αναγνωρίζοντας την υποχρέωση κάθε οργανισμού να καθοδηγεί τους πελάτες του με στόχο την ομαλή μετάβαση στην ψηφιακή εποχή που έχουμε εισέλθει.
- ΑΡΘΡΟ: Are Social Media the Digital 'Word of Mouth'?
- ΑΡΘΡΟ: Τα 5 Επίπεδα Ηγεσίας για να Φτάσεις στη Κορυφή
- ΑΡΘΡΟ: 6 Τακτικές Body Language για να Κερδίσετε την Εμπιστοσύνη του Συνομιλητή σας
- ΑΡΘΡΟ: Ξέρετε Πόσο Χρόνο Ξοδεύετε στο Κινητό σας;
- ΝΕΑ: Το Νέο Εκπαιδευτικό Κέντρο, KMC, κάνει Πρεμιέρα με Σεμινάριο Forex Futures Stocks
- ΝΕΑ: Μεγάλη Σειρά Σεμιναρίων Πληροφορικής από της EditC
- ΝΕΑ: Ψηφίστηκε η Νομοθεσία για Έξωση σε Κακοπληρωτές Ενοικιαστές
- ΝΕΑ: Οι Προκλήσεις και οι Προοπτικές των Ξενοδοχείων για το 2020
Share:
Διαβάστε Επίσης
Το νέο e-kalathi φέρνει επανάσταση στη διαφάνεια των τιμών στην Κύπρο
23 Δεκεμβρίου 2024