Infocredit: Σεμινάριο για την Διαχείριση Πιστωτικού Κινδύνου και την Είσπραξη Οφειλών για Πωλητές
21 Ιουνίου 2024
Στον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο, η διαχείριση του πιστωτικού κινδύνου και η αποτελεσματική είσπραξη οφειλών είναι κρίσιμες δεξιότητες για την επιβίωση και ανάπτυξη κάθε επιχείρησης. Το σεμινάριο "Διαχείριση Πιστωτικού Κινδύνου και Είσπραξη Οφειλών για Πωλητές", που διοργανώνει η Infocredit Professional Education, έρχεται να καλύψει ακριβώς αυτές τις ανάγκες, προσφέροντας πολύτιμα εργαλεία και γνώσεις στους συμμετέχοντες.
Με προγραμματισμό για τις 22 Ιουλίου 2024, το σεμινάριο αυτό αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία για τους επαγγελματίες να ενισχύσουν τις δεξιότητές τους στη διαχείριση πιστωτικών κινδύνων και την είσπραξη οφειλών. Σε μια εποχή όπου η ρευστότητα και η οικονομική σταθερότητα αποτελούν κύριες προτεραιότητες για κάθε επιχείρηση, η καλή διαχείριση των πιστωτικών κινδύνων δεν είναι απλά επιθυμητή αλλά αναγκαία.
Η θεματολογία του σεμιναρίου περιλαμβάνει βασικά θέματα που καλύπτουν τις ανάγκες των επαγγελματιών σε αυτή την κρίσιμη περιοχή. Οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να αναγνωρίζουν τη σημασία της πιστωτικής πολιτικής, ειδικά σε περιόδους κρίσης ή ταχείας ανάπτυξης. Θα αποκτήσουν δεξιότητες για την κατάταξη των πιστωτικών ορίων των πελατών με βάση ποιοτικά, ποσοτικά και εμπορικά κριτήρια. Επίσης, θα εξοικειωθούν με τα πρότυπα δεξιοτήτων που απαιτούνται για την αποτελεσματική είσπραξη οφειλών και θα κατανοήσουν τις επιπτώσεις των ανεξόφλητων πωλήσεων τόσο για τον πελάτη όσο και για την επιχείρηση.
22/07/2024 Σεμινάριο Infocredit: Διαχείριση Πιστωτικού Κινδύνου και Είσπραξη Οφειλών για Πωλητές
Ο εισηγητής του σεμιναρίου, Νίκος Ιωάννου, Business Development Director της Infocredit Group, διαθέτει πάνω από δέκα χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση πιστωτικών κινδύνων και ασφαλειών πιστώσεων. Ως μέλος των Chartered Institute of Credit Management (CICM) και Credit Services Association (CSA), και με πιστοποιήσεις όπως η Collectors Accreditation Initiative (CAI), ο Νίκος Ιωάννου είναι ο ιδανικός εκπαιδευτής για να μεταδώσει πολύτιμες γνώσεις και πρακτικές λύσεις στους συμμετέχοντες.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε υπεύθυνους και μέλη τμημάτων πιστωτικού ελέγχου, οικονομικούς διευθυντές, λειτουργούς λογιστηρίου, διευθυντές και υπεύθυνους πωλήσεων, εισπράκτορες, τραπεζικούς λειτουργούς, λειτουργούς είσπραξης φόρων και εξυπηρέτησης πελατών, καθώς και διαμεσολαβητές. Η ολοκλήρωση του προγράμματος μπορεί να προσφέρει έως και 11,5 πιστωτικές μονάδες CPD, επαληθευόμενες από το αρμόδιο επαγγελματικό όργανο.
Επισκεφθείτε τη σελίδα του σεμιναρίου στη MySeminars και συμπληρώστε τη φόρμα 'Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος' για να επικοινωνήσει μαζί σας ο συντονιστής του προγράμματος για διευκρινήσεις και υποστήριξη στην εγγραφή σας και τη πρόσβασή σας στην επιχορήγηση της ΑνΑΔ.