KES College: Η εξυπηρέτηση πελατών αποτελεί το άγιο δισκοπότηρο των πωλήσεων και της κερδοφορίας
02 Μαρτίου 2022
Τεράστια ποσά ξοδεύονται στην προσέλκυση νέων πελατών και την επίτευξη νέων πωλήσεων. Τη σκυτάλη ακολούθως θα λάβουν οι λειτουργοί εξυπηρέτησης πελατών, με απόλυτο στόχο οι πελάτες αυτοί να επαναλαμβάνουν τις αγορές τους, να ενισχύσουν και να εμπλουτίσουν τις αγορές τους και γενικά να καταστούν συστηματικοί πελάτες και πρεσβευτές της μάρκας μας.
Σε αυτή τη κρίσιμη διεργασία, το KES College στέκεται σύμμαχος κάθε επιχείρησης μέσα από την εκπαίδευση των στελεχών τους. Η εκπαιδευτική ομάδα του KES College, έχει σχεδιάσει τα ακόλουθα σεμινάρια που απαντούν στις προκλήσεις των λειτουργών του Customer Service.
02/03/2022 – Σεμινάριο: Γλωσσική Επικοινωνία για εξυπηρέτηση πελατών σε προσωπικό επίπεδο
04/03/2022 – Σεμινάριο: Εξυπηρέτηση πελατών και διαχείριση παραπόνων βάσει ISO 10002
15/03/2022 – Σεμινάριο: Λεκτική και Οπτική Επικοινωνία για υψηλή απόδοση στο εργασιακό περιβάλλον
02/03/2022 – Σεμινάριο: Δημιουργία ψηφιακών καταλόγων προϊόντων & υπηρεσιών για μη γραφίστες
Τα πιο πάνω προγράμματα αναμένεται να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα των λειτουργών πωλήσεων και εξυπηρέτησης καταφέρνοντας μεγαλύτερο αρθμό πωλήσεων, μεγαλύτερη αξία ανά παραγγελία και εμπλουτισμό των προϊόντων που οι πελάτες αγοράζουν κάθε επόμενη φορά.
Η εμπειρία από μόνη της δεν είναι ποτέ αρκετή και αυτό έχει αποδειχθεί πολλές φορές στο παρελθόν. Ακόμα και οι πιο έμπειροι λειτουργοί πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών μιας επιχείρησης, έχουν να μάθουν πολλά στο τομέα, τόσο για τη προσαρμογή την αγοράς σε νέες συνθήκες, όσο και στις νέες τεχνικές και μεθόδους εργασίας που βρίσκονται συνεχώς σε εξέλιξη.