ΚΕΣΕΑ: Νέα Σειρά Σεμιναρίων στην Εξυπηρέτηση Πελατών, Εργασιακές Σχέσεις, Wellbeing και άλλα
04 Σεπτεμβρίου 2024
Το Κέντρο Συμβουλευτικής & Επαγγελματικής Ανάπτυξης (ΚΕΣΕΑ) αποτελεί έναν κορυφαίο φορέα στον τομέα της επαγγελματικής κατάρτισης και ανάπτυξης στην Κύπρο. Με πάνω από 18 χρόνια εμπειρίας, το ΚΕΣΕΑ έχει καθιερωθεί ως ένα αξιόπιστο και καινοτόμο κέντρο που προσφέρει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου σε χιλιάδες επαγγελματίες και επιχειρήσεις.
Κατά τη διάρκεια αυτών των ετών, το ΚΕΣΕΑ έχει υλοποιήσει πάνω από 300 έργα, εξυπηρετώντας περισσότερους από 15.000 επαγγελματίες και 1.000 οργανισμούς και εταιρείες. Με περισσότερα από 7.000 σεμινάρια να έχουν διοργανωθεί, το Κέντρο έχει συμβάλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη των γνώσεων και δεξιοτήτων των επαγγελματιών σε κρίσιμους τομείς της Κυπριακής Οικονομίας.
Για το Δεύτερο εξάμηνο του 2024, το ΚΕΣΕΑ ανακοινώνει μια σειρά νέων σεμιναρίων, τα οποία καλύπτουν βασικούς τομείς όπως η Εξυπηρέτηση Πελατών, η Εργατική Νομοθεσία και ένα σεμινάριο Ζωτική Σημασίας με τίτλο 'Σύστημα Διαχείρισης Εταιρικής Στοχοθέτησης – Business Scorecard & HR Scorecard το οποίο είναι 100% επιχορηγημένο από την ΑνΑΔ περλαμβάνοντας μάλιστα και συμβουλευτικές υπηρεσίες. Αυτά τα σεμινάρια είναι σχεδιασμένα να προσφέρουν στους συμμετέχοντες τα απαραίτητα εργαλεία και γνώσεις για να ανταποκριθούν στις προκλήσεις της σύγχρονης αγοράς και να ενισχύσουν την επαγγελματική τους ανάπτυξη.
ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΝΕΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΚΕΣΕΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΕΧΟΝ ΕΞΑΜΗΝΟ
26/09/2024 - Αποτελεσματική εξυπηρέτηση και διαχείριση πελατών
15/10/2024 - Εργατική νομοθεσία και εργασιακές σχέσεις
05/11/2024 - Σύστημα Διαχείρισης Εταιρικής Στοχοθέτησης – Business Scorecard & HR Scorecard (100% Επιχορηγημένο)
20/11/2024 - Cultivating Wellbeing and Handling Stress
05/12/2024 - Growth Mindset and learning organizations
Ένα από τα πρώτα σεμινάρια, με τίτλο «Αποτελεσματική εξυπηρέτηση και διαχείριση πελατών», θα πραγματοποιηθεί στις 26 Σεπτεμβρίου 2024. Το σεμινάριο αυτό, διάρκειας 7 ωρών, αποσκοπεί στο να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να αναπτύξουν πρακτικές και τεχνικές εξυπηρέτησης και διαχείρισης πελατών. Μέσω του εκπαιδευτικού σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες/ουσες θα αναπτύξουν γνώσεις και δεξιότητες εξυπηρέτησης και διαχείρισης πελατών, αναπτύσσοντας τεχνικές ακρόασης επικοινωνίας, ενσυναίσθησης, διαχείρισης περίπλοκων καταστάσεων και ετοιμότητας για την προσφορά εξατομικευμένων λύσεων που ικανοποιούν τις ανάγκες των πελατών.
Ένα άλλο σεμινάριο που ξεχωρίζει είναι το «Εργατική νομοθεσία και εργασιακές σχέσεις», το οποίο θα διεξαχθεί στις 15 Οκτωβρίου 2024. Το συγκεκριμμένο εκπαιδευτικό σεμινάριο αποτελεί́ εργαλείο που θα προσφέρει στους συμμετέχοντες γνώση, εξειδίκευση και βελτίωση των δεξιοτήτων τους σχετικά με τις κυριότερες πρόνοιες που διέπουν την εργατική νομοθεσία στη Κύπρο αλλά και τις διάφορες τροποποιήσεις τους.
Ιδιαίτερα σημαντικό είναι και το πρόγραμμα «Σύστημα Διαχείρισης Εταιρικής Στοχοθέτησης – Business Scorecard & HR Scorecard», που θα πραγματοποιηθεί στις 5 και τις 7 Νοεμβρίου 2024. Το σεμινάριο αυτό περιλαμβάνει 14 ώρες εκπαίδευσης και 4 ώρες συμβουλευτικών υπηρεσιών, με την πλήρη υποστήριξη της ΑνΑΔ. Το όλο πρόγραμμα έχει αναγνωριστεί από την ΑνΑΔ, ως Ζωτική Σημασίας και για αυτό το λόγο είναι επιχορηγημένο 100% για τις Κυπριακές επιχειρήσεις και τα στελέχη τους.
Επισκεφθείτε τη σελίδα του κάθε σεμιναρίου στη MySeminars και συμπληρώστε τη φόρμα 'Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος' για να επικοινωνήσει μαζί σας ο συντονιστής του προγράμματος για διευκρινήσεις και υποστήριξη στην εγγραφή σας και τη πρόσβασή σας στις επιχορηγήσεις της ΑνΑΔ.