MMC Training: Σεμινάριο για τον Σχεδιασμό, Υλοποίηση και Αξιοποίηση Ερευνών Αγοράς
31 Μαρτίου 2025

Η κατανόηση των αναγκών και των προσδοκιών του κοινού-στόχου αποτελεί θεμέλιο λίθο για κάθε επιτυχημένη επιχειρηματική ή στρατηγική απόφαση. Το εξειδικευμένο σεμινάριο «Σχεδιασμός, Υλοποίηση και Αξιοποίηση Ερευνών Αγοράς» που προσφέρει το MMC Management Center έρχεται να καλύψει αυτήν ακριβώς την ανάγκη, εξοπλίζοντας τους συμμετέχοντες με ουσιαστικές γνώσεις και πρακτικά εργαλεία για να αξιοποιούν στο έπακρο τη δύναμη των δεδομένων.
Τι θα μάθουν οι Συμμετέχοντες
Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα εξερευνήσουν τη μεθοδολογία σχεδιασμού μιας αποτελεσματικής έρευνας αγοράς, από τη φάση της διατύπωσης των ερευνητικών στόχων, μέχρι την επιλογή του κατάλληλου δείγματος και της μεθόδου συλλογής δεδομένων. Θα αναλυθούν εις βάθος ποσοτικές και ποιοτικές τεχνικές, η χρήση ερωτηματολογίων, συνεντεύξεων και focus groups, ενώ ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην αξιολόγηση των ευρημάτων και τη μετατροπή τους σε εφαρμόσιμες επιχειρηματικές στρατηγικές.
29/04/2025 Σεμινάριο MMC: Σχεδιασμός, Υλοποίηση και Αξιοποίηση Ερευνών Αγοράς (12ώρες)
Σε ποιους Απευθύνεται το Σεμινάριο
Το σεμινάριο απευθύνεται σε επαγγελματίες στον χώρο του μάρκετινγκ, της διοίκησης επιχειρήσεων, της επικοινωνίας, αλλά και σε κάθε άτομο που επιθυμεί να ενισχύσει την ικανότητά του στη λήψη στρατηγικών αποφάσεων βασισμένων σε πραγματικά δεδομένα της αγοράς.
Σε μια εποχή όπου οι επιχειρήσεις καλούνται να κινούνται με ακρίβεια και διορατικότητα, η γνώση του πώς να σχεδιάζει και να αξιοποιεί κάποιος σωστά μια έρευνα αγοράς αποτελεί σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Επισκεφθείτε τη σελίδα του σεμιναρίου και συμπληρώστε τη φόρμα 'Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος' για να επικοινωνήσει μαζί σας ο συντονιστής του προγράμματος για διευκρινήσεις και υποστήριξη στην εγγραφή σας και τη πρόσβασή σας στην επιχορήγηση της ΑνΑΔ.