MSP Business Coaching: Σεμινάριο για την απόλυτη εμπειρία πελάτη σε ένα εστιατόριο
28 Μαρτίου 2022
Η εξυπηρέτηση σε ένα εστιατόριο είναι ενδεχομένως πιο σημαντική από το ίδιο το φαγητό. Η εμπειρία του πελάτη και η φιλοξενία που θα νιώσει είναι το πραγματικό ζητούμενο για ένα πελάτη στο χώρο εστίασης. Οι λεπτομέρειες που ο πελάτης θα προσέξει στο χώρο και το αίσθημα της απόλυτης φιλοξενίας είναι το επιστέγασμα της εμπειρίας του.
Η MSP Business Coaching, διοργανώνει ένα σεμινάριο ακριβώς για να εκπαιδεύσει τους επαγγελματίες που θα το παρακολουθήσουν, στη μεταμόρφωση μιας απλής εξυπηρέτησης του πελάτη εστιατορίου σε μια πραγματικά αξέχαστη εμπειρία.
MSP Business Coaching Seminar: Τα 100 Μυστικά για μια Εξαιρετική Εμπειρία στο Εστιατόριο
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε Ιδιοκτήτες, Υπεύθυνους επιχειρήσεων αλλά και σε Ανώτερο προσωπικό οποιασδήποτε επιχείρησης εστίασης αλλά και σε άτομα τα οποία διευθύνουν, οργανώνουν αλλά και προετοιμάζουν το έδαφος για την φιλοξενία.
Ο εκπαιδευτής του σεμιναρίου, Πασχάλης Χριστοφόρου, είναι διαπιστευμένος Εκπαιδευτής της ΑΝΑΔ, απόφοιτος του Α.Ξ.Ι.Κ στις μαγειρικές τέχνες και πτυχιούχος στην Διεύθυνση Φιλοξενίας σε πανεπιστήμιο του Ηνωμένου Βασιλείου. Τα τελευταία 15 χρόνια διευθύνει τμήματα διαχείρισης τροφίμων σε μεγάλες και πρωτοπόρες εταιρείες και ειδικεύεται στην εμπειρία του πελάτη εστιατορίων.