Polykarpou HRD: Certified Hospitality Administrator (CHA) με διεθνή αναγνώριση και επιχορηγημένο από
25 Μαΐου 2022
Η εταιρεία μας Polykarpou hrd, είναι η επίσημη αντιπρόσωπος του ινστιτούτου AH&LEI (American Hotel & Lodging Educational Institute) στην Κύπρο, με κορυφαία προγράμματα κατάρτισης και πιστοποίησης των επαγγελματιών του ξενοδοχειακού κλάδου.
Είμαστε λοιπόν, στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε την έναρξη των εγγραφών για το πρόγραμμα CERTIFIED HOSPITALITY ADMINISTRATOR (CHA®), το οποίο προσφέρουμε σε Ελλάδα και Κύπρο, σε συνεργασία με την WELCOME GLOBAL – αντιπρόσωπο του AH&LEI στην Ελλάδα!
Το CHA® είναι η πλέον έγκυρη επαγγελματική πιστοποίηση διεθνώς για Γενικούς Διευθυντές και Στελέχη στον τομέα της Φιλοξενίας! Κατατάσσει τους κατόχους του σε μια ελίτ επαγγελματιών στον τομέα της φιλοξενίας, οι οποίοι συνδυάζουν τη γνώση, εμπειρία και αφοσίωση για να πετύχουν υψηλό επίπεδο εξειδίκευσης.
Με την πιστοποίηση CHA®, τα στελέχη σε επιχειρήσεις Φιλοξενίας, θα αναπτύξουν τις ηγετικές και διοικητικές σας ικανότητες μέσα από 7 διαφορετικές ενότητες μαθημάτων. Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, θα έχουν όλα τα εχέγγυα για πορεία ανέλιξης στην ιεραρχία.
Το πρόγραμμα είναι εγκεκριμένο για επιχορήγηση από την ΑνΑΔ. Οι επιχειρήσεις που συμμετέχουν με εργοδοτούμενους τους οι οποία ικανοποιούν τα κριτήρια της ΑνΑΔ, θα τύχουν σχετικής επιχορήγησης.
Τι θα αποκομίσουν οι συμμετέχοντες:
Θα εξελίξουν τις γνώσεις και τις ικανότητες τους μέσα από υψηλού επιπέδου εκπαίδευση
Αναγνωρισμένη πιστοποίηση παγκοσμίου κύρους
Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μέσα σε ένα πολύ απαιτητικό τομέα της βιομηχανίας
Προοπτικές επαγγελματικής ανέλιξης, με αυξανόμενο μισθό και προώθηση στην ιεραρχία
Χρήση του CHA® Designation σε όλα τα στοιχεία της επαγγελματικής τους ταυτότητας (επαγγελματικές κάρτες, επιστολόχαρτα, υπογραφές email, προφίλ στα social media κ.α.)
Οφέλη για την επιχείρηση η οποία εργοδοτεί κατόχους CHA®
Η παρουσία στελέχους με υψηλού επιπέδου επαγγελματική κατάρτιση, με εξειδικευμένες γνώσεις και ικανότητα εφαρμογής σύγχρονων μεθόδων διοίκησης
Ενίσχυση του κύρους της επιχείρησης, διαθέτοντας στο ενεργητικό της στελέχη με πιστοποίηση αναγνωρισμένη από ένα παγκοσμίου βεληνεκούς οργανισμό.
Προαπαιτούμενα
Δυνατότητα εγγραφής στο πρόγραμμα, έχουν επαγγελματίες με τουλάχιστο 2 χρόνια εμπειρίας στον τομέα της Φιλοξενίας, σε κάποια από τις πιο κάτω θέσεις:
General Manager
Hotel Owner/Operator
Corporate Executive Regional Manager
Corporate Director of Operations
Assistant General Manager
Director of Operations/Rooms Division (eligible only after having successfully completed the CRDE Certification, or if individual has ultimate Corporate Responsibility for rooms, marketing, finance, food and beverage, revenue management, human resources or engineering at a hotel company responsible for the operation of two or more properties).
Δυνατότητα μείωσης προ απαιτούμενης εμπειρίας από 2 σε 1 χρόνο, αν ο υποψήφιος πληροί κάποια από τις πιο κάτω προϋποθέσεις:
Είναι κάτοχος ενός AH&LEI department head certification
Είναι κάτοχος πτυχίου από αναγνωρισμένο ακαδημαϊκό ίδρυμα
Θεματικές Ενότητες
Motivation & Leadership
Food & Beverage Management
Marketing and Sales
Rooms Management
Human Resources Management
Financial Management
Revenue Management
Εκπαιδευτές
Σπύρος Μιχαηλίδης
Ευγένιος Σάββα
Διάρκεια Εκπαίδευσης
Συνολική διάρκεια εκπαίδευσης: 28 μαθήματα των 4 ωρών, 2 φορές την εβδομάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
- ΑΡΘΡΟ: Το Μέλλον της Εργασίας είναι Υβριδικό: Συνδυασμός Εργασίας από Διαφορετικές Τοποθεσίες
- ΑΡΘΡΟ: Αναβλητικότητα: που οφείλεται και πως να την αντιμετωπίσετε!
- ΑΡΘΡΟ: 5 Τύποι Ηγεσίας: Εσύ με Ποιον Τύπο έχεις 'μπλέξει';
- NEA: Η Infocredit Προσφέρει το Βασικό Πρόγραμμα Διαμεσολαβητών για Δικηγόρους και άλλους Επαγγελματίες
- NEA: Η Marketing Lab Διοργανώνει για Ακόμα μια Φορά το Δημοφιλές Digital Marketing Masterclass στη Λευκωσια
- NEA: Ένας Οργανισμός είναι Τόσο Αποδοτικός όσο η Κουλτούρα την Οποία Καλλιεργεί