Polykrapou HRD: Το Σεμινάριο Managing Front Office Operations ξεκινά στις 27/03/2024

calendar icon

08 Μαρτίου 2024

⠀ -⠀ Τουρισμός/Ξενοδοχεία/Τρόφιμα
Polykrapou HRD: Το Σεμινάριο Managing Front Office Operations ξεκινά στις 27/03/2024

Ο Τουρισμός αλλάζει Παγκοσμίως, οι προσδοκίες των τουριστών αλλάζουν, τα ξενοδοχεία προσαρμόζονται όπως και όλη η αγορά σε όλους τους τομείς οικονομικής δραστηριότητας. Μεγάλες αλλαγές λόγω της κλιματικής αλλαγής, των πολέμων, στην αναστάτωση των διεθνών μεταφορών αλλά κυρίως της τεράστιας εξέλιξης της τεχνολογίας (AI, Blockchain κτλ) καθιστούν τη συνεχή εκπαίδευση και προσαρμογή του εργατικού δυναμικού περισσότερο επιτακτική από ποτέ. Το προσωπικό πρέπει να εκπαιδευτεί ξανά στα καθήκοντά τους με εμπλουτισμένα προγράμματα με τα νέα δεδομένα, συμπεριφορές και κουλτούρα, που πρέπει να καλλιεργηθούν σε όλα τα επίπεδα.

Το σεμινάριο "Managing Front Office Operations" διάρκειας 49 ωρών (7 ημέρες), επιχορηγημένο κατά περίπου 80% από την ΑνΑΔ, από το εκπαιδευτικό κέντρο Polykarpou HRD, με εκπαιδευτή τον Κώστα Μιχαηλίδη, προσφέρει μια ολοκληρωμένη και σύγχρονη προσέγγιση στη διοίκηση του τμήματος υποδοχής. Το σεμινάριο παρέχει στους συμμετέχοντες τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για την αποτελεσματική διαχείριση των πόρων, ενώ παράλληλα τονίζει τη σημαντικότητα του ρόλου που διαδραματίζει στη δημιουργία αξέχαστων εμπειριών για τους πελάτες.

Το πρόγραμμα εξερευνά την αλληλεπίδραση του τμήματος υποδοχής με άλλα τμήματα, καθώς και τον αντίκτυπο του ηλεκτρονικού εμπορίου και της κοινωνικής δικτύωσης στις λειτουργίες του Front Office. Οι συμμετέχοντες θα μάθουν στρατηγικές για τη διατήρηση κερδοφόρων λειτουργιών, διαχείριση του προϋπολογισμού, παρακολούθηση εσόδων, σύγχρονο μάρκετινγκ και πώς να συνεργάζονται με νέες τάσεις στον κλάδο.

 

Σεμινάριο Polykarpou HRD 27/03/2024: Managing Front Office Operations

 

Μέσα από τη συμμετοχή σε αυτό το σεμινάριο, οι επαγγελματίες αποκτούν πολύτιμες διαχειριστικές, οργανωτικές και στρατηγικές δεξιότητες, οι οποίες είναι απαραίτητες για την επιτυχία στον τομέα της φιλοξενίας. Η ανάπτυξη των δεξιοτήτων αυτών βοηθά τους συμμετέχοντες να εντοπίζουν παράγοντες που επηρεάζουν τις αποφάσεις των πελατών, να αξιοποιούν καίριους πόρους, να εργάζονται με νέες τάσεις και να υποστηρίζουν την περιβαλλοντική και ενεργειακή διαχείριση της επιχείρησής τους.

Για τις επιχειρήσεις, η εκπαίδευση και η πιστοποίηση των διευθυντικών στελεχών σημαίνει τη δυνατότητα να προωθήσουν και να βελτιώσουν την εταιρική τους ταυτότητα, ενισχύοντας την επιχειρηματική τους στρατηγική με άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό.

Το σεμινάριο αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία για διευθυντικά στελέχη, τμηματάρχες και επόπτες που εργάζονται στα τμήματα υποδοχής, καθώς και για επαγγελματίες που επιθυμούν να εξελιχθούν και να διακριθούν στον τομέα της φιλοξενίας. Είναι επίσης μια ιδανική πλατφόρμα για όσους επιδιώκουν να αναπτύξουν μια σταδιοδρομία στον κλάδο του Front Office Management και Rooms Division Management, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη εκπαίδευση και πιστοποίηση από έναν παγκοσμίου φήμης φορέα.



Share: