Πώς Google, IBM και Adobe προετοιμάσουν το εργατικό δυναμικό για ένα μέλλον γεμάτο AI

calendar icon

28 Οκτωβρίου 2024

⠀ -⠀ Ανθρώπινο Δυναμικό (HR)
⠀ -⠀ Καινοτομία/Start Ups
⠀ -⠀ Μηχανολογία, Βιομηχανία & Τεχν. Επαγγέλματα
⠀ -⠀ Οργάνωση/Διοίκηση/Ηγεσία
Πώς Google, IBM και Adobe προετοιμάσουν το εργατικό δυναμικό για ένα μέλλον γεμάτο AI

Η τεχνολογική ανάπτυξη έχει φέρει στο προσκήνιο την ανάγκη για νέες δεξιότητες στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ). Κορυφαίες εταιρείες όπως η Google, η IBM και η Adobe επενδύουν στην εκπαίδευση για να προετοιμάσουν το εργατικό δυναμικό για ένα μέλλον γεμάτο AI, ξεκινώντας από την ανάπτυξη προγραμμάτων και συνεργασιών που προωθούν την εξειδίκευση σε αυτόν τον τομέα, σύμφωνα με το CNBC.



ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ



Προσπάθειες των εταιρειών για εκπαίδευση στην AI

Τον Οκτώβριο του 2024, η Google ανακοίνωσε νέες επιχορηγήσεις ύψους 15 εκατομμυρίων δολαρίων σε δύο μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, με στόχο την ενίσχυση των δεξιοτήτων AI. Αυτές οι επιχορηγήσεις εντάσσονται στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας AI Opportunity Fund του Google.org, η οποία προβλέπει συνολικά 75 εκατομμύρια δολάρια για την προώθηση της τεχνητής νοημοσύνης στις ΗΠΑ. Παράλληλα, η Adobe και η IBM ενισχύουν παρόμοιες πρωτοβουλίες, με την IBM να συνεργάζεται με πανεπιστήμια για την εκπαίδευση 2 εκατομμυρίων ανθρώπων μέχρι το 2026.


Αναγνώριση της σημασίας των δεξιοτήτων AI από τους CEOs

Σύμφωνα με έρευνα, πάνω από το 60% των CEOs πιστεύουν ότι η έλλειψη γνώσεων AI αποτελεί σημαντικό εμπόδιο για την ανάπτυξη των επιχειρήσεών τους. Οι εταιρείες που αναπτύσσουν εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης, όπως η Google, η Adobe, και η IBM, αναζητούν να εκπαιδεύσουν το εργατικό δυναμικό ώστε να χρησιμοποιούν τα νέα εργαλεία και να παραμένουν ανταγωνιστικές σε έναν συνεχώς μεταβαλλόμενο τεχνολογικό τομέα.



ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ MANAGEMENT & LEADERSHIP



Ενίσχυση της διεθνούς εκπαίδευσης AI

Επιπλέον, οι εταιρείες αυτές δημιουργούν προγράμματα εκπαίδευσης και συνεργάζονται με εκπαιδευτικά ιδρύματα και οργανισμούς για να αναβαθμίσουν τις δεξιότητες τόσο μαθητών όσο και επαγγελματιών. Η Adobe ανακοίνωσε μια παγκόσμια πρωτοβουλία για την εκπαίδευση 30 εκατομμυρίων ατόμων σε δεξιότητες ψηφιακού μάρκετινγκ και δημιουργικής ΤΝ έως το 2030, ενώ η Google ενισχύει την κατανόηση και την υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης σε κυβερνητικά και εκπαιδευτικά πλαίσια.


Συνεργασίες για την αντιμετώπιση της έλλειψης δεξιοτήτων

Πέρα από τις μεμονωμένες πρωτοβουλίες, έχει δημιουργηθεί και η κοινοπραξία AI-Enabled ICT Workforce Consortium από εταιρείες όπως η Cisco, η IBM και η Google. Αυτή η συμμαχία στοχεύει στην αναβάθμιση των δεξιοτήτων των εργαζομένων και τη γεφύρωση του ψηφιακού χάσματος στην τεχνητή νοημοσύνη, προσφέροντας πόρους και εκπαίδευση.



ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ



Η έλλειψη στρατηγικής για την AI και η έλλειψη δεξιοτήτων αποτελούν δύο από τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι οργανισμοί. Στην πρόσφατη έρευνα της Microsoft, αναφέρθηκε ότι περίπου το 60% των επιχειρήσεων δεν έχουν ακόμα αναπτύξει σαφή στρατηγική για την αξιοποίηση της AI, παρά τη γνώση ότι μπορεί να τις βοηθήσει να παραμείνουν ανταγωνιστικές. Ωστόσο, η εκπαίδευση είναι το κλειδί για την ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών και οι μεγάλες εταιρείες έχουν ήδη ξεκινήσει την προσπάθεια να ενισχύσουν τις γνώσεις των ανθρώπων γύρω από αυτές.


Με την ανάπτυξη τέτοιων πρωτοβουλιών, η προσδοκία είναι να προετοιμαστεί η παγκόσμια οικονομία για μια νέα εποχή, όπου η τεχνητή νοημοσύνη θα είναι μέρος της καθημερινότητας. Οι τεχνολογικοί γίγαντες θα παίξουν κρίσιμο ρόλο σε αυτό το μετασχηματισμό, προωθώντας την εκπαίδευση, την καινοτομία, και την εξειδίκευση.

Share: