RTD Talos: Σεμινάριο Ανάπτυξης Ψηφιακής Στρατηγικής Μάρκετινγκ στη νέα εποχή

calendar icon

21 Φεβρουαρίου 2023

⠀ -⠀ Digital Marketing/Sales/Service
⠀ -⠀ Marketing/Digital Marketing
⠀ -⠀ Πωλήσεις/Εξυπηρέτηση Πελατών
RTD Talos: Σεμινάριο Ανάπτυξης Ψηφιακής Στρατηγικής Μάρκετινγκ στη νέα εποχή

Αυτό το μοναδικό 2ήμερο Σεμινάριο & Εργαστήριο Ψηφιακής Στρατηγικής του Εκπαιδευτικού Οργανισμού RTD TALOS έχει στόχο να αναπτύξει όλα τα ψηφιακά θέματα ζωτικής σημασίας για μια ζωντανή Εταιρεία που λειτουργεί και ανταγωνίζεται στη νέα εποχή. Ο σκοπός είναι να επιτρέψει στους συμμετέχοντες να κατανοήσουν το δυναμικό απόδοσης επένδυσης (ROI) της ψηφιακής στρατηγικής και των στρατηγικών εννοιών που εμπλέκονται, και να τις ενσωματώσουν επιτυχώς σε ιεραρχική σημασία και λειτουργία στη Συνολική εταιρική τους στρατηγική.

Ο απώτερος στόχος για κάθε συμμετέχοντα είναι να κατανοήσει και να αναπτύξει τη Στρατηγική Ψηφιακού Μάρκετινγκ του Οργανισμού του και να την ενσωματώσει στη Συνολική Εταιρική Στρατηγική του οργανισμού του.

Σε ποιους απευθύνεται;

Το πρόγραμμα Ανάπτυξης Στρατηγικής Ψηφιακού Μάρκετινγκ απευθύνεται σε ανώτερα στελέχη επιχειρήσεων: CEOs, CMOs, CDMPs, Department Managers, Marketing Managers, General Managers, Business Owners, Start Up Founders, Digital Leaders και μελλοντικούς Digital Leaders.

Το Πρόγραμμα θα διεξαχθεί στις 8 Μαρτίου και 15 Μαρτίου, για δύο ολόκληρες ημέρες, από τις 9:00 έως τις 17:00 με μεσημεριανό διάλειμμα 45 λεπτών και μικρά διαλείμματα ενδιάμεσα, και άλλη μισή μέρα για πρακτική εφαρμογή στις εγκαταστάσεις των πελατών.

 

8/3/2023 RTD Talos: Σεμινάριο Ζωτικής:Ανάπτυξη Ψηφιακής Στρατηγικής Μάρκετινγκ στη νέα εποχή

 

Κόστος

Επιχορηγείται πλήρως από την ΑνΑΔ Κύπρου (ΑΝΑΔ-Ζωτικής) με κόστος €1700 ανά άτομο (πλέον ΦΠΑ €323 που δεν επιχορηγείται). Το πρόγραμμα μπορεί να φιλοξενήσει έως 3 άτομα από κάθε οργανισμό. Περιορισμένες θέσεις διαθέσιμες.

Γιατί να το παρακολουθήσει κάποιος

Το Σεμινάριο θα ξεκινήσει με τη μετάβαση από τη παραδοσιακή στην ψηφιακή εποχή, δείχνοντας τα βασικά σημεία μετάβασης και τα στρατηγικά τους πλεονεκτήματα. Επίσης, θα μοιραστεί ιστορίες επιτυχίας των Στρατηγικά ευκίνητων εταιριών (Strategically Agile Corporations) σε όλο τον κόσμο και θα καταδείξει τη σημασία συγκεκριμένων ψηφιακών εργαλείων και καναλιών μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Οι συμμετέχοντες θα μπορέσουν να αποκτήσουν εμπειρία στα ψηφιακά αυτά κανάλια και να αναπτύξουν τις γνώσεις τους και τη κατανόηση του τρόπου λειτουργίας τους αλλά και των συγκεκριμένων λόγων που τα καθιστούν σημαντικά για τη στρατηγική που θα αναπτύξουν.

Επιπλέον, οι συμμετέχοντες θα βιώσουν τη ‘βήμα προς βήμα’ προσέγγιση της οικοδόμησης της ψηφιακής τους στρατηγικής με τη Μεθοδολογία ImarComms, θα προετοιμαστούν να δημιουργήσουν και να ενημερώσουν τη δική τους στρατηγική από την αρχή. Τέλος, ακολουθώντας πολλά παραδείγματα από το σπίτι και την ανταλλαγή εμπειριών από την πραγματική ζωή με τους συμμαθητές τους, θα τους ζητηθεί να οραματιστούν την Ψηφιακή Στρατηγική τους ως μέρος της συνολικής εταιρικής στρατηγικής τους, να την εφαρμόσουν και να την ενσωματώσουν στις καθημερινές εταιρικές τους δραστηριότητες και δραστηριότητες μάρκετινγκ.

Επιπλέον, εστιάζοντας στα πολύ στρατηγικά σημεία και εργαλεία που συζητούνται, επιδεικνύονται, αναλύονται και εφαρμόζονται στην τάξη, θα προετοιμαστούν για μια επισκόπηση της Ψηφιακής Στρατηγικής και της Εφαρμογής της επί τόπου, ανοιχτοί για βελτιώσεις, προκειμένου να την ευθυγραμμίσουν με τη Νέα Εποχή που αντιμετωπίζει πολλαπλές τοπικές και παγκόσμιες προκλήσεις. Το εκπαιδευτικό αυτό ταξίδι θα βοηθήσει τους συμμετέχοντες να αξιοποιήσουν νέες ευκαιρίες με νέες υπηρεσίες, προϊόντα ή ακόμα και αγορές για ανάπτυξη και εξερεύνηση.



Share: