Σειρά Διαδικτυακών Σεμιναρίων: Η Έρευνα στην Κοινωνία και Κοινωνία στην Έρευνα

calendar icon

08 Μαρτίου 2022

⠀ -⠀ Soft Skills/Επικοινωνία
⠀ -⠀ Ανθρώπινο Δυναμικό (HR)
⠀ -⠀ Επικοινωνία
⠀ -⠀ Καινοτομία/Start Ups
⠀ -⠀ Καινοτομία/StartUps/Χρηματοδοτήσεις
⠀ -⠀ Νέες Τεχνολογίες (fintech/blockchain etc)
Σειρά Διαδικτυακών Σεμιναρίων: Η Έρευνα στην Κοινωνία και Κοινωνία στην Έρευνα

Το Κέντρο Αριστείας για την Έρευνα & Καινοτομία στις Κοινωνικές Επιστήμες, τις Τέχνες και τις Ανθρωπιστικές Επιστήμες, διοργανώνει σειρά διαδικτυακών σεμιναρίων με τίτλο «Η  Έρευνα στην Κοινωνία και Κοινωνία στην έρευνα». Τα σεμινάρια απευθύνονται στο ευρύ κοινό, σε μια προσπάθεια του Κέντρου να προωθήσει τη συμμετοχή και την εμπλοκή των ατόμων με τις Κοινωνικές Επιστήμες, τις Τέχνες και τις Ανθρωπιστικές Επιστήμες για την ανάπτυξη της σημερινής κοινωνίας.

Τα σεμινάρια διαρκούν περίπου 60 λεπτά, είναι δωρεάν και θα δοθεί πιστοποιητικό παρακολούθησης.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΙΡΑΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ

Δευτέρα 7 Μαρτίου 2022, 18:30 –  Behind Sexting: Μια διαγενεακή προσέγγιση στη ψηφιακή σεξουαλική αγωγή

Στοχεύει στην ευαισθητοποίηση των εφήβων, των γονέων και των εκπαιδευτικών σχετικά με τους κινδύνους του sexting και στην ενθάρρυνση μιας διαγενεακής κριτικής συζήτησης γύρω από το sexting. Για την καλύτερη επίτευξη αυτού του στόχου, θα αναπτυχθεί στο πλαίσιο του έργου διαδικασία κατάρτισης που απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς / εκπαιδευτές/εκπαιδεύτριες, μαθητές/ριες μεταξύ 10 και 19 ετών και γονείς, που υποστηρίζονται από ειδικούς στα ΜΜΕ, τη σεξουαλική εκπαίδευση και στον τομέα της ψυχολογίας. Στο σεμινάριο παρουσιάζονται τα αποτελέσματα του έργου μέχρι σήμερα.

Τετάρτη 30 Μαρτίου 2022, 18:30 – Συλλογικές και πολιτικές ταυτότητες στην (Ελληνοκυπριακή) διασπορα: εκπαιδευτικές συνεπαγωγές

Στο σεμινάριο αυτό παρουσιάζονται βασικά ευρήματα από το έργο PoliDiCo (Politicization of identities in diaspora: cosmopolitanism & conflict discourses) με κεντρικό θέμα τη διαμόρφωση συλλογικών και πολιτικών ταυτοτήτων στην ελληνοκυπριακή διασπορά. Eπίσης γίνεται συζήτηση για τον ρόλο της εκπαίδευσης στην κατασκευή (ή διατήρηση) εθνικών και πολιτικών ταυτοτήτων και για τις συνεπαγωγές για διαπολιτισμική εκπαίδευση & εκπαίδευση για την ειρήνη.


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ


Τετάρτη 13 Απριλίου 2022, 18:30 – Διεπιστημονικότητα και εφαρμογή της προσέγγισης STEAM μέσα από το κατασκευαστικό παιχνίδι, στο σπίτι και στο σχολείο

Οι θεωρητικές καταβολές και οι πρακτικές εφαρμογές της εκπαίδευσης STEAM δημιουργούν τομές με θεωρίες μάθησης (όπως ο κονστρουξιονισμός) και προσεγγίσεις (όπως η προσέγγιση Reggio Emilia) που αναδεικνύουν την κατασκευή ως μία βασική γλώσσα έκφρασης, επικοινωνίας αλλά και σκέψης. Η κατασκευή στο πλαίσιο αυτό αποτελεί την εξωτερίκευση των νοητικών διεργασιών την ώρα που αυτές εξελίσσονται. Με γνώμονα τα παραπάνω, θα παρουσιαστεί και θα αναλυθεί μεγάλο εύρος διεπιστημονικών εφαρμογών με παιδιά νηπιαγωγείου και πρώτων τάξεων του δημοτικού σχολείου και του τρόπου που αυτές μεταφέρονται από το σχολείο στο σπίτι και αντίστροφα.


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ


Τετάρτη 11 Μαΐου 2022, 18:30 – Αποδομώντας την παράσταση ΚΟΚΟΝΕΣ. Δημιουργία εκπαιδευτικών δράσεων για παιδιά

Μια παράσταση σύγχρονου χορού είναι ένα κείμενο του οποίου η θεματική μπορεί να αφορά τους εκπαιδευτικούς. Το χορογραφικό έργο, ως έργο τέχνης αποδομείται και αποτελεί την αφορμή για δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού και δημιουργικού εργαστηρίου που απευθύνεται σε παιδιά.

Τετάρτη 25 Μαΐου2022, 18:30 – Σχεδιασμός σεναρίων STEAM στη μουσική διδασκαλία-μάθηση: νέες προοπτικές, νέες προκλήσεις

Οι σύγχρονες τάσεις στο πεδίο «μουσική, τεχνολογία, εκπαίδευση» προκρίνουν ως βάση των μουσικοπαιδαγωγικών δράσεων το διεπιστημονικό μοντέλο STEAM –Science, Technology, Engineering, Arts, Mathematics. Στο παρόν σεμινάριο, οι συμμετέχοντες θα έρθουν σε επαφή, μέσα από πρακτικά παραδείγματα, με αρχές και πρακτικές σχεδίασης σεναρίων STEAM για το πεδίο της μουσικής –προγραμματισμός, μουσική παραγωγή, κατασκευή τεχνουργημάτων κ.ά.. Απώτερος στόχος αποτελεί οι ίδιοι να μπορούν να σχεδιάζουν δραστηριότητες κατά STEAM τις οποίες να εφαρμόζουν στην μουσική εκπαιδευτική τους διαδικασία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Share: