SocialSpace Academy: Σεμινάριο Εξυπηρέτησης Πελατών και Συμβουλευτική με 100% επιχορήγηση

calendar icon

21 Νοεμβρίου 2020

SocialSpace Academy: Σεμινάριο Εξυπηρέτησης Πελατών και Συμβουλευτική με 100% επιχορήγηση

Η εξυπηρέτηση των πελατών είναι καίριας σημασίας για τη κάθε επιχείρηση. Είναι η ανταπόκριση της επιχείρησης στις προσδοκίες του πελάτη της και όχι απλά η ‘εκπλήρωση υποχρεώσεων συμβολαίου’. Η εξυπηρέτηση πελατών έχει ουσιαστικά να κάνει με τη διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες και συνεπώς αποτελεί τη πιο σημαντική λειτουργία κάθε εταιρείας.

Ωστόσο, η SocialSpace Academy, διαπιστώνει ότι οι εταιρείες έχουν σημαντικά προβλήματα σε αυτόν τον τομέα. Ένα πρόβλημα είναι ότι συχνά δεν ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των πελατών και σπανίως τις υπερβαίνουν.

Αναλώνονται και αφιερώνουν πολλές φορές πόρους για να παρέχουν υπηρεσίες που δεν προσφέρουν ουσιώδη αξία για τον πελάτη. Ακόμα, παραβλέπουν το κόστος για την εξυπηρέτηση των πελατών που επιβαρύνει το ‘κόστος πωλήσεων’. Επιπρόσθετα παρατηρείται ότι δίνονται υποσχέσεις που δεν μπορούν να εκπληρωθούν ή και δίνουν την ίδια υπόσχεση σε όλους τους πελάτες χωρίς να λαμβάνουν υπόψη τους τη διαφορετικότητα των πελατών μεταξύ τους και συνεπώς των ξεχωριστών αναγκών τους.


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ


Η SocialSpace Academy, διαθέτοντας μια πλούσια εμπειρία στο τομέα των πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών έχει συγκεντρώσει στην ίδια ομάδα, όλους εκείνους του επαγγελματίες που ήταν απαραίτητοι για να σχεδιαστεί ένα σεμινάριο Ζωτικής Σημασίας και να προτείνει πρακτικές και αποτελεσματικές λύσεις στο ζήτημα αυτό.

Η SocialSpace Academy δεν αρκέστηκε απλά στο να δώσει θεωρητικές λύσεις. Έχει εντάξει στο πρόγραμμα αυτό τη παρουσία του εκπαιδευτή/εμπειρογνώμονα στην επιχείριση του κάθε συμμετέχοντα υιοθετόντας ουσιαστικά μια πολύ πρακτική προσέγγιση στην εκπαίδευση αυτή. Με το τέλος του σεμιναρίου, ο ίδιος ο  εκπαιδευτής/εμπειρογνώμονας θα επισκεφτεί τις εταιρείες των συμμετεχόντων για 4 ώρες τη κάθε μία, καθοδηγώντας και συμβουλεύοντας την επιχείρηση στη πρακτική εφαρμογή των όσων διδάχθηκαν στο πρόγραμμα. Προχωράει δηλαδή σε παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών μεγάλης αξίας ενταγμένες σε ένα πρόγραμμα που επιχορηγείται 100% από την ΑνΑΔ.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Share: