Στους ώμους της Cyta το βάρος των τηλεπικοινωνιών της χώρας κατά τη Κρίση Κορονοϊού
27 Μαρτίου 2020
Επάρκεια στο δίκτυο της Cyta
Όπως πάντα σε περιόδους κρίσης, όλοι στρέφονται προς τη Cyta. Γνωρίζουν άπαντες το βάθος και το πλάτος της ποιότητας του Οργανισμού αυτού. Η ετοιμότητα για αντιμετώπιση κρίσεων φάνηκε εξάλλου ξανά στο παρελθόν (τρομοκρατικές επιθέσεις στο Λονδίνο, Μαρί, Οικονομική κρίση του 2013 και άλλες) αλλά αυτή είναι σίγουρα η πιο βαριά μάχη. Με το σύνολο του πληθυσμού πλέον να είναι καθηλωμένο στο σπίτι, είτε λόγω του περιορισμού κινήσεων για αντιμετώπιση του Κορονοϊού είτε λόγο τηλεργασίας, η Cyta δέχεται πολύ μεγάλη κίνηση δεδομένων στα δίκτυα της. Η κίνηση αφορά τόσο σε download όσο και σε upload λόγω τηλεργασίας. Πάμε όμως να δούμε κάποια δεδομένα που αν μη τι άλλο είναι εντυπωσιακά και προσδίδουν σιγουριά ότι οι τηλεπικοινωνίες αυτή τη στιγμή είναι σε δυνατά χέρια.
Παρατηρείται μεγάλη αύξηση στη χρήση δεδομένων μετά τα μέτρα που λήφθηκαν και το γεγονός ότι ο κόσμος παραμένει στα σπίτια του, όμως τα δίκτυα της Cyta είναι σχεδιασμένα και για τέτοιες δύσκολες καταστάσεις κρίσης.
Το δίκτυο έχει επάρκεια, ενώ έχει τεθεί σε εφαρμογή από τη πρώτη μέρα συγκεκριμένο πλάνο διαχείρισης της έκτακτης κατάστασης, το οποίο διασφαλίζει την επιχειρησιακή συνέχεια του δικτύου και των υπηρεσιών. Οι πελάτες διαβεβαιώνονται ότι όλα βαίνουν καλώς.
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΞ' ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
Όπως μετέδωσε το ΚΥΠΕ, από την πρώτη στιγμή ο Οργανισμός έθεσε σε εφαρμογή πλάνο για διαχείριση του προσωπικού έτσι ώστε να τηρούνται τα μέτρα ασφαλείας και εκεί και όπου ήταν δυνατό, έγινε ανάθεση για τηλεργασία. Τέθηκαν επίσης όλα τα αναγκαία μέτρα για προστασία των υπαλλήλων που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες και ομάδες υψηλού κινδύνου. Ενδεικτικά αναφέρθηκε πως το 80% του γραφειακού προσωπικού κάνει τηλεργασία, ενώ στο σύνολο του προσωπικού της Cyta, το 60% εργάζεται από το σπίτι.
Επίσης δίνεται στήριξη, τεχνική και άλλως πως σε κυβερνητικές υπηρεσίες προς διευκόλυνση της εργασίας τους για πληροφόρηση, ενημέρωση και εξυπηρέτηση του κοινού.
Έμφαση και προτεραιότητα δίνεται στην επιδιόρθωση βλαβών και στις νέες συνδέσεις, καθώς υπάρχει ζήτηση λόγω του ότι ο κόσμος πλέον εργάζεται από το σπίτι. Συνεργεία του Οργανισμού εργάζονται συστηματικά και έντονα για διεκπεραίωση της εργασίας, λαμβάνοντας όλα τα μέτρα προστασίας τόσο προσωπικού, όσο και των πελατών.
Επιπρόσθετα το προσωπικό που ήταν επιφορτισμένο με αναπτυξιακά έργα, αξιοποιείται πλέον στις νέες συνδέσεις και την τεχνική υποστήριξη του κοινού.
- ΑΡΘΡΟ: 10 τρόποι να περάσεις καλά κλειδωμένος στο σπίτι (Ισχύουν όροι και Προϋποθέσεις)
- ΑΡΘΡΟ: 10 Βήματα για μια σωστή Διαχείριση Κρίσεων
- ΑΡΘΡΟ: Πώς οι Επιχειρήσεις Μπορούν να Μετατρέψουν τις Κρίσεις σε Ευκαιρίες
- ΑΡΘΡΟ: Στροφή στην εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση όλη η Κοινωνία. Ποιοι είναι οι ηγέτες της Τηλεκπαίδευσης
- ΝΕΑ: Η ΑνΑΔ δίνει ξανά ώθηση στην Επαγγελματική Κατάρτιση με έγκριση Εξ’ Αποστάσεως Εκπαιδεύσεων
- ΝΕΑ: Οι Επιτυχημένοι Άνθρωποι δεν είναι «Τυχεροί» – Κάνουν αυτά τα 5 πράγματα
- ΝΕΑ: Τιτανομαχία: Google εναντίον COVID19. Η Καμπάνια 'DO THE FIVE'
- ΝΕΑ: Οι τεχνολογικοί γίγαντες μπορεί να βγουν ακόμη πιο δυνατοί από την κρίση