Η ζήτηση για μηχανικούς στις εταιρείες τεχνολογίας αυξάνεται εκθετικά

calendar icon

22 Φεβρουαρίου 2022

⠀ -⠀ Ακαδημαϊκά Θέματα
⠀ -⠀ Άλλα Ακαδημαϊκά Θέματα
⠀ -⠀ Ανθρώπινο Δυναμικό (HR)
⠀ -⠀ Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού
⠀ -⠀ Καινοτομία/Start Ups
⠀ -⠀ Κατάρτιση Εκπαιδευτικών
⠀ -⠀ Μηχανολογία, Βιομηχανία & Τεχν. Επαγγέλματα
⠀ -⠀ Μηχανολογία/Engineering
⠀ -⠀ Νέες Τεχνολογίες (fintech/blockchain etc)
Η ζήτηση για μηχανικούς στις εταιρείες τεχνολογίας αυξάνεται εκθετικά

Κρίσιμο στοίχημα για τον κλάδο της τεχνολογίας αποδεικνύεται η εύρεση του κατάλληλου εργατικού δυναμικού. Μάλιστα, η ανάγκη για την προσέλκυση και τη διατήρηση ανθρώπινου δυναμικού, αναδεικνύεται ως η κορυφαία ευκαιρία για τον κλάδο κατά το 2022.

 Το ανθρώπινο δυναμικό και η εφοδιαστική αλυσίδα, βασικοί δείκτες επιτυχίας για τις εταιρείες τεχνολογίας το 2022Η προσέλκυση ταλαντούχου ανθρώπινου δυναμικού είναι για το 2022 πρώτη μεταξύ των 10 κορυφαίων ευκαιριών για τον κλάδο της τεχνολογίας το 2022, ενώ ήταν μόλις στην 4η θέση το 2021.

“Η αυξημένη μεταβλητότητα, που επικρατεί εξαιτίας της πανδημίας του COVID-19, έχει οδηγήσει σε αναδιάταξη των προτεραιοτήτων για τον κλάδο της τεχνολογίας παγκοσμίως”, διαπιστώνει η μελέτη “EY, Top 10 opportunities for technology companies in 2022”, η οποία καταγράφει τους μεγαλύτερους παράγοντες επιτυχίας του κλάδου για τη χρονιά που διανύουμε.

Ενδεικτικό της μεγάλης ζήτησης για ανθρώπινο δυναμικό στην αγορά της τεχνολογίας είναι εύρημα της, σύμφωνα με το οποίο η ζήτηση για μηχανικούς και πωλητές αυξάνεται εκθετικά για όσες εταιρείες επενδύουν στην ανάπτυξη.


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ (HR)

 

“Η πανδημία του COVID-19 έχει επιτείνει την κρισιμότητα της αντιμετώπισης των ήδη πιεστικών ζητημάτων, που αφορούν τη στρατηγική προσέλκυσης ταλαντούχου ανθρώπινου κεφαλαίου, σε έναν κόσμο υβριδικής εργασίας”, σημειώνει η μελέτη της ΕΥ.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της μελέτης, οι εταιρείες τεχνολογίας εξετάζουν τον καλύτερο τρόπο για τη σταδιακή επιστροφή στο γραφείο. Ωστόσο, 9 στους 10 υπαλλήλους δηλώνουν ότι είναι έτοιμοι να παραιτηθούν, εάν δεν τους προσφερθεί ευελιξία ως προς το πού και πότε θα εργάζονται.

Η πρόκληση της εφοδιαστικής αλυσίδας

Οι διαταραχές στην εφοδιαστική αλυσίδα απειλούν την επιχειρηματική συνέχεια και απασχολούν πολύ σοβαρά τις εταιρείες τεχνολογίας. Για τον κλάδο της τεχνολογίας το 2021, δύο σημαντικά σημεία συμφόρησης ήταν τα logistics και η διαθεσιμότητα εξαρτημάτων.

Σε αυτό το πλαίσιο, δεν είναι τυχαίο ότι οι διαταραχές στην εφοδιαστική αλυσίδα κατατάσσονται - για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά - στην τρίτη θέση της λίστας με τις προκλήσεις για τον κλάδο το 2022. Οι εταιρείες της τεχνολογίας επισημαίνουν την ανάγκη να μετριαστούν οι κίνδυνοι της εφοδιαστικής αλυσίδας, προκειμένου να διασφαλιστεί η επιχειρηματική συνέχεια.

Η ανάγκη για προτεραιοποίηση των θεμάτων περιβάλλοντος, κοινωνίας και διακυβέρνησης (ESG), κάνει αισθητή την παρουσία της, με την εμφάνιση της στην πέμπτη θέση της κατάταξης, σε μία εποχή που τα ενδιαφερόμενα μέρη απαιτούν, πλέον, περισσότερα από τις εταιρείες τεχνολογίας.

Οι εργαζόμενοι θέλουν απτά αποτελέσματα, οι επενδυτές αναζητούν βιώσιμες επενδυτικές επιλογές και οι πελάτες αναμένουν από τον κλάδο να εφαρμόσει νέες τεχνολογίες, που να οδηγούν σε βιώσιμα αποτελέσματα.


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ

 

Εξαγορές

Εν τω μεταξύ, οι συγχωνεύσεις και εξαγορές (M&A) με στόχο την ενίσχυση του αναπτυξιακού προφίλ των εταιρειών τεχνολογίας, “σκαρφάλωσαν” από τη δέκατη θέση πέρυσι, στη δεύτερη θέση το 2022. Με το 51% των στελεχών τεχνολογίας να δηλώνουν ότι η οργανική ανάπτυξη θα μπορούσε να αποτελέσει πρόκληση στο εγγύς μέλλον, οι συγχωνεύσεις και εξαγορές θα είναι το κλειδί για τη διατήρηση της ανάπτυξης για πολλές επιχειρήσεις.

Η έκθεση αναφέρει ότι, παρά τον αυξημένο ρυθμιστικό έλεγχο και την οικονομική αβεβαιότητα, η αγορά συμφωνιών αναμένεται να παραμείνει υγιής.

Οι υπόλοιπες προκλήσεις για τον κλάδο της τεχνολογίας το 2022 είναι η ευθυγράμμιση της οργάνωσης της φορολογικής λειτουργίας με ψηφιακά επιχειρηματικά μοντέλα, η απλοποίηση και αυτοματοποίηση εσωτερικών διαδικασιών, με στόχο να αυξηθεί η ευελιξία, η επένδυση στην εμπιστοσύνη των πελατών για να προωθηθεί η ψηφιακή συνεργασία και η προετοιμασία για την υιοθέτηση και τη λειτουργία του 5G.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Share: