Στρατηγικές, Τακτικές και Τεχνικές για Αύξηση Πωλήσεων στο Λιανικό Εμπόριο και στον Τομέα Υπηρεσιών

- Digital Marketing/ Sales/ Service

10 Φεβ 2020 08:00 26 Μαρτίου 2020 14:30
Ελληνικά
86.00 ώρες ( 13 μέρες )
anad greek logo
Στρατηγικές, Τακτικές  και Τεχνικές για Αύξηση Πωλήσεων στο Λιανικό Εμπόριο και στον Τομέα Υπηρεσιών

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Η πώληση είναι μια διαρκής διαδικασία που επηρεάζει την καθημερινή μας ζωή  και δεν περιορίζεται μόνο στις εμπορικές πράξεις και πρακτικές. Εμπεριέχει γνώση, επιθυμία, ενθουσιασμό, δημιουργικότητα, εμπιστοσύνη και πρόθεση για επιτυχία.  Κατά συνέπεια οι πωλήσεις είναι επικοινωνία, κουλτούρα, θετική στάση που τελικά γίνεται τρόπος ζωής με κύριο χαρακτηριστικό την αισιοδοξία.

Η επιτυχία μιας επιχείρησης, ανεξάρτητα από το είδος των προϊόντων ή υπηρεσιών που διαθέτει, εξαρτάται από το ύψος των πωλήσεων που επιτυγχάνει. Η πολυπλοκότητα όμως των σύγχρονων προϊόντων και υπηρεσιών αφενός και η ανάγκη δημιουργίας και διατήρησης διαπροσωπικών και μακροχρόνιων σχέσεων και επαφών με τους πελάτες, αφετέρου, έχουν αναγκάσει πολλές επιχειρήσεις να βασίζονται ολοένα και περισσότερο στις ικανότητες και δεξιότητες των σύγχρονων επαγγελματιών πωλητών στους οποίους ανατίθεται η υλοποίηση του προγράμματος πωλήσεων της επιχείρησης.  Ποιοι είναι οι πωλητές αυτοί?

Είναι οι επαγγελματίες πωλητές του λιανικού εμπορίου  που αντιπροσωπεύουν εμπορικές και μεταποιητικές βιομηχανικές επιχειρήσεις όλων των κλάδων της οικονομίας και προμηθεύουν με προϊόντα και υπηρεσίες.

Σε τι διαφέρουν οι επαγγελματίες αυτοί πωλητές που στελεχώνουν τα τμήματα πωλήσεων των πιο πάνω  επιχειρήσεων, από τους εργαζόμενους στα άλλα τμήματα των επιχειρήσεων αυτών?

Ο Πωλητής είναι αυτός που εφαρμόζει στην αγορά τις στρατηγικές Μάρκετινγκ της επιχείρησης προωθώντας τα προϊόντα της και  διαπραγματευόμενος την τιμή τους.

Ο Πωλητής είναι αυτός που θα φέρει τις πωλήσεις στην επιχείρηση.

Ο Πωλητής θα πρέπει να είναι δημιουργικός, επίμονος και να παίρνει πρωτοβουλίες και όλα αυτά προϋποθέτουν ότι υπάρχει κάποιο σύστημα υποκίνησής του στην επιχείρηση πού είναι η επιμόρφωση και η επαγγελματική του κατάρτιση,  επιτήρηση και αξιολόγησής του.

Ο Πωλητής σε σχέση με τους άλλους εργαζόμενους θα πρέπει να διαθέτει σε μεγάλο βαθμό διπλωματικές και κοινωνικές ικανότητες για να μπορεί να προσαρμόζεται στις ιδιαιτερότητες του κάθε πελάτη.

Τέλος, ο Πωλητής είναι τα αυτιά και τα μάτια της επιχείρησης στην αγορά, μεταφέροντας στην επιχείρηση σημαντική ενημέρωση και πληροφορίες σχετικά με την αποδοχή των προϊόντων/ υπηρεσιών της επιχείρησης, τις στάσεις, αντιλήψεις και συμπεριφορές των πελατών, καθώς και τις στρατηγικές των ανταγωνιστών.

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

  • η βελτίωση των δεξιοτήτων εποπτικού προσωπικού των επιχειρήσεων με επακόλουθο την αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών,
  • η αύξηση της παραγωγικότητας, και
  •  η στελέχωση με καταρτισμένο προσωπικό που να ανταποκρίνεται στις άμεσες και μελλοντικές ανάγκες της κάθε επιχείρησης .

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Εποπτικό προσωπικό και πωλητές.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Εκπαιδευτής

 Εκπαιδευτής: Γιώργος Νάταρ (B.Sc, M.Sc, MCyHRMA)

Ο κ. Γιώργος Νάταρ ξεκίνησε την καριέρα του πριν από 25 χρόνια, ως Εκπαιδευτής Πωλήσεων και Μάρκετινγκ και Σύμβουλος σε μικρές επιχειρήσεις.

Για τα τελευταία 15 χρόνια εργάστηκε ως Εκπαιδευτής Δικτύου Πωλήσεων και Λειτουργός Συμμόρφωσης για την Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση σε Ασφαλιστική Εταιρεία της Κύπρου.

Σήμερα εργάζεται ως ανεξάρτητος εκπαιδευτής σε Ασφαλιστικά, Εμπορικά και Διοικητικά προγράμματα και ως Σύμβουλος παροχής εμπορικών και εκπαιδευτικών ηλεκτρονικών υπηρεσιών στην Κύπρο.

Είναι πτυχιούχος στη Διοίκηση Επιχειρήσεων από το Deree College - Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδας και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος Μάστερ στο Μάρκετινγκ από το Πανεπιστήμιο Salford στο Μάντσεστερ του Ηνωμένου Βασίλειου.

Είναι μέλος του Ασφαλιστικού Ινστιτούτου Κύπρου (ΑΙΚ), μέλος του Συνδέσμου Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού της Κύπρου (CyHRMA) και είναι κάτοχος πιστοποιητικού ως εγκεκριμένος εκπαιδευτής από την Αρχή Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού Κύπρου (ΑνΑΔ).

Μέρες: κάθε Δευτέρα και Τετάρτη


Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 1326.00
  • € 1032.00
  • € 251.94
  • € 294.00
  • € 349.86

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 850.00
  • € 0.00
  • € 161.50
  • € 850.00
  • € 1,011.50
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Δευτέρα - 10 Φεβ 2020

Ώρα

08:00 - 14:30

Τοποθεσία:

G.S. Europractices Ltd

Τετάρτη - 12 Φεβ 2020

Ώρα

08:00 - 14:30

Τοποθεσία:

G.S. Europractices Ltd

Δευτέρα - 17 Φεβ 2020

Ώρα

08:00 - 14:30

Τοποθεσία:

G.S. Europractices Ltd

Τετάρτη - 19 Φεβ 2020

Ώρα

08:00 - 14:30

Τοποθεσία:

G.S. Europractices Ltd

Δευτέρα - 24 Φεβ 2020

Ώρα

08:00 - 14:30

Τοποθεσία:

G.S. Europractices Ltd

Τετάρτη - 26 Φεβ 2020

Ώρα

08:00 - 14:30

Τοποθεσία:

G.S. Europractices Ltd

Τρίτη - 03 Μαρτίου 2020

Ώρα

08:00 - 14:30

Τοποθεσία:

G.S. Europractices Ltd

Τετάρτη - 04 Μαρτίου 2020

Ώρα

08:00 - 14:30

Τοποθεσία:

G.S. Europractices Ltd

Δευτέρα - 09 Μαρτίου 2020

Ώρα

08:00 - 14:30

Τοποθεσία:

G.S. Europractices Ltd

Τετάρτη - 11 Μαρτίου 2020

Ώρα

08:00 - 14:30

Τοποθεσία:

G.S. Europractices Ltd

Δευτέρα - 16 Μαρτίου 2020

Ώρα

08:00 - 14:30

Τοποθεσία:

G.S. Europractices Ltd

Τετάρτη - 18 Μαρτίου 2020

Ώρα

08:00 - 14:30

Τοποθεσία:

G.S. Europractices Ltd

Δευτέρα - 23 Μαρτίου 2020

Ώρα

08:00 - 14:30

Τοποθεσία:

G.S. Europractices Ltd

Πέμπτη - 26 Μαρτίου 2020

Ώρα

08:00 - 14:30

Τοποθεσία:

G.S. Europractices Ltd

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : Στρατηγικές, Τακτικές και Τεχνικές για Αύξηση Πωλήσεων στο Λιανικό Εμπόριο και στον Τομέα Υπηρεσιών