Εργαστήρι Βελτίωσης Διεργασιών για Αύξηση Παραγωγικότητας και Βελτίωση εξυπηρέτησης
- Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία - Ποιότητα και Σχετικά Πρότυπα
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Οργανισμός του Εικοστού Πρώτου Αιώνα
Το επιχειρηματικό περιβάλλον εξελίσσεται ραγδαία, το ίδιο και η φύση των οργανισμών που χρειάζεται συνεχώς να προσαρμόζονται. Συχνά, αποτέλεσμα αυτής της προσαρμογής είναι οι διαδικασίες να γίνονται περίπλοκες και να εμπεδώνεται η γραφειοκρατία. ‘Έτσι, το λειτουργικό κόστος του οργανισμού πολλαπλασιάζεται χωρίς να προσθέτει αξία στους πελάτες του, αντίθετα η ικανοποίηση τους αναπόφευκτα μειώνεται όπως και η ανταγωνιστικότητα του οργανισμού. Ταυτόχρονα, η σπατάλη διαβρώνει τα ίδια τα θεμέλια του οργανισμού. Ο οργανισμός αποδίδει τόσο όσο και οι διαδικασίες από τις οποίες αποτελείται.
ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν τις εξής γνώσεις, δεξιότητες, και στάσεις όσον αφορά το θέμα του εργαστηρίου:
Οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να:
- Επιλέξουν υποψήφιες διαδικασίες που χρειάζονται πρώτα βελτίωση
- Ορίσουν τα κριτήρια επιτυχίας της προσπάθειας βελτίωσης και το αντίστοιχο έργο
- Αναγνωρίσουν τη σημασία των μετρήσεων στην διερεύνηση της απόδοσης μιας διεργασίας
- Αναγνωρίσουν τη σημασία και χρησιμότητα μιας ολοκληρωμένης προσέγγισης όσον αφορά την εφαρμογή βελτιώσεων σε διεργασίες σε ένα οργανισμό
- Συγκρίνουν υποψήφιες λύσεις/ βελτιώσεις και να επιλέξουν τη βέλτιστη
- Προσδιορίζουν τις παραμέτρους που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη για την εφαρμογή μιας λύσης/ βελτίωσης
- Αναγνωρίσουν ποιοι είναι οι σημαντικοί παράγοντες που χρειάζεται να λάβουν υπόψη στο δικό τους οργανισμό για την επιτυχή εφαρμογή των βελτιώσεων
- Προσδιορίζουν ποια μέτρα θα πάρουν για να διαχειριστούν την αλλαγή
- Αναγνωρίσουν τη σημασία της εφαρμογής των βέλτιστων πρακτικών σε άλλα μέρη του οργανισμού τους
- Αναγνωρίσουν τη σημαντικότητα των μηχανισμών διατήρησης των αλλαγών και της συνεχούς βελτίωσης και να τους ορίσουν
- Αναγνωρίσουν τη σημαντικότητα και χρησιμότητα της μεθοδολογίας LSS και να προσδιορίσουν τρόπους αντιμετώπισης πιθανών προβλημάτων που παρουσιάζονται κατά την εφαρμογή της μεθοδολογίας
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Διευθυντές και Στελέχη Επιχειρήσεων
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Αναμενόμενες δεξιότητες και στάσεις που θα αποκτηθούν
Δεξιότητες
Οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να:
- Αναλύσουν το επιχειρηματικό, νομοθετικό και κανονιστικό πλαίσιο του οργανισμού τους
- Αναλύσουν μια διεργασία σε επιμέρους ενέργειες και ευθύνες
- Παράγουν αξιόπιστες μετρήσεις
- Εφαρμόζουν τεχνικές και εργαλεία για την ανάλυση προβλημάτων και για τη σύνθεση λύσεων σε αυτά, έτσι που να επέλθει βελτίωση
- Συντάξουν ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εφαρμογής
- Διαχειρίζονται τους παράγοντες που χρειάζονται για διατήρηση της αλλαγής/ βελτίωσης
- Συντάξουν έκθεση αποτελεσμάτων της όλης προσπάθειας τους
- Συντάξουν Πρόγραμμα Ελέγχου Αλλαγών/ Βελτιώσεων
Στάση
- Θα υποκινηθούν ώστε να υιοθετήσουν και να υποστηρίξουν την εφαρμογή της μεθοδολογίας βελτίωσης των διεργασιών που παρουσιάστηκε
- Θα εκτιμήσουν τη χρησιμότητα των τεχνικών και εργαλείων που περιλαμβάνει η μεθοδολογία αυτή
- Θα συμμετέχουν σε ομάδες εργασίας για το σκοπό αυτό και να συνεργάζονται με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας
Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
Για Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 1100.00
- € 595.00
- € 209.00
- € 505.00
- € 600.95
Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 1000.00
- € 0.00
- € 190.00
- € 1000.00
- € 1,190.00
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Τετάρτη - 04 Μαρτίου 2020
Ώρα
08:30 - 17:00
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Μαρία ΑχιλλεούδηΤοποθεσία:
Europa Plaza Hotel
Παρασκευή - 06 Μαρτίου 2020
Ώρα
08:30 - 17:00
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Μαρία ΑχιλλεούδηΤοποθεσία:
Europa Plaza Hotel
Τρίτη - 10 Μαρτίου 2020
Ώρα
08:30 - 17:00
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Μαρία ΑχιλλεούδηΤοποθεσία:
Europa Plaza Hotel
Πέμπτη - 12 Μαρτίου 2020
Ώρα
08:30 - 17:00
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Μαρία ΑχιλλεούδηΤοποθεσία:
Europa Plaza Hotel
Τρίτη - 17 Μαρτίου 2020
Ώρα
08:30 - 17:00
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Μαρία ΑχιλλεούδηΤοποθεσία:
Europa Plaza Hotel