Εργαστήρι Βελτίωσης Διεργασιών για Αύξηση Παραγωγικότητας και Βελτίωση εξυπηρέτησης

- Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία - Ποιότητα και Σχετικά Πρότυπα

04 Μαρτίου 2020 08:30 17 Μαρτίου 2020 17:00
Ελληνικά
35.00 ώρες ( 5 μέρες )
anad greek logo
Εργαστήρι Βελτίωσης Διεργασιών για Αύξηση Παραγωγικότητας  και Βελτίωση εξυπηρέτησης

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Οργανισμός του Εικοστού Πρώτου Αιώνα

Το επιχειρηματικό περιβάλλον εξελίσσεται ραγδαία, το ίδιο και η φύση των οργανισμών που χρειάζεται συνεχώς να προσαρμόζονται. Συχνά, αποτέλεσμα αυτής της προσαρμογής είναι οι διαδικασίες να γίνονται περίπλοκες και να εμπεδώνεται η γραφειοκρατία. ‘Έτσι, το λειτουργικό κόστος του οργανισμού πολλαπλασιάζεται χωρίς να προσθέτει αξία στους πελάτες του, αντίθετα η ικανοποίηση τους αναπόφευκτα μειώνεται όπως και η ανταγωνιστικότητα του οργανισμού. Ταυτόχρονα, η σπατάλη διαβρώνει τα ίδια τα θεμέλια του οργανισμού. Ο οργανισμός αποδίδει τόσο όσο και οι διαδικασίες από τις οποίες αποτελείται.


ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν τις εξής γνώσεις,  δεξιότητες, και στάσεις όσον αφορά το θέμα του εργαστηρίου:

Οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να:

  • Επιλέξουν υποψήφιες διαδικασίες που χρειάζονται πρώτα βελτίωση 
  • Ορίσουν τα κριτήρια επιτυχίας της προσπάθειας βελτίωσης και το αντίστοιχο έργο 
  • Αναγνωρίσουν τη σημασία των μετρήσεων στην διερεύνηση της απόδοσης μιας διεργασίας
  • Αναγνωρίσουν τη σημασία και χρησιμότητα μιας ολοκληρωμένης προσέγγισης όσον αφορά την εφαρμογή βελτιώσεων σε διεργασίες σε ένα οργανισμό
  • Συγκρίνουν υποψήφιες λύσεις/ βελτιώσεις και να επιλέξουν τη βέλτιστη 
  • Προσδιορίζουν τις παραμέτρους που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη για την εφαρμογή μιας λύσης/ βελτίωσης
  • Αναγνωρίσουν ποιοι είναι οι σημαντικοί παράγοντες που χρειάζεται να λάβουν υπόψη στο δικό τους οργανισμό για την επιτυχή εφαρμογή των βελτιώσεων
  • Προσδιορίζουν ποια μέτρα θα πάρουν για να διαχειριστούν την αλλαγή 
  • Αναγνωρίσουν τη σημασία της εφαρμογής των βέλτιστων πρακτικών σε άλλα μέρη του οργανισμού τους
  • Αναγνωρίσουν τη σημαντικότητα των μηχανισμών διατήρησης των αλλαγών και της συνεχούς βελτίωσης και να τους ορίσουν
  • Αναγνωρίσουν τη σημαντικότητα και χρησιμότητα της  μεθοδολογίας LSS και να προσδιορίσουν τρόπους αντιμετώπισης πιθανών προβλημάτων που παρουσιάζονται κατά την εφαρμογή της μεθοδολογίας

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Διευθυντές και Στελέχη Επιχειρήσεων

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Αναμενόμενες δεξιότητες και στάσεις που θα αποκτηθούν


Δεξιότητες

Οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να:

  • Αναλύσουν το επιχειρηματικό, νομοθετικό και κανονιστικό πλαίσιο του οργανισμού τους 
  • Αναλύσουν μια διεργασία σε επιμέρους ενέργειες και ευθύνες 
  • Παράγουν αξιόπιστες μετρήσεις 
  • Εφαρμόζουν τεχνικές και εργαλεία για την ανάλυση προβλημάτων και για τη σύνθεση λύσεων σε αυτά, έτσι που να επέλθει βελτίωση
  • Συντάξουν ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εφαρμογής
  • Διαχειρίζονται τους παράγοντες που χρειάζονται για διατήρηση της αλλαγής/ βελτίωσης
  • Συντάξουν έκθεση αποτελεσμάτων της όλης προσπάθειας τους
  • Συντάξουν Πρόγραμμα Ελέγχου Αλλαγών/ Βελτιώσεων


Στάση

  • Θα υποκινηθούν ώστε να υιοθετήσουν και να υποστηρίξουν την εφαρμογή της μεθοδολογίας βελτίωσης των διεργασιών που παρουσιάστηκε
  • Θα εκτιμήσουν τη χρησιμότητα των τεχνικών και εργαλείων που περιλαμβάνει η μεθοδολογία αυτή
  • Θα συμμετέχουν σε ομάδες εργασίας για το σκοπό αυτό και να συνεργάζονται με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας

Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Μαρία Αχιλλεούδη - Operational Excellence Consultant and Trainer
Η Μαρία Αχιλλεούδη έχει “Master of Science” (Magna Cum Laude Honors) από το Columbia University School of Engineering and Applied Science και  “Bachelor of Science” (Magna Cum Laude Honors) από το Queens College of the City University of New York. Ως Σύμβουλος Διεύθυνσης Επιχειρήσεων, έχει κάνει μελέτες βελτίωσης του τρόπου λειτουργίας σε επιχειρήσεις για μείωση των λειτουργικών τους κόστων και καλύτερη αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού και των άλλων πόρων τους, μελέτη του τρόπου ενοποίησ...
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 1100.00
  • € 595.00
  • € 209.00
  • € 505.00
  • € 600.95

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 1000.00
  • € 0.00
  • € 190.00
  • € 1000.00
  • € 1,190.00
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Τετάρτη - 04 Μαρτίου 2020

Ώρα

08:30 - 17:00

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Μαρία Αχιλλεούδη

Τοποθεσία:

Europa Plaza Hotel

Παρασκευή - 06 Μαρτίου 2020

Ώρα

08:30 - 17:00

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Μαρία Αχιλλεούδη

Τοποθεσία:

Europa Plaza Hotel

Τρίτη - 10 Μαρτίου 2020

Ώρα

08:30 - 17:00

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Μαρία Αχιλλεούδη

Τοποθεσία:

Europa Plaza Hotel

Πέμπτη - 12 Μαρτίου 2020

Ώρα

08:30 - 17:00

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Μαρία Αχιλλεούδη

Τοποθεσία:

Europa Plaza Hotel

Τρίτη - 17 Μαρτίου 2020

Ώρα

08:30 - 17:00

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Μαρία Αχιλλεούδη

Τοποθεσία:

Europa Plaza Hotel

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : Εργαστήρι Βελτίωσης Διεργασιών για Αύξηση Παραγωγικότητας και Βελτίωση εξυπηρέτησης

Σεμινάρια στην ίδια κατηγορία από τον ίδιο διοργανωτή
Πιστοποίηση Lean Six Sigma-Yellow Belt...

H Lean six sigma είναι ευρέως διαδεδομένη μεθοδολογία βελτίωσης λειτουργίας οργανισμών. Έχει υιοθετηθεί από οργανισμούς όλων των επιχειρησιακών κλάδων (μεταποίη...

03/02/2025 12:30

40.00 ώρες (10 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online