Front Office – Υποδοχή
- Τουρισμός/ Ξενοδοχεία/ Τρόφιμα
21 Μαρτίου 2020 08:30 02 Απρ 2020 16:30
Ελληνικά
28.00 ώρες ( 4 μέρες )
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Η πρώτη εντύπωση είναι σημαντική – και η υποδοχή είναι στην πρώτη γραμμή για να εντυπωσιάσει τους επισκέπτες.
ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να:
- εφαρμόζουν τεχνικές πωλήσεων των προϊόντων του ξενοδοχείου
- μετατρέπουν τα παράπονα των πελατών σε ευκαιρία να προσφέρουν πιο ποιοτική εξυπηρέτηση στους πελάτες
- αποφεύγουν και να αποτρέπουν πάντοτε τη διαρροή εμπιστευτικών πληροφοριών σε μη εξουσιοδοτημένα άτομα
- επιλύουν προβλήματα
- χρησιμοποιούν αποτελεσματικά μεθόδους σωστής επικοινωνίας με τους συνεργάτες του ξενοδοχείου, τους πελάτες και τους συναδέλφους τους
- αναγνωρίζουν τη σπουδαιότητα των κανόνων ασφαλείας και υγείας στο χώρο εργασίας
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Εκπαιδευτής
Γιώργος Νικολαΐδης
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
Για Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 456.00
- € 336.00
- € 86.64
- € 120.00
- € 142.80
Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 456.00
- € 0.00
- € 86.64
- € 456.00
- € 542.64
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Σάββατο - 21 Μαρτίου 2020
Ώρα
08:30 - 16:30
Τοποθεσία:
ATI Seminar (Λευκωσία)
Πέμπτη - 26 Μαρτίου 2020
Ώρα
08:30 - 16:30
Τοποθεσία:
ATI Seminar (Λευκωσία)
Σάββατο - 28 Μαρτίου 2020
Ώρα
08:30 - 16:30
Τοποθεσία:
ATI Seminar (Λευκωσία)
Πέμπτη - 02 Απρ 2020
Ώρα
08:30 - 16:30
Τοποθεσία:
ATI Seminar (Λευκωσία)