LIVE ONLINE WEBINAR - Διαχείριση Απαιτήσεων

- Χρηματοοικ. Ασφαλιστικά Τραπεζικά - Digital Marketing/ Sales/ Service

06 Ιουλ 2020 15:00 10 Ιουλ 2020 19:30
Ελληνικά
12 ώρες ( 3 μέρες )
anad greek logo
LIVE ONLINE WEBINAR - Διαχείριση Απαιτήσεων

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Αυτό το πρόγραμμα είναι για σας αν εργάζεστε ή αν φιλοδοξείτε για μια επαγγελματική σταδιοδρομία στην ασφαλιστική βιομηχανία.

Εάν πάλι είστε κάποιος που έχει επιφορτιστεί με τη διεκπεραίωση αξιώσεων, έχετε σημαντικό  ρόλο στην επιτυχία της  ασφαλιστικής επιχείρησης που εργάζεστε.

Ο βασικός ρόλος της ασφάλισης είναι η παροχή αποζημίωσης. Με άλλα λόγια, θα μπορούσαμε να πούμε η ασφάλιση υπάρχει για να πληρώνει απαιτήσεις. Ένα πρόσωπο ή μια εταιρεία πληρώνει την ασφάλισή του, αναμένοντας ότι, εάν συμβεί το χειρότερο  ο ασφαλισμένος θα προστατευθεί οικονομικά.

Το πρόγραμμα αυτό θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε τις γνώσεις σας και να αναπτύξετε δεξιότητες που χρειάζονται στη διαδικασία διεκπεραίωσης των απαιτήσεων, συμπεριλαμβανομένων της γνωστοποίησης μιας απαίτησης, της εκτίμησης, του διακανονισμού και άλλων συναφών οικονομικών παραγόντων.


ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

  • Nα αναγνωρίζουν τις βασικές αρχές της ασφάλισης   
  • Να ορίζουν τους κανονισμούς των διαδικασιών αποζημίωσης   
  • Να παρακολουθούν και ελέγχουν τις αποζημιώσεις   
  • Να απορρίπτουν δόλιες απαιτήσεις αποζημιώσεων   
  • Να διαχειρίζονται διαχειρίζονται αποτελεσματικά δυσαρεστημένους πελάτες   
  • Να εκτελούν τις οδηγίες των αντασφαλιστών   
  • Να εφαρμόζουν τους κανονισμούς που αφορούν την διαχείριση των απαιτήσεων   
  • Να εφαρμόζουν τα όρια εξουσιοδοτήσεων   
  • Να συγκρίνουν τις διάφορες κατηγορίες αποζημιώσεων   
  • Να δημιουργούν κλίμα εμπιστοσύνης με τους πελάτες   
  • Να παροτρύνουν όλο το προσωπικό μιας επιχείρησης προς την ορθή εφαρμογή των κανονισμών   
  • Να ενθαρρύνουν τη δημιουργία κουλτούρας δίκαιης αντιμετώπισης των πελατών   
  • Να υιοθετήσουν τις γνώσεις που θα αποκομίσουν για αποτελεσματική επικοινωνία με τα διάφορα τμήματα της Εταιρείας.

Σύνδεση με Πιστοποίηση   

ΕΝΟΤΗΤΑ 1: ΕΙΣΑΓΩΓΗ

ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΖΗΜΙΩΝ

ΕΝΟΤΗΤΑ 3: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΩΝ

ΕΝΟΤΗΤΑ 4: ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΩΝ

ΕΝΟΤΗΤΑ 5: ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΩΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΩΝ

Καταληκτική συνάντηση

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

  • Διευθυντικά στελέχη ασφαλιστικών εταιρειών.   
  • Ασφαλιστές (underwriters).   
  • Λειτουργούς τμημάτων διαχείρισης απαιτήσεων.   
  • Ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές   
  • Ασφαλιστικούς σύμβουλους.   
  • Διοικητικό προσωπικό.  

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Λόγω των νέων συνθηκών που διαμορφώθηκαν διεθνώς η υλοποίηση των σεμιναρίων θα γίνεται με τη μέθοδο της μικτής εκπαίδευσης (κατά πρόσωπο και  εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (e-Learning)). Τα σεμινάρια θα γίνονται διαδικτυακά, σε πραγματικό χρόνο (σύγχρονη εκπαίδευση) με διαδραστικές τεχνικές κατάρτισης και θα απαντώνται ζωντανά όλες οι απορίες. Θα αξιοποιείται επίσης η ασύγχρονη μέθοδος εκπαίδευσης και η  κατά πρόσωπο εκπαίδευση όπου είναι δυνατόν να εφαρμοστεί σύμφωνα με τις εκάστοτε οδηγίες. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα συμπεριλαμβάνεται στα τρία εξεταζόμενα μαθήματα για την απόκτηση του Πιστοποιητικού Βασικής Ασφαλιστικής Κατάρτισης (ΠΒΑΚ). (7 ΜΟΝΑΔΕΣ CPD)


Εκπαιδευτής

ΜΑΡΚΟΣ ΔΡΑΚΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΙΔΗΣ

Ο κ. Μάρκος Δράκος Χριστοφίδης είναι κάτοχος πτυχίου στην Μηχανολογία από το Ηνωμένο Βασίλειο, και του επαγγελματικού διπλώματος A.C.I.I. επίσης κατέχει τους τίτλους  Chartered Insurer και Special Risk Management. Είναι μέλος του ΕΤΕΚ, του Chartered Insurance Institute , του Institute of Loss Adjusters , του  Institute of Risk Management και του Institution of Mechanical Engineers( Associate Member ) του Ηνωμένου Βασιλείου. Ξεκίνησε την καριέρα του στην  ασφαλιστική εταιρεία Eurosure το 1988 .

Από το 1990 μέχρι το 1994 εργάστηκε στις Γενικές Ασφάλειες Κύπρου στο τμήμα απαιτήσεων και από το 1994 μέχρι το 2013 στην  ασφαλιστική εταιρεία Allianz, σαν Διευθυντής  του Γενικού Κλάδο. Την περίοδο 2013-2016 κατείχε την θέση του Γενικού Διευθυντή της Allianz στην Κύπρο. Με την εθελούσια αποχώρηση του από την  Συνεργατική Κεντρική Τράπεζα (Allianz)  τον Ιανουάριο  του 2017 ιδρύει την δική του εταιρεία με την ονομασία  CMA Surveyors -Loss Adjusters Ltd με κύριο αντικείμενο δραστηριότητας της, την ολοκληρωμένη παροχή υπηρεσιών από έμπειρους πραγματογνώμονες στους τομείς Εκτίμηση – Διακανονισμός Ζημιών, και Επιθεώρηση κινδύνων σε όλους του κλάδους . 

Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 244.00
  • € 204.00
  • € 46.36
  • € 40.00

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 150.00
  • € 0.00
  • € 28.50
  • € 150.00

Κοστολογικές Πληροφορίες

Παρέχεται έκπτωση σε μη-δικαιούχους ΑνΑΔ. Άνεργοι μπορούν να παρακολουθήσουν Δωρεάν το σεμινάριο εφόσον προσκομίσουν το παραπεμπτικό του Γραφείου Εργασίας και υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις στο σεμινάριο

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Δευτέρα - 06 Ιουλ 2020

Ώρα

15:00 - 19:30

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Τρίτη - 07 Ιουλ 2020

Ώρα

15:00 - 19:30

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Παρασκευή - 10 Ιουλ 2020

Ώρα

15:00 - 19:30

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : LIVE ONLINE WEBINAR - Διαχείριση Απαιτήσεων