Διοίκηση Εστιατορίου
- Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία - Τουρισμός/ Ξενοδοχεία/ Τρόφιμα
20 Οκτ 2020 08:30 21 Οκτ 2020 17:00
Ελληνικά
14.00 ώρες ( 2 μέρες )
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Η ανάγκη κατάρτισης πηγάζει από τα πολλά κενά που παρουσιάζει η κατάρτιση του εποπτικού προσωπικού των εστιατορίων και κουζινών σήμερα, ιδιαίτερα μέσα σε συνθήκες οικονομικής κρίσης. Τα κενά αυτά οφείλονται κυρίως στη συνεχή βελτίωση των νομοθεσιών αλλά και των απαιτούμενων γνώσεων των ατόμων που εργάζονται στον τομέα αυτό. Το προτεινόμενο πρόγραμμα έρχεται να καλύψει τις αδυναμίες αυτές και αποτελεί μια αναγκαιότητα που θα βελτιώσει αισθητά την υπάρχουσα κατάσταση.
Η αναγκαιότητα προσφοράς σεμιναρίου κατάρτισης με θέμα τη Διοίκηση Εστιατορίου, επιβεβαιώθηκε από την πετυχημένη υλοποίηση παρόμοιου πιλοτικού σεμιναρίου το οποίο προσφέρθηκε πρόσφατα από το KES College σε επαγγελματίες του κλάδου.
ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Η επιμόρφωση των συμμετεχόντων στα πιο σημαντικά θέματα του τομέα εργασίας τους όπως:
- Υγιεινή των τροφίμων και HACCP
- Κοστολόγηση / τιμολόγηση προϊόντων
- Ετοιμασία ετήσιου προϋπολογισμού
- Παρουσίαση πιάτων (Building of Food Dishes)
- Βασικές Αρχές Λειτουργίας Μικρής Επιχείρησης
- Ικανοποίηση του Πελάτη
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Διευθυντές/Υπεύθυνοι και Ιδιοκτήτες μεμονωμένων Εστιατορίων και Εστιατορίων Ξενοδοχειακών Μονάδων
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Περιεχόμενο Προγράμματος:
- Υγιεινή των τροφίμων και HACCP
- Κοστολόγηση/τιμολόγηση προϊόντων
- Βασικές Αρχές Λειτουργίας Μικρής Επιχείρησης
- Ικανοποίηση του πελάτη
- Ετοιμασία ετήσιου προϋπολογισμού εστιατορίου
- Παρουσίαση πιάτων (Building of Food Dishes)
Εκπαιδευτές
Παναγιώτης Συμεού
Ο κ. Παναγιώτης Χατζησυμεού εργάζεται από το 2007 στο KES College ως υπεύθυνος των Προγραμμάτων Σπουδών των Ξενοδοχειακών Σπουδών και παράλληλα είναι σύμβουλος επιχειρήσεων σε θέματα όπως το άνοιγμα νέων εστιατορίων, ανάπτυξη μενού, επιλογή/εκπαίδευση προσωπικού και άλλα. Έχει πείρα πέραν των 40 χρόνων και εργάστηκε σε πολλές χώρες όπως Ελλάδα, Ελβετία, Χόνγκ Κονγκ, Σαουδική Αραβία, Ρωσία και άλλες. Εργάστηκε στις Κυπριακές Αερογραμμές ως Υπεύθυνος του Τμήματος Τροφοδοσίας. Είναι κάτοχος Ανώτερου Διπλώματος στις Γαστρονομικές Τέχνες, Πτυχίου στη Διοίκηση Ξενοδοχείων (BA hons) και Μεταπτυχιακού στη Διοίκηση Ξενοδοχείων και Επισιτιστικών Μονάδων από το Ηνωμένο Βασίλειο. Είναι ιδρυτής και πρώτος πρόεδρος του Συνδέσμου Αρχιμαγείρων Κύπρου, πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Αρχιμαγείρων Γαστρονόμων-Eurotoques και πολλών άλλων επαγγελματικών συνδέσμων. Συχνά διδάσκει και παρουσιάζει σεμινάρια σε ακαδημαϊκά ιδρύματα του εξωτερικού.
Στέλλα Κυριακίδου
Η κα. Στέλλα Κυριακίδου είναι δραστηριοποιημένη στην ακαδημαϊκή και επαγγελματική εκπαίδευση από το 1987 ως Ανώτερος Λέκτορας Διοίκησης και Μάρκετινγκ. Τα τελευταία 4 χρόνια συνεργάζεται με το Κολλέγιο ΚΕΣ.
Είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού τίτλου στο Μάρκετινγκ από το πανεπιστημίου του Strathclyde Γλασκόβης(Mcom ) και Πτυχίου στην Διοίκηση Επιχειρήσεων από το Philips College(BA(hons) in Business Studies). Εξειδικεύεται κυρίως σε βιωματικά σεμινάρια με θέματα διοίκησης, ηγεσίας, επικοινωνίας, μάρκετινγκ, διαχείριση χρόνου και ανάπτυξη αποτελεσματικών ομάδων.
Εργάστηκε ως Ανώτερος Λέκτορας Διοίκησης και Μάρκετινγκ για 22 χρόνια στο Philips College. Παράλληλα ασχολήθηκε με την επαγγελματική εκπαίδευση σε διακοινοτικά προγράμματα για μη-κυβερνητικούς οργανισμούς και ως εκπαιδεύτρια επαγγελματικών σεμιναρίων για την Ακαδημία Δημόσιας Διοίκησης και το Μεσογειακό Ινστιτούτο Ερευνών για θέματα Ισότητας φύλου. Στην συνέχεια εργάστηκε στο Δημόσιο για την οργάνωση και επιτυχή διεκπεραίωση της Κυπριακής Προεδρίας της ΕΕ ως Λειτουργός Ευρωπαϊκών θεμάτων.
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
Για Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 348.00
- € 238.00
- € 0.00
- € 110.00
- € 110.00
Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 348.00
- € 0.00
- € 66.12
- € 348.00
- € 414.12
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Τρίτη - 20 Οκτ 2020
Ώρα
08:30 - 17:00
Τοποθεσία:
Ayia Napa Hotels Limited (Alion Beach Hotel )
Τετάρτη - 21 Οκτ 2020
Ώρα
08:30 - 17:00
Τοποθεσία:
Ayia Napa Hotels Limited (Alion Beach Hotel )