Πιστοποιημένος Υπάλληλος Υποδοχής Ξενοδοχείου - Front Office
- Τουρισμός/ Ξενοδοχεία/ Τρόφιμα - Πιστοποιήσεις/ Προσόντα/ Άδειες
11 Νοε 2020 09:00 19 Νοε 2020 17:00
Ελληνικά
28.00 ώρες ( 4 μέρες )
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Η πρώτη εντύπωση είναι σημαντική – και η υποδοχή είναι στην πρώτη γραμμή για να εντυπωσιάσει τους επισκέπτες.
ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να:
- εφαρμόζουν τεχνικές πωλήσεων των προϊόντων του ξενοδοχείου
- μετατρέπουν τα παράπονα των πελατών σε ευκαιρία να προσφέρουν πιο ποιοτική εξυπηρέτηση στους πελάτες
- χρησιμοποιούν αποτελεσματικά μεθόδους σωστής επικοινωνίας με τους συνεργάτες του ξενοδοχείου, τους πελάτες και τους συναδέλφους τους
- επιλύουν προβλήματα
- αποφεύγουν και να αποτρέπουν πάντοτε τη διαρροή εμπιστευτικών πληροφοριών σε μη εξουσιοδοτημένα άτομα
- αναγνωρίζουν τη σπουδαιότητα των κανόνων ασφαλείας και υγείας στο χώρο εργασίας
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Εκπαιδευτής
Δημήτρης Αναστασίου
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
Για Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 456.00
- € 336.00
- € 86.64
- € 120.00
- € 142.80
Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 456.00
- € 0.00
- € 86.64
- € 456.00
- € 542.64
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Τετάρτη - 11 Νοε 2020
Ώρα
09:00 - 17:00
Τοποθεσία:
ATI Seminar (Λευκωσία)
Πέμπτη - 12 Νοε 2020
Ώρα
09:00 - 17:00
Τοποθεσία:
ATI Seminar (Λευκωσία)
Τετάρτη - 18 Νοε 2020
Ώρα
09:00 - 17:00
Τοποθεσία:
ATI Seminar (Λευκωσία)
Πέμπτη - 19 Νοε 2020
Ώρα
09:00 - 17:00
Τοποθεσία:
ATI Seminar (Λευκωσία)