LIVE ONLINE WEBINAR - Δώστε στους πελάτες σας αυτό που θέλουν. Μάθετε Πως. Εξυπηρέτηση Πελατών

- Digital Marketing/ Sales/ Service

03 Δεκ 2020 08:30 11 Δεκ 2020 09:02
Ελληνικά
14.00 ώρες ( 4 μέρες )
anad greek logo
LIVE ONLINE WEBINAR - Δώστε στους πελάτες σας αυτό που θέλουν. Μάθετε Πως. Εξυπηρέτηση Πελατών

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Η επιμόρφωση όσον αφορά τα πλεονεκτήματα της πελατοκεντρικής προσέγγισης, της σωστής ενημέρωσης του πελάτη, της εφαρμογής αποτελεσματικών τεχνικών ποιοτικών πωλήσεων και τρόπων σωστής εξυπηρέτησης, για αποτελεσματική προώθηση των προϊόντων ή υπηρεσιών της επιχείρησης. 

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα έχουν κατανοήσει την έννοια της ποιοτικής εξυπηρέτησης ώστε να εκπροσωπούν επαγγελματικά τον οργανισμό στον οποίο ανήκουν, να αντιλαμβάνονται ξεκάθαρα τις ανάγκες των ανθρώπων, τους οποίους εξυπηρετούν, να χειρίζονται αποτελεσματικά δύσκολους πελάτες και να αντιμετωπίζουν εύστοχα τα παράπονα και τις αντιρρήσεις.


ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Στελέχη, των οποίων η καθημερινότητα περιλαμβάνει τη διαχείριση και εξυπηρέτηση πελατών ή άτομα που έρχονται σε επαφή με το κοινό.  

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ:

Η υλοποίηση της κατάρτισης θα πραγματοποιηθεί με τη μέθοδο της κατά πρόσωπο εκπαίδευσης και με τεχνικές διάλεξης, συζήτησης και ομάδων εργασίας.


ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΜΕΣΑ/ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ:

Η υλικοτεχνική υποδομή περιλαμβάνει ηλεκτρονικό υπολογιστή, μηχάνημα και οθόνη προβολής, πίνακα (flip chart), έντυπες σημειώσεις και εκπαιδευτικές ταινίες.


Εκπαιδευτής
Αντρέας Χριστοφόρου

Ανδρέας Χριστοφόρου, MBA (Marketing) Bsc Hotel Management, Senior Lecturer & Business Consultant, Πιστοποιημένος Εκπαιδευτής Επαγγελματικής Κατάρτησης (ΕΕΚ) ΑνΑΔ. Ο Ανδρέας Χριστοφόρου είναι ακαδημαϊκός, εκπαιδευτής, ομιλητής και σύμβουλος σε Θέματα μάρκετινγκ και μάνατζμεντ με περισσότερα απο 15 χρόνια ενεργής εμπειρίας.

Γεννημένος στη Λευκωσία και με σπουδές στην Ελβετία και Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, είχε την ευκαιρία να συγκέντρωσει στοιχεία από δυο διαφορετικές σχολές σκέψης σχετικά με το Marketing και Management. Η εμπειρία του στα ξενοδοχειακά και την τουριστική βιομηχανία, περιλαμβάνει εργοδότηση σε μερικά από τα πιο φημισμένα ξενοδοχεία στην Κύπρο και στο εξωτερικό συμπεριλαμβανομένων των Four Seasons Hotel Limassol, Hilton Hawaiian Village, Honolulu Hawaii, Raffles Hotel Singapore, και Hotel Bern, Switzerland.

Η ενασχόλησή του με την εκπαίδευση ξεκίνησε το 1998. Από το 1999 μέχρι το 2010 υπηρέτησε ως επικεφαλής του Τμήματος Ξενοδοχειακών  σπουδών του Frederick Institute of Technology στην Λευκωσία. Από το 2010 είναι Λέκτορας στο College of Tourism and Hotel Management, και επισκέπτης λέκτορας στο Κέντρο Παραγωγικότητας Κύπρου.

Επιπρόσθετα από το 2011 έχει δημιουργήσει την δική του εταιρεία η οποία επικεντρώνεται σε θέματα εκπαίδευσης και ανάπτυξης προσωπικού.
Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Ανδρέας Χριστοφόρου - Hospitality Professional
Ο Ανδρέας Χριστοφόρου είναι ακαδημαϊκός, εκπαιδευτής, ομιλητής και σύμβουλος σε Θέματα μάρκετινγκ και μανατζμεντ με περισσότερα από 15 χρόνια ενεργής εμπειρίας. Γεννημένος στη Λευκωσία και με σπουδές στην Ελβετία και Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, είχε την ευκαιρία να συγκεντρώσει στοιχεία από δύο διαφορετικές σχολές σκέψης σχετικά με το Marketing kai Management.  Η εμπειρία του στα ξενοδοχειακά και στην τουριστική βιομηχανία, περιλαμβάνει εργοδότηση σε μερικά από τα πιο φημισμένα ξενοδ...
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 130.00
  • € 104.00
  • € 0.00
  • € 26.00
  • € 26.00

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 130.00
  • € 0.00
  • € 24.70
  • € 130.00
  • € 154.70
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Πέμπτη - 03 Δεκ 2020

Ώρα

08:30 - 12:15

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Ανδρέας Χριστοφόρου

Τοποθεσία:

ΚΕΠΑ Λευκωσία (Καλλιπόλεως)

Παρασκευή - 04 Δεκ 2020

Πέμπτη - 10 Δεκ 2020

Παρασκευή - 11 Δεκ 2020

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : LIVE ONLINE WEBINAR - Δώστε στους πελάτες σας αυτό που θέλουν. Μάθετε Πως. Εξυπηρέτηση Πελατών