Ολοκληρωμένη Εξυπηρέτηση Πελατών - 360ο Customer Service
- Digital Marketing/ Sales/ Service
27 Οκτ 2020 08:45 27 Οκτ 2020 17:15
Ελληνικά
7.00 ώρες ( 1 ημέρα )
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Οι πελάτες έλκονται από υπαλλήλους οι οποίοι έχουν σωστή στάση όσον αφορά την εξυπηρέτηση πελατών. Λόγω του έντονου ανταγωνισμού τα προϊόντα ή υπηρεσίες μοιάζουν τόσο πολύ μεταξύ τους, που είναι δύσκολο να διαφοροποιηθούν στα μάτια των πελατών. Για το λόγο αυτό, η εξυπηρέτηση είναι σημαντικός παράγοντας για μία επιχείρηση που θέλει να ξεχωρίζει.
Επιπρόσθετα, λαμβάνοντας υπόψη την συνεχή εξέλιξη της εποχής μας, είναι απαραίτητη η αξιοποίηση της τεχνολογίας όσον αφορά την εξυπηρέτηση του πελάτη. Οι νέες τεχνολογίες έχουν την δυνατότητα να δημιουργήσουν καινούριες και συγκλονιστικές μεθόδους εξυπηρέτησης, θέτοντας μάλιστα ‘στο παιχνίδι’ την αυτοεξυπηρέτηση του πελάτη.
Το συγκεκριμένο επιμορφωτικό πρόγραμμα δεν εξηγά απλώς τι είναι ποιοτική εξυπηρέτηση, αλλά αναλύει σε βάθος την ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση των πελατών που απαιτείται στις μέρες μας (3600 Customer Service).
ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να:
ξεπερνούν τις προσδοκίες των πελατών τους, μ’ ένα εξαιρετικό, μοναδικό και διαφορετικό τρόπο.
πρωτοτυπούν δίνοντας λόγο στους πελάτες να μιλούν σε άλλους υποψήφιους πελάτες για την εμπειρία τους με την συγκεκριμένη εταιρεία.
δίνουν σημασία στην εσωτερική εξυπηρέτηση προς τους συναδέλφους, γιατί μόνο με αυτό τον τρόπο ο πελάτης θα ζήσει μία ολοκληρωμένη μοναδική εμπειρία.
δημιουργήσουν ένα εργασιακό περιβάλλον στο οποίο όλοι οι εργαζόμενοι θα νιώθουν ενθουσιασμένοι και θα έχουν υψηλά κίνητρα για να προσφέρουν υψηλά επίπεδα εξυπηρέτησης στους πελάτες τους.
αναγνωρίζουν ότι ακόμη και σε περιόδους κρίσης οι πελάτες δεν ψάχνουν την τιμή, αλλά την ποιότητα.
αναγνωρίζουν πως η τεχνολογία αξιοποιείται από πολλές εταιρείες για την εξυπηρέτηση του πελάτη.
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε Στελέχη και Προσωπικό πρώτης γραμμής των Τμημάτων Μάρκετινγκ, Πωλήσεων, Εξυπηρέτησης Πελατών καθώς και σε προσωπικό άλλων Τμημάτων που εξυπηρετούν εξωτερικούς & εσωτερικούς πελάτες, π.χ. λογιστήριο για εισπράξεις, αποθήκη για παραδόσεις, κλπ.
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
Για Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 160.00
- € 84.00
- € 30.40
- € 76.00
- € 90.44
Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 160.00
- € 0.00
- € 30.40
- € 160.00
- € 190.40
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Τρίτη - 27 Οκτ 2020
Ώρα
08:45 - 17:15